Kitais metais bolidai bus greitesni nei tikėtasi

Kitais metais bolidai bus greitesni nei tikėtasi
logo 2021 Spalio 23 d. 12:13, F-1

Pirmą kartą paskelbus 2022 m. Techninį reglamentą, ekspertai tvirtino, kad pagal jį sukonstruoti naujieji bolidai bus maždaug 4-5 sekundėmis lėtesni kiekviename rate už dabartines mašinas, tačiau dabar, nuodugniai dirbant su naujuoju reglamentu, aiškėja, jog 2022 m. automobiliai už dabartinius bus tik šiek tiek lėtesni sezono pradžioje, o vėliau ir šis atsilikimas bus kompensuotas.

Komandos kol kas slepia visą informaciją, susijusią su kitu sezonu. Dabar vargu ar yra slaptesnė informacija nei rato įveikimo laikas su kitų metų bolidu, gauta bandymų bei modeliavimo būdais, o taip pat pagal duomenis iš vėjo tunelio.

Vokiečių „Auto Motor und Sport“ cituoja „Formulės-1“ technikos direktorių Patą Symondsą, kuris tiesiogiai dalyvavo kuriant naująjį Techninį reglamentą.

Patas Symondsas: „FIA gali uždrausti kokius nors sprendimus, jei įvertins, jog tai neatitinka taisyklių dvasios. Labiausiai mes baiminamės dėl to, kad kuri nors komanda sugalvos būdą kaip sujauktą orą iš priekinės bolido dalies nukreipti už bolido ribų. Tai sukeltų daug problemų tiems, kas važiuoja paskui tokią mašiną, o taip nebūtų įgyvendintas pagrindinis mūsų tikslas – palengvinti lenkimus. Mūsų planas yra toks, kad minėtasis sujauktas oras patektų į priekinių ratų vidinę pusę ir būtų kreipiamas į viršų iki tam tikro taško. Visa naujoji bolido konstrukcija turi tarnauti šiam tikslui.

Galima įsivaizduoti, kad 2022 m. sezono pradžioje automobiliai bus vidutiniškai viena sekunde lėtesni nei šiuolaikiniai, o antroje sezono dalyje susilygins greičiu. Bet visa tai yra „sąlygiška“, kadangi nežinau, koks komandų pažangos tempas bus kitame sezone dirbant pagal naują reglamentą. Tačiau rato įveikimo laikas mus mažiausiai jaudina. Svarbiausia, kad lenktynininkai galėtų aktyviai kovoti trasoje ir lenkimai būtų lengvesni“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Kęstutis Šimkus 450
2. Giriby 441
3. mantioras 440
4. Gudas 435
5. f1a 433