„Formulės-1“padangų tiekėjas „Bridgestone“ pripažino, kad kitais metais skirtumas tarp dviejų tipų padangų tikiamų vienoms lenktynėms bus didesnis nei šiemet ir tai turėtų padaryti lenktynes dar įdomesnėmis.
Sekančią savaite Jerezo trasoje paskutinį kartą bus išbandytos „slick“ tipo padangos be griovelių, kurios bus naudojamos 2009 metų sezone. Tačiau be naujų padangų, kompanija tikisi pakeisti ir tiekiamų padangų tipus bei taip paįvairinti lenktynes.
Dabartinės „F-1“ taisyklės reikalauja, kad kiekvienas pilotas vienų lenktynių metu panaudotų dviejų tipų padangas ir iki šiol lenktynėms buvo tiekiamos padangos, kurių sudėtis skyrėsi tik vienu kietumo lygiu. Daugelis lenktynininkų savaitgalio metu net neapsispręsdavo, kuriomis padangomis galima pasiekti geresnių rezultatų – minkštesnėmis ar vos vos kietesnėmis.
Dabar komandos ir specialistai prabilo apie galimybę tiekti dviejų tipų padangas, kurios skirtųsi dviem sudėties kietumo lygiais, o kompanija pripažino svarstanti tokią galimybę.
„Mes galvojame apie tai, kad tiekiamos padangos nebūtinai turi būti panašaus kietumo. Kitais metais lenktynėms galime atvežti padangas, kurios skiriasi dviem lygiais. Žinoma, skirtumai tarp „slick“ padangų bus kitokie nei šiemet, nes jos bus dar minkštesnės sudėties“, - sakė „Bridgestone“ autosportui skirtų padangų skyriaus direktorius Hirohide Hamashima.
Japonai labiausiai bijo nesuklysti ir nepagaminti padangų, tarp kurių skirtumas būtų per didelis, nes tuo atveju visos ekipos pradėtų naudoti tą pačią strategiją ir padangų pasirinkimas taptų niekam neįdomia rutina.
„Kadangi visi skundžiasi per mažu skirtumu tarp padangų tipų, mes svarstome kaip pasielgti. Norime šiek tiek padidinti skirtumą nuo dabartinio lygio, bet jeigu skirtumas per didelis, tada komandos bus nepatenkintos treniruotėse penktadienį, o jei per didelis – lenktynėse sekmadienį“, - sakė jis.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).