„Aston Martin“ komandos vadovas Mike'as Krackas įvertino pirmojo sezono ketvirčio rezultatus...
Mike'ai, 25 proc. sezono jau užnugaryje. Kaip vertinate šios sezono dalies rezultatus?
Pirmieji sezono mėnesiai buvo gana įtempti. Greičio požiūriu mūsų bolidas atitiko lūkesčius – mes sumažinome atsilikimą nuo lyderių, tačiau kova peletono viduryje yra labai įtempta. Šiais metais mes galvojome, kad būsime penkti pagal greitį, panašiai lenktynėse taip ir būdavo. Kvalifikacijose dažnai būdavome treti, tai pozityvu. Mes įtemptai dirbame vystydami mašiną, kad galėtumėm realizuoti jos galimybes greitajame rate. Kas kelias savaites mes atskrendame į naujus etapus Rytuose ir Vakaruose, adaptacija prie skirtingų laiko juostų tapo bene svarbiausia problema sezono pradžioje, bet lenktynės Bahreine, Saudo Arabijoje, Australijoje, Japonijoje, Kinijoje ir Majamyje leido mums susitikti su sirgaliais iš viso pasaulio ir mes puikiai susitvarkėme. Mūsų sustojimai buvo vieni iš geriausių, mes juose neturėjome trikdžių. Komanda pasiekė gerų rezultatų – tai įtempto visų darbuotojų darbo rezultatas bazėje ir trasoje.
Ar džiaugiatės sugrįžę į Europą, kur Emilijos-Romanijos etapas pradės europietiškąją sezono dalį?
Taip. Iki vasaros pertraukos mes dalyvausime lenktynėse mažiausiai kas dvi savaitės. Mes su nekantrumu laukiame sugrįžimo į Imolą. Šis etapas – puikus patikrinimas lenktynininkų ir inžinierių darbo, kurie čia bandys optimizuoti bolidų reguliavimus. Po siaubingo potvynio, kuris sutrukdė čia surengti varžybas praėjusiais metais, su nekantrumu laukiame sugrįžimo į legendinę trasą ir tikimės surengti puikų šou sirgaliams. Italijos tifozių aistra šiam sportui ir „Ferrari“ ekipai yra gerai žinoma, bet pastaraisiais metais mes matome vis daugiau žalios spalvos tribūnose. Tikiuosi, šiemet jų bus dar daugiau. Etapas Imoloje turi garsią istoriją. Visi prisimena Fernando Alonso kovą su Michaeliu Schumacheriu 2005 ir 2006 metais. Gaila, bet būtent čia mes netekome Ayrtono Sennos ir Rolando Ratzenbergerio 1994 metais ir po 30 metų visa „Formulės-1“ bendruomenė susirinks čia šį savaitgalį prisiminti jų ir atiduoti jiems pagarbą.
Ko mes dar galime laukti Imoloje šį savaitgalį?
Tai bus ypatingos lenktynės, kurios dažnai būna itin vaizdingu renginiu. Šį savaitgalį „Pirelli“ čia atveš tris pačius minkščiausius mišinius iš savo padangų linijos, viena pakopa minkštesnes nei praėjusį kartą, o tai duos dar daugiau intrigos ir leis komandoms taikyti drąsius strateginius sprendimus. Uždirbti taškus – mūsų pagrindinis tikslas kiekviename GP etape. Mūsų kvalifikacinis tempas yra gana geras, svarbu išsaugoti jį šeštadienį ir konvertuoti į gerą rezultatą sekmadienį. Įprastai Imoloje būna ne tiek jau daug šansų aplenkti, todėl kvalifikacija bus labai svarbi.
Europietiškos sezono dalies pradžioje komandos paprastai atnaujina savo bolidus. Kas naujo bus AMR24 mašinoje?
Mes atsivežime į Imolą atnaujinimus, numatytus mūsų mašinos tobulinimo programoje. Tai turėtų išspręsti kelis uždavinius, bet viskas yra labai sąlygiška - „Formulė-1“ niekada nestovi vietoje – mūsų varžovai irgi čia turės atnaujinimų. Bet mums teks koncentruotis ties savo komanda ir stengtis labiau sumažinti atsilikimą nuo lyderių.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | mantioras | 2905 |
2. | Valode | 2900 |
3. | D27 | 2883 |
4. | Darius Linkevicius | 2872 |
5. | Tadas Misevičius | 2852 |