Kitame sezone garantuotas sutartis turi tik penki lenktynininkai

Kitame sezone garantuotas sutartis turi tik penki lenktynininkai
logo 2023 Rugsėjo 30 d. 11:40, Pirelli/LAT Images

Jei kuri nors F1 komanda nenuspręs nutraukti sutarties su vienu iš savo lenktynininkų, realu, jog kitąmet starto rikiuotę matysime visiškai nepakitusią. 19 lenktynininkų turi galiojančius kontraktus, tad vienintelis klaustukas yra Logano Sargeanto ir „Williams“ tolimesnis bendradarbiavimas.

Visgi, labai realu, kad amerikietis ir toliau atstovaus šią komandą. Kadangi „Williams“ vadovas Jamesas Vowlesas jau viešai deklaravo, jog norėtų išlaikyti pilotą ir kitiems metams.

Nepaisant to, jog praktiškai visi dabartiniai lenktynininkai turi sutartis, kitąmet kalbų apie galimus perėjimus tikrai turėtų netrūkti, nes net 14 kontraktų baigsis būtent 2024-aisias metais.

Šiuo metu ilgesnius kontraktus turi viso labo penki lenktynininkai – tai abu „Mercedes“ (Lewisas Hamiltonas ir George‘as Russellas) ir „McLaren“ (Lando Norrisas ir Oscaras Piastris) komandų lenktynininkai bei „Red Bull“ lyderis Maxas Verstappenas.

Kitos komandos dėl savo ateities krypties turės apsispręsti. F-1.lt pristato dabar svarstomus ateities scenarijus.

„Red Bull“. Lyderiaujanti komanda praktiškai neabejotinai savo gretose nepasiliks Sergio Perezo, o ši pozicija bus labai geidžiama. Nuolat netyla kalbos, jog „Red Bull“ gali bandyti mesti tinklus ant „McLaren“ pilotų, tačiau abu jie turi sutartis, todėl įsigyti vieną iš jų nebūtų lengva. Kur kas realesnis scenarijus yra galimas Danielio Ricciardo sugrįžimas. Jeigu australas sėkmingai pasirodys „AlphaTauri“, tuomet realu, jog galiausiai gaus meksikiečio vietą. Po sėkmingo Liamo Lawsono debiuto netyla kalbos, jog jis iškart galėtų sėsti į „Red Bull“ bolidą, tačiau tai atrodo kiek mažiau įmanomas scenarijus.

„Ferrari“. Nors kontraktai baigsis abiem pilotams, tačiau praktiškai neabejojama, jog jie liks. Charlesas Leclercas šiuo metu atrodo neliečiamas, tuo tarpu Carlosas Sainzas paskutiniu metu rodo išties sėkmingus rezultatus, todėl, greičiausiai užsitarnaus sutartį dar bent keliems metams. Ispanas siejamas su perėjimu į „Audi“, bet pastaroji turėtų debiutuoti tik 2026-aisiais.

„Aston Martin“. Visi puikiai žino Lance‘o Strollo situaciją šioje komandoje, todėl manoma, jog sutarties pratęsimas yra tiesiog neišvengiamas. Kalbant apie Fernando Alonso, komanda greičiausiai norės pasilikti lenktynininką, tačiau dėl savo ateities spręs pats veteranas. Jį reikės įtikinti, jog „Aston Martin“ tikrai yra pajėgus kovoti dėl aukštų vietų.

„Alpine“. Ši komanda turėtų išsaugoti Pierre‘ą Gasly, tuo tarpu Estebanas Oconas gali ryžtis ieškoti naujų iššūkių. Manoma, jog tuo atveju, jei L. Norrisas priimtų sprendimą pereiti į „Red Bull“, būtent E. Oconas taptų labai rimtu „McLaren“ taikiniu.

„Williams“. Abu šio sezono vairuotojai turėtų likti, bet L. Sargeantas, net ir sulaukęs dar vienerių metų pasiūlymo, turbūt nebus ilgalaikis projektas. Bent jau to nežada jo debiutinis sezonas. Alexas Albonas demonstruoja pakankamai sėkmingus ir stabilius rezultatus, todėl, jei pusėms pavyks susitarti, jis turėtų likti komandoje ilgesnį laiką.

„Haas“. Po rizikingų sprendimų su naujokais, „Haas“ nusprendė eiti kitu keliu. Vasarą komanda pratęsė kontraktus su abiem veteranais Kevinu Magnussenu ir Nico Hulkenbergu. Tikėtina, kad abu jie liks ne vieneriems, o dvejiems metams, tačiau faktas, jog tai yra labiau šios dienos, nei ilgalaikė perspektyva. Kalbama, jog „Haas“ aktyviai domisi galimybe ateityje į savo komandą pakviesti Oliverį Bearmaną.

„Alfa Romeo“. Čia apskritai netrūksta nežinomybės, kadangi komanda yra pereinamajame procese. Zhou Guanyu išsikovojo dar vienerių metų sutartį, tačiau gali būti, kad kiti metai jam bus paskutiniai, o jo poziciją gali užimti savo šanso laukiantis Theo Pouchaire‘as. Įdomi ir Valtteri Botto situacija. Veteranas nerodo itin sėkmingų rezultatų, o dažnai pasigirsta nuomonių, jog jam apskritai derėtų baigti karjerą. Labai realu, kad ši partnerystė nebus pratęsta.

„AlphaTauri“. Savo vietas išsaugojo D. Ricciardo ir Yuki Tsunoda, tačiau abu turi įrodyti „Red Bull“ savo vertę. Nors Christianas Horneris tvirtina, jog Liamas Lawsonas neturi jokių garantijų, beveik neabejojama, jog jam tikrai pažadėta vieta 2025-aisias, todėl šioje komandoje turėtų pasikeisti bent vienas, o galbūt ir abu lenktynininkai.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983