Po F-1 pilotų išsakytų skundų ir pasiūlymų, FIA apsvarstys galimybę ateityje atsisakyti „Mistral“ posūkio Paulo Ricardo trasoje.
F-1 lenktynių direktorius Charlie Whitingas paaiškino kodėl šiemet buvo naudojamas minėtas posūkis bei išreiškė nuostabą dėl siūlymų jo atsisakyti.
„Tai buvo bendras sprendimas. Tokią konfigūraciją mums pasiūlė trasos savininkai ir lenktynių organizatoriai. Mes nematėme priežasties jos keisti. Norėjome tiesiosiose turėti dvi ilgas DRS zonas“, - pasakojo C. Whitingas.
„Žinau, jog buvo išsakyta įvairių nuomonių dėl trasos konfigūracijos pakeitimų. Bet apie trasos konfigūraciją, kurią naudojome šiemet, komandos ir pilotai seniai žinojo. Dalis jų net dalyvavo bandymuose. Tad mane nustebino lyg iš niekur pasipylę siūlymai atlikti pokyčius.“
„Jei atsisakytume posūkio, mums reiktų atlikti simuliaciją su ilga tiesiąja, įvertinti ar pakaktų saugos zonų ir kitų dalykų. Kadangi sportininkai joje jau lenktyniavo, norėčiau išgirsti jų nuomonę. Lenktynėse matėme ne vieną lenkimą. Atsisakius posūkio jų skaičius galėjo būti mažesnis. Bet aš esu pasiruošęs apie tai pasikalbėti su pilotais.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |