Kodėl S. Perezas atsiliko nuo M. Verstappeno

Kodėl S. Perezas atsiliko nuo M. Verstappeno
logo 2022 Gruodžio 20 d. 18:20, Pirelli

Sergio Perezas puikiai pradėjo savo antrąjį sezoną „Red Bull“ komandos sudėtyje. Jis laimėjo kvalifikaciją Džedoje, stabiliai lipo ant podiumo, o geriausiu pasibaigusio sezono pirmosios dalies momentu buvo meksikiečio pergalė Monake, po kurios komanda pratęsė su juo sutartį dar dvejiems metams.

Tuo momentu „Red Bull“ pripažino, kad Perezas sugebėjo greičiau adaptuotis prie mašinos radikaliai pasikeitus reglamentui. Tačiau atėjus vasarai, balansas komandos viduje ėmė keistis ir prasidėjus rugpjūčio pertraukai, Sergio jau nesugebėjo pasivyti savo komandos partnerio. Galiausiai jis nugalėjo tik dar vieną kartą – Singapūre, kai tuo tarpu Maxas Verstappenas laimėjo net 15 etapų.

Pats Perezas kalbėjo, kad tai atsitiko dėl pačios „Red Bull“ komandos veiksmų. Neva modernizuodama bolidą, komanda pasirinko tokią kryptį, kad atnaujinimai tiko tik Maxo pilotavimo stiliui.

Tačiau „Red Bull“ konsultantas Helmutas Marko aiškino, kad iš tikrųjų viskas buvo kiek kitaip. Interviu „Servus TV“ jis papasakojo, kad Milton Keynese pavasarį visos pastangos buvo dedamos mašinos svorio mažinimui, o visa kita buvo tik šio darbo pasekmės.

„Mes pradėjome sezoną su labai rimtu papildomu svoriu, - sakė 79 metų austras. - Kalba, žinoma, ne apie patį Maxą, o apie važiuoklę. Norėčiau, kad visi suprastų: papildomi dešimt kilogramų lėtina bolidą 0,3 sek. kiekviename rate. O mes svorį viršijome 20 kg. Mes supratome, kad potencialiai galime važiuoti kur kas greičiau.

Marko tęsė: „Kai jūs ką nors išbandote vėjo tunelyje, tai būna tik eksperimentas. Tai neduoda garantijos, kad viskas veiks ir trasoje. Bet mes žinojome, kad jei svorį sumažinsime 20 kg, tai važiuosime puse sekundės greičiau.

Ir kuo bolidas lengvėjo, tuo jis labiau tiko Maxo vairavimo stiliui. Jam reikia labai aštraus priekio ir nedidelio pasukamumo. Mažai kuris iš pilotų turi tokius prioritetus, bet Verstappenui reikia būtent to. Gavęs tokią mašiną, jis pradėjo rodyti rezultatus.

Tai paaiškina, kodėl Maxas lenktynėse atrodė taip užtikrintai, skirtingai nuo Perezo. Mes beveik neturėjome pergalingų dublių. Taip, Sergio du kartus laimėjo, bet dėl mašinos charakteristikų pasikeitimo Maxas tapo be galo stiprus prie RB18 vairo“.

Konsultantas taip pat pažymėjo, kad Verstappeno naudai pasitarnavo komandos veiksmai ir technikos patikimumas.

„Jei kalbėsime apie taktiką, tai manau, kad mes teisingai atidirbome visose lenktynėse, teisingiau, beveik visose, - sakė H. Marko. - Be to, po Australijos mes neturėjome gedimų, viskas vyko sėkmingai.

O pats Verstappenas šiais metais buvo kur kas stipresnis nei praėjusiais. Be to, jis išmoko puikiai saugoti padangas. Jam pavyko jas taupyti taktiniais sumetimais, bet jis sugebėjo vėl didinti tempą, kai to prireikdavo.

Pasibaigusiame sezone Maxas turėjo puikų bolidą, o už jo stovėjo rimta komanda. Būtent tai leido jam pasirodyti labai užtikrintai“.

Red Bull Racing
Komanda: Red Bull Racing 2024 sezono taškai: 5
Variklis: Red Bull Powertrains Važiuoklė: RB18
Plačiau
Sergio Perezas
Pilotas: Sergio Perezas 2024 sezono taškai:
Komanda: Red Bull Amžius: 34 m.
Plačiau
Maxas Verstappenas
Pilotas: Maxas Verstappenas 2024 sezono taškai:
Komanda: Red Bull Amžius: 26 m.
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983