Komandos ir F-1 vadovybė aptarė aktualiausius klausimus (3)

Komandos ir F-1 vadovybė aptarė aktualiausius klausimus
logo Balandžio 07 d. 10:07, Daimler

Vakar penkias valandas užtrukusioje vaizdo konferencijoje dalyvaujant komandų vadovams, FIA prezidentui Jeanui Todtui ir „Formulės-1“ vykdomajam direktoriui Chase‘ui Carey visos pusės sutiko, kad reikia toliau tęsti ekipų biudžetų apribojimo temą, bet „McLaren“ komandos siūlymas sumažinti šį ribojimą iki 125 mln. dolerių per sezoną, palaikymo nesulaukė.

Anksčiau komandos buvo susitarusios, kad biudžetus riboti reikia iki 150 mln. vietoje anksčiau numatytų 175 mln., tačiau daugelis komandų tokią sumą laiko per didele. Tokie reglamento pataisymai reikalauja vieningo komandų pritarimo, tačiau trys stipriausios komandos nesutiko su tuo – ir pasiūlymas nebuvo priimtas.

„Ferrari“ iškėlė klausimą, kad vienodas biudžetų sumažinimas visoms ekipoms nėra teisingas, kadangi didžiosios komandos išleidžia daug pinigų kuriant ir gaminant mazgus bei detales bolidams, o mažosios komandos visa tai perka be jokių papildomų išlaidų.

Tuo tarpu komandos- klientės dirba pagal skirtingus modelius, o tai dar labiau apsunkina situaciją. Pavyzdžiui, „Haas“ perka  viską, išskyrus monokoką ir aerodinamiką iš „Ferrari“. „Racing Point“ visą bolido galinę dalį perka iš „Mercedes“, o „Williams“ – tik jėgos agregatą.

Pagal neoficialią informaciją, „Ferrari“ ir „Red Bull“ nesutinka, kad ribojimai būtų mažesni nei 150 mln. dolerių, o „Mercedes“ yra linkę eiti į kompromisą, jei suma būtų pakankamai skaidri ir nauji apribojimai duotų realią lėšų ekonomiją.

Visos pusės taip pat apsvarstė klausimą dėl jėgos agregatų kainos, kuri kol kas nepatenka į numatytus biudžetų ribojimus.

Nepritarta ir tam, kad naujojo reglamento įsigaliojimas būtų perkeltas į 2023 metus – tokią idėją siūlė „Red Bull“, tačiau jos nepalaikė FIA prezidentas Jeanas Todtas. Prie šio klausimo nuspręsta sugrįžti vasarą, o kol kas visas dėmesys bus sutelktas 2020 ir 2021 metų sezonams.

Vaizdo konferencijoje buvo aptariami ir sezono pradžios terminai. „Formulės-1“ vadovybė svarsto klausimą, kad pirmieji etapai gali įvykti be žiūrovų, kad būtų galima pradėti sezoną, kol dauguma pasaulio vyriausybių atšauks socialinės distancijos ribojimus. Labai tikėtina, kad šis sezonas startuos liepą arba rugpjūtį etapu Silverstoune, kadangi Didžioje Britanijoje yra įsikūrusios septynių iš dešimties komandų bazės.

Buvo susitarta, kad kita vaizdo konferencija įvyks po kelių dienų dar šią savaitę.


Komentarai (3)
Larensas
| 04/08 12:20
kipshas999
| Balandžio 08 d. 07:18

Gal uztenka viduriuot kiekvienoj temoj ta pati per ta pati, jei tik kalba apie ferarri iskart prasideda myzciojimai ,buvo cia anksciau toks pat "1protingas" amzinai verke kokie ferai blogi ir koks pasaulis neteisingas :)

komentarų pagal tavo pageidavimą rašyt nežadu. tokių kaip tu, besidraskančių dėl fiato kiekvienoj temoj čia išvis be skaičiaus.
kipshas999
| 04/08 07:18
Larensas
| Balandžio 07 d. 15:12

žodžiu, fiatas dabar gauna didžiausias pašalpas iš visų, ką pateisina visokiomis būtomis nebūtomis mistinėmis priežastimis, ir taip dar išsilaiko kažkur netoli priekio. todėl visi žino, dauguma myli, alspsta, meldžiasi ir ejakuliuoja. gi viską daugmaž aplyginus, legendariškasis fiatas tabaluotųsi kažkur žemai tarp visokių wiljamsų, hasų ir sauberių, kurie dabar niekam neįdomūs. todėl kumelė spardysis kaip įmanydama, kad išlaikytų visokias privilegijas ir, tuo pačiu, savo legendos įvaizdį, nes kitu atveju jau geriau sugriauti viską aplink negu patrūkti ir nusibaigti šuoliuojant rikiuotės gale.

Gal uztenka viduriuot kiekvienoj temoj ta pati per ta pati, jei tik kalba apie ferarri iskart prasideda myzciojimai ,buvo cia anksciau toks pat "1protingas" amzinai verke kokie ferai blogi ir koks pasaulis neteisingas :)
Larensas
| 04/07 15:12
žodžiu, fiatas dabar gauna didžiausias pašalpas iš visų, ką pateisina visokiomis būtomis nebūtomis mistinėmis priežastimis, ir taip dar išsilaiko kažkur netoli priekio. todėl visi žino, dauguma myli, alspsta, meldžiasi ir ejakuliuoja. gi viską daugmaž aplyginus, legendariškasis fiatas tabaluotųsi kažkur žemai tarp visokių wiljamsų, hasų ir sauberių, kurie dabar niekam neįdomūs. todėl kumelė spardysis kaip įmanydama, kad išlaikytų visokias privilegijas ir, tuo pačiu, savo legendos įvaizdį, nes kitu atveju jau geriau sugriauti viską aplink negu patrūkti ir nusibaigti šuoliuojant rikiuotės gale.
×

F-1.lt pulsas