„Red Bull“ ir „Ferrari“ komandų vadovai laukia FIA paaiškinimų dėl lanksčių sparnų.
„McLaren“ ir „Mercedes“ komandų automobilių galiniai sparnai pastaruoju metu pritraukia vis didesnį dėmesį: varžovams atrodo, kad šių aerodinamikos elementų lankstumas MCL38 bei W15 mašinose prieštarauja techninio reglamento dvasiai, nors formaliai atitinka galiojančias normas ir telpa į tas ribas, kurias yra nustačiusi FIA per apkrovų bandymus.
Kai bolido greitis didėja, aerodinamikos reiškinio veikiami sparnai lenkiasi tam tikrose ribose ir taip padidinama prispaudžiamoji jėga. Tačiau Christianui Horneriui atrodo, kad federacija turėtų detaliau išanalizuoti „McLaren“ ir „Mercedes“ sparnų konstrukciją.
„Manau, kad techniniame reglamente yra viskas aiškiai aprašyta ir galvoju, jog tai yra FIA problema, - per Italijos GP kalbėjo „Red Bull“ komandos vadovas. – Žinoma, visus patikrinimus, kuriuos atlieka federacija, šie sparnai praėjo, bet tuomet reikia dar įdėmiau perskaityti reglamento formuluotes.
Jei prisiminsime 2021 metų įvykius, vykusius panašiu laiku Baku, tai tada kai kurie techninio reglamento punktai buvo pakoreguoti ir nors mūsų bolidų sparnai atliko visus testus, kalba ėjo apie jų elastingumą veikiant aerodinaminėms apkrovoms.
Tai yra FIA problema, mes pasitikime federacija ir ji viską išsiaiškins, tačiau ir mes norėjome tarti savo žodį“.
„Ferrari“ komandos vadovas Fredericas Vassueras taip pat kalbėjo, kad jie turi klausimų FIA: „Nenoriu šios temos aptarinėti su spauda. Aš greitai turėsiu pokalbį su FIA vienviečių mašinų direktoriumi Nicholasu Tombazisu, bet visos komandos privalo gerbti federacijos sprendimus, o šią temą su FIA reikia išnagrinėti prie uždarų durų“.
Kaip du skirtingi vadovai ir dvi skirtingos reakcijos, Horneris kuris ... skaityti daugiau
Kaip du skirtingi vadovai ir dvi skirtingos reakcijos, Horneris kuris ... skaityti daugiau
Kaip du skirtingi vadovai ir dvi skirtingos reakcijos, Horneris kuris ... skaityti daugiau