Komandos prisibijo V10 variklių

Komandos prisibijo V10 variklių
logo 2005 Gruodžio 04 d. 14:29, RenaultF1
Kelių „Formulės-1“ komandų atstovais ir vėl išreiškė nuogąstavimus dėl apribotų V10 variklių pranašumo kitame sezone, o Tarptautinė automobilių federacija (FIA) konkrečius veiksmus atideda „paskutinei minutei“.
Manoma, kad iki 16,7 tūkst. apsukų per minutę apribotas 3 litrų V10 variklis bei iki 77 milimetrų skersmens sumažinta oro patekimo anga nėra pakankamos priemonės tam, kad šie senos konstrukcijos varikliai prarastų savo pranašumą prieš kitų metų standartą – 2,4 litro V8 agregatus. Teigiama, kad senieji varikliai bus 80 AG galingesni bei turės milžinišką sukimo momento pranašumą.
Ši problema buvo nagrinėja ir penktadienį vykusio „Formulės-1“ techninės darbo grupės susitikimo metu.
„Susirinkimo metu aš iškėliau šį klausimą ir pasakiau Charlie Whitingui (FIA technikos delegatui – red. past.), kad FIA leidimas bolidams važiuoti su sumažinta oro anga bei aukštomis apsukomis yra nelegalu“, – pareiškė Patas Symondsas.
„Jei aš įtarčiau, kad kažkas apeina šiuos ribojimus, negalėčiau pateikti protesto, nes techniniuose reikalavimuose nėra parašyta, kad jie privalo riboti variklius. Net nežinau, ką daryti. Yra žmonių, kurie galvoja, jog V10 suteiks pranašumą, o tai sukuria nemalonią situaciją, nes priežastis, dėl ko buvo padaryti ši išimtis, dabar jau nebėra aktuali. Mes nebeturėtume to daryti, nes komanda, kuriai tai būtų buvę naudinga, nebeegzistuoja“, – aiškino „Renault“ inžinerijos direktorius.
„Išimtis buvo skirta padėti komandoms, kurios negalėtų įsigyti V8 variklių, suteikiant joms galimybę važiuoti senaisiais V10. Mano nuomone, „Toro Rosso“ ne tik turi pakankamą biudžetą V8 variklių įsigijimui, bet ir žino, kad juos noriai tiektų”, – pridūrė jis.
Savo ruožtu FIA kol kas atsisako sugriežtinti V10 variklių naudojimo sąlygas.
„Kol nepamatysime bolidų, važiuojančių lenktyniniu rėžimu, negalėsime susidaryti teisingos nuomonės apie jų greitį ir nežinosime, kokie tiksliai apribojimai turėtų būti. Mes labai aiškiai esame pasakę, kad oro angų parametrus galime pakeisti net Bahreino GP penktadienio treniruotėse“, – pareiškė federacijos atstovas.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983