Kitame etape Spa trasoje FIA žadėjo uždrausti naudoti specialų kvalifikacinį variklio režimą. Tačiau kaip praneša „Racefans“, toks draudimas atidėtas savaitei ir pradės veikti tik nuo Italijos GP etapo, kuris įvyks Monzoje nuo rugsėjo 4 iki 6 dienos.
Tokių specialių jėgainės režimų naudojimo draudimas pradės veikti tik po to, kai bus paskelbta atitinkama FIA techninė direktyva. Pranešama, kad atidėjimas savaitei susijęs su tuo, kad visos komandos spėtų surengti specialius jėgos agregatų dinamometrinius bandymus ruošiantis Techninio reglamento pakeitimams.
Anksčiau FIA buvo paskelbusi dvi priežastis, kodėl bus draudžiama kvalifikacijos finalo greitojo rato metu naudoti specialius variklio režimus. Visų pirma, FIA baiminasi, kad variklio režimai tampa vis sudėtingesni ir tai apsunkina jų kontrolę - neįmanoma patikrinti, kad jėgainė dirba nepažeisdama reglamento.
Antroji priežastis, dėl kurios pergyvena FIA, susijusi su tuo, kad minėtųjų režimų naudojimas gali pažeisti Sportinio reglamento 27.1 punktą, kuriame sakoma: „lenktynininkas privalo valdyti bolidą savarankiškai be pašalinės pagalbos“.
https://www.f1news.ru/tech/146751.shtml
Labiausiai nukentes komandos klientes
Kas dėl ribojimų, tai formulė 1 reiškia taisyklių rinkinys 1, kas savaime reiškia ribojimus. Ir jie visada buvo. Ir bus toliau.
Mano nuomone, F1 tampa sintetinė. Jeigu viskas ir toliau bus kišama į konkrečius rėmus, nežinau ar tai bus įdomu. Tai gal tiesiog tada lai būna monopolizuojamas bolido kūrimo procesas: nepriklausoma kompanija sukuria visiems vienodą engine; kita - chassis ir t.t. Ir visi važiuos su štampofkėm, ir nebus baisu, kad kažkas kažką galima pažeidžia.
Niekas nenori Mercedes dominavimo nuolatos, bet tokie dalykai "kaip kvalifikacinis režimas", privalo likti. Mano nuomone, tai atspindi kiekvienos komandos, variklio tiekėjo, pajėgumą bei pažangumą. Ribok komandų išlaidas lubom engine developmentui, bet palik vietos fantazijai kiek įmanoma taisyklės ribose, tai kaip yra dabar.
Niekas nenori Mercedes dominavimo nuolatos, bet tokie dalykai "kaip kvalifikacinis režimas", privalo likti. Mano nuomone, tai atspindi kiekvienos komandos, variklio tiekėjo, pajėgumą bei pažangumą. Ribok komandų išlaidas lubom engine developmentui, bet palik vietos fantazijai kiek įmanoma taisyklės ribose, tai kaip yra dabar.