Kvalifikacinio variklio režimo draudimas atidėtas iki Monzos (5)

Kvalifikacinio variklio režimo draudimas atidėtas iki Monzos
logo 2020 Rugpjūčio 20 d. 13:11, Pirelli

Kitame etape Spa trasoje FIA žadėjo uždrausti naudoti specialų kvalifikacinį variklio režimą. Tačiau kaip praneša „Racefans“, toks draudimas atidėtas savaitei ir pradės veikti tik nuo Italijos GP etapo, kuris įvyks Monzoje nuo rugsėjo 4 iki 6 dienos.

Tokių specialių jėgainės režimų naudojimo draudimas pradės veikti tik po to, kai bus paskelbta atitinkama FIA techninė direktyva. Pranešama, kad atidėjimas savaitei susijęs su  tuo, kad visos komandos spėtų surengti specialius jėgos agregatų dinamometrinius bandymus ruošiantis Techninio reglamento pakeitimams.

Anksčiau FIA buvo paskelbusi dvi priežastis, kodėl bus draudžiama kvalifikacijos finalo greitojo rato metu naudoti specialius variklio režimus. Visų pirma, FIA baiminasi, kad variklio režimai tampa vis sudėtingesni ir tai apsunkina jų kontrolę - neįmanoma patikrinti, kad jėgainė dirba nepažeisdama reglamento.

Antroji priežastis, dėl kurios pergyvena FIA, susijusi su tuo, kad minėtųjų režimų naudojimas gali pažeisti Sportinio reglamento 27.1 punktą, kuriame sakoma: „lenktynininkas privalo valdyti bolidą savarankiškai be pašalinės pagalbos“.


Komentarai (5)
Norge logo rėmėjas
IP: 38248f4 | 08/21 19:49 Atsakyti
keistai jie cia svarste svarste ir prisvarste, kad *** button vis delto lieka. 3 kart skaiciau ir vistiek sunkiai isikirtau kokia cia ta prasme sitos direktyvos ir kaip jie visa tai sukontroliuos
https://www.f1news.ru/tech/146751.shtml
A85 logo rėmėjas
IP: 278f391 | 08/21 18:18 Atsakyti
All good
08/20 19:58

Labiausiai nukentes komandos klientes

O kodėl? Kaip tik turėtų suvienodėti variklių režimai.

Kas dėl ribojimų, tai formulė 1 reiškia taisyklių rinkinys 1, kas savaime reiškia ribojimus. Ir jie visada buvo. Ir bus toliau.
All good
IP: 1838946 | 08/20 19:58 Atsakyti
Labiausiai nukentes komandos klientes
CBRV
IP: e3b3085 | 08/20 18:38 Atsakyti
kast1f logo rėmėjas
08/20 16:54

Mano nuomone, F1 tampa sintetinė. Jeigu viskas ir toliau bus kišama į konkrečius rėmus, nežinau ar tai bus įdomu. Tai gal tiesiog tada lai būna monopolizuojamas bolido kūrimo procesas: nepriklausoma kompanija sukuria visiems vienodą engine; kita - chassis ir t.t. Ir visi važiuos su štampofkėm, ir nebus baisu, kad kažkas kažką galima pažeidžia.
Niekas nenori Mercedes dominavimo nuolatos, bet tokie dalykai "kaip kvalifikacinis režimas", privalo likti. Mano nuomone, tai atspindi kiekvienos komandos, variklio tiekėjo, pajėgumą bei pažangumą. Ribok komandų išlaidas lubom engine developmentui, bet palik vietos fantazijai kiek įmanoma taisyklės ribose, tai kaip yra dabar.

Scuderia nebeturi tokio....nenori Monzoij Ferrari motorai uzimti paskutiniu 6 vietu kvaloij :)
kast1f logo rėmėjas
IP: c68c137 | 08/20 16:54 Atsakyti
Mano nuomone, F1 tampa sintetinė. Jeigu viskas ir toliau bus kišama į konkrečius rėmus, nežinau ar tai bus įdomu. Tai gal tiesiog tada lai būna monopolizuojamas bolido kūrimo procesas: nepriklausoma kompanija sukuria visiems vienodą engine; kita - chassis ir t.t. Ir visi važiuos su štampofkėm, ir nebus baisu, kad kažkas kažką galima pažeidžia.
Niekas nenori Mercedes dominavimo nuolatos, bet tokie dalykai "kaip kvalifikacinis režimas", privalo likti. Mano nuomone, tai atspindi kiekvienos komandos, variklio tiekėjo, pajėgumą bei pažangumą. Ribok komandų išlaidas lubom engine developmentui, bet palik vietos fantazijai kiek įmanoma taisyklės ribose, tai kaip yra dabar.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas