L. di Montezemolo kritikuoja KERS

L. di Montezemolo kritikuoja KERS
logo 2008 Lapkričio 12 d. 08:05, Ferrari
Ferrari“ prezidentas Luca di Montezemolo sukritikavo kinetinės energijos regeneravimo sistemos (KERS) įteisinimą „Formulėje-1“ teigdamas, kad ši yra itin brangi ir jos galimas panaudojimas kasdieniniuose automobiliuose labai neaiškus.
Priminsime, kad šią sistemą ekipos galės naudoti jau kitų metų sezone, nors ji ir nebus privaloma. Manoma, kad ši yra pirmuoju žingsniu „žalios“ ir aplinkos nežalojančios „Formulės-1“ link. Taip pat kalbama apie KERS vėlesnį panaudojimą įprastų automobilių gamyboje.
Tačiau L. di Montezemolo mano, kad šiuo metu, kai komandos kartu su FIA ieško būdų kaip sumažinti išlaidas, tokios sistemos įteisinimas yra per brangus malonumas, nes jos kūrimui reikalingos nemažos lėšos.
„Su šiais naujais reikalavimais ateitis atrodo labai komplikuota“, - teigė „Ferrari“ prezidentas leidiniui „Autosprint“.
„Mes manome, kad KERS įteisinimas jau naujame sezone yra klaida, nepaisant to, kad palaikome „Formulės-1“, kaip naujų technologijų lyderės viziją. Bet energijos regeneravimo sistema bet kuriuo atveju skirsis nuo tos, kuri būtų naudojama automobiliuose.“
Taip pat italas patikino, kad paskutiniai „Formulės-1“ ekipų asociacijos (FOTA) ir Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) susitarimai daug labiau prisidės prie kaštų mažinimo ir ženkliai įtakos sporto ateitį.
„Tiesa, kad kaštai yra didžiuliai, tad su FOTA mes išnagrinėjome svarbius pasiūlymus, atitinkančius logiškus Maxo Mosley reikalavimus, liečiančius kaštų mažinimą“, - kalbėjo L. di Montezemolo.
„Vienas variklis trims GP už 10 mln. EUR (34,528 mln. Lt) reiškia, kad kaštai sumažės dvigubai, lyginant su 2008 m. O 2011-ais turėsime variklius už 5 mln. EUR (17,264 mln. Lt), lyginant su 20 mln. EUR (69,056 mln. Lt) vertės agregatais, žvelgiant keturis metus prieš tai. Dar daugiau – bandymai bus apriboti iki 15000 kilometrų.“
KERS kitame sezone bus leidžiama, bet neprivaloma, todėl skirtingos ekipos yra pasirinkusios skirtingą darbo su šia sistema taktiką. Štai iš BMW ekipos jau ne kartą yra girdėta nuomonė, kad KERS yra labai reikalinga technologija ir vokiečiai planuoja būti jos įgyvendinimo ir naudojimo lyderiais „Formulėje-1“ kitame sezone. Tuo tarpu „Toyota“ planuoja montuoti KERS į savo bolidus tik 2009 m. sezonui įpusėjus.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983