L. Hamiltonas: negalvoju apie atsilikimą nuo Maxo (13)

L. Hamiltonas: negalvoju apie atsilikimą nuo Maxo
logo Spalio 25 d. 10:55, Daimler AG

Lewisas Hamiltonas sekmadienį JAV GP lenktynėse turėjo pripažinti Maxo Verstappeno pranašumą ir iki sezono pabaigos likus vos penkioms lenktynėms, nuo olando atsilieka jau 12 taškų.

Po finišo „Mercedes“ lyderis teigė, kad negalvoja apie atsilikimą nuo varžovo ir stengiasi koncentruotis tik į artimiausias lenktynes.

„Šiuo metu negalvoju apie atsilikimą nuo Maxo. Turiu džiaugtis dėl šiandien atlikto darbo ir tuo mėgautis.

Deja, nebuvome pakankamai greiti, kad laimėtume lenktynes. Nežiūriu toli į priekį ir koncentruojuosi tik į artimiausias lenktynes.

Meksikoje ir Brazilijoje „Red Bull“, įprastai, bÅ«na labai stiprÅ«s, todėl mes stengsimės kaip įmanoma labiau sumažinti galimą žalą“, – po lenktynių teigė L. Hamiltonas.

Britas taip pat abejojo, ar priimti kitokie taktiniai sprendimai būtų padėję triumfuoti Ostine.

„Abejoju, ar kažką galėjome padaryti kitaip. Apie tai dar kalbėsime su komanda. Manau, kad visi atlikome puikų darbą ir pasiekėme maksimumą“, – pridėjo „Mercedes“ atstovas.

Mercedes AMG Petronas F1 Team
Komanda: Mercedes AMG Petronas F1 Team 2021 sezono taškai: 546.5
Variklis: Mercedes Važiuoklė: W12
Plačiau
Lewisas Hamiltonas
Pilotas: Lewisas Hamiltonas 2021 sezono taškai: 343.5
Komanda: Mercedes Amžius: 36 m.
Plačiau

Komentarai (13)
Ffanas-1
IP: c26c09c | 10/26 19:02 Atsakyti
Biski persvara siemet mazesne nei pernai - ir nebeliko to talento.
mirka3
IP: cdc89c5 | 10/26 13:29 Atsakyti
t-ervis
10/26 11:04

Lenktynes Hamis suvažiavo tobulai ir nieko čia daugiau nepasakysi. Tiesiog bulių bolidas greitesnis ir tai faktas. Jeigu Hamis ir mersai šiemet pralaimės tai tik dėl mersų strategų žiauriai blogo darbo. Visiškai neaišku ką ir kaip jie strateguoja ir taip eilę metų. Buliai su savo strategija tiesiog maudo mersus. Dar vienas veiksnys...Botas. Hamiui iš tokio porininko jokios naudos ir konstruktorių taurė gali nuplaukti kaip ir čempiono titulas. Mažai vilties kad Botas per likusias lenktynes pagreitės ir tai gera žinia buliams.

Nuo kada po pito spurtavimas su apysunkiu bolidu laikomas tobulu vaziavimu? Jis per pirmus tris ratus suvalgė padangų pranašumą, vietoj tolygaus pranašumo naudojimo paskirstymo. Buttonas būtų laimėjęs tokiu atveju. Niekaip nelogiška su naujom padangom ne tuščiu bolidu išlindus iš boksų spurtuot kaip išdegus akis, tai grynai naujoko bruožas. Merc. taktiškai būtų laimėję tiek stodami ankščiau, tiek vėliau, tik Ham. viską sukniso, nes nepasitikėjo komanda, persistengė. Čia vienareikšmiškai ne RBR laimėjo, o Merc. pralaimėjo. Manau Ham. nesitikėjo, kad taip gausis. O kai pamatė, ką padarė, jam arbatinukas užvirė: https://www.youtube.com/watch?v=37e7FBVixi4
t-ervis
IP: 4a2642b | 10/26 11:04 Atsakyti
mirka3
10/25 13:41

"Deja, nebuvome pakankamai greiti, kad laimėtume lenktynes."
O gal ir buvo?
Po antro sustojimo Ham. tempas pirmus ratus drastiškai kyla iki rekordinio 98,48s jau trečiam rate, o paskui, skirtingai nuo kitų, ženkliai pakrenta 1s, vėliau tampa tolygus ir negreitėja, nors bolidas lengvėja. Bent seniau buvo laikomasi kriterijaus, kad geras lenktynininkas moka ne tik spausti, kai atsiranda proga, bet ir tolygiai palaikyti optimalų tempą. Tai juk Ham., jau eilę metų važiuojantis neklysdamas... Tačiau kas matė Ham. karjeros pirmąją pusę, nesiginčys, kad esant stresui Ham klaidas mėgsta, jam jos tinka, ypač keistos. O forsuotas Ham vairavimas buvo vizitinė kortelė iki karjeros Merc., kur viskas puiku, nebent koks nesusipratimas Rosb. atsiranda. Dabar Ham., tikrai nebe toks, pasikeitė, subrendo. Va ir sako ką galvoja - suvažiavau tobulai, apie taškus tikrai negalvoju. Baliuje nežinau ar būsiu.

Lenktynes Hamis suvažiavo tobulai ir nieko čia daugiau nepasakysi. Tiesiog bulių bolidas greitesnis ir tai faktas. Jeigu Hamis ir mersai šiemet pralaimės tai tik dėl mersų strategų žiauriai blogo darbo. Visiškai neaišku ką ir kaip jie strateguoja ir taip eilę metų. Buliai su savo strategija tiesiog maudo mersus. Dar vienas veiksnys...Botas. Hamiui iš tokio porininko jokios naudos ir konstruktorių taurė gali nuplaukti kaip ir čempiono titulas. Mažai vilties kad Botas per likusias lenktynes pagreitės ir tai gera žinia buliams.
combo
IP: f5f450d | 10/26 10:32 Atsakyti
Life
10/25 11:17

Pagal matematinius skaičiavimus Hamis turėtų laimėti titulą trim taškais. Meksikoje, Brazilijoje Maxas laimi, +12, persvara 24, bet likusios mersų tvirtovės, ten ima dublius, maxas maksimum FL, tada 24-27, Hamiui gaunasi +3. :)

nu *** niekam neydomus tie matematiniai skaiciavimai,cia ne sachmatais zaidzia cia visko gali nutikti.Ir tie matematiniai skaiciavimai visiskai nieko verti.cia tas pats kas pas bureja eit,kad ateity isburtu :D
Ffanas-1
IP: c26c09c | 10/25 20:23 Atsakyti
Life
10/25 11:17

Pagal matematinius skaičiavimus Hamis turėtų laimėti titulą trim taškais. Meksikoje, Brazilijoje Maxas laimi, +12, persvara 24, bet likusios mersų tvirtovės, ten ima dublius, maxas maksimum FL, tada 24-27, Hamiui gaunasi +3. :)

Be neivertinai galimu gedimu, ar insidentu - net gi tarp ju paciu ...
HOX
IP: 8878638 | 10/25 16:55 Atsakyti
merkedesai parode kaip reikia pralaimeti pirma vieta. Kaip visada nenugalimi savo strategijoje.
mirka3
IP: cdc89c5 | 10/25 13:41 Atsakyti
"Deja, nebuvome pakankamai greiti, kad laimėtume lenktynes."
O gal ir buvo?
Po antro sustojimo Ham. tempas pirmus ratus drastiškai kyla iki rekordinio 98,48s jau trečiam rate, o paskui, skirtingai nuo kitų, ženkliai pakrenta 1s, vėliau tampa tolygus ir negreitėja, nors bolidas lengvėja. Bent seniau buvo laikomasi kriterijaus, kad geras lenktynininkas moka ne tik spausti, kai atsiranda proga, bet ir tolygiai palaikyti optimalų tempą. Tai juk Ham., jau eilę metų važiuojantis neklysdamas... Tačiau kas matė Ham. karjeros pirmąją pusę, nesiginčys, kad esant stresui Ham klaidas mėgsta, jam jos tinka, ypač keistos. O forsuotas Ham vairavimas buvo vizitinė kortelė iki karjeros Merc., kur viskas puiku, nebent koks nesusipratimas Rosb. atsiranda. Dabar Ham., tikrai nebe toks, pasikeitė, subrendo. Va ir sako ką galvoja - suvažiavau tobulai, apie taškus tikrai negalvoju. Baliuje nežinau ar būsiu.
Jacques
IP: 2457f67 | 10/25 13:11 Atsakyti
Jeigu Maxas laimes ir Meksijoje ir Brazilijoje, o Lewis finisuoja antras, tai Maxas likus 3 etapams gali pirmauti mazdaug 25 taskais, kas gali buti sunkiai panaikinamas skirtumas. Cempionas gali paaisketi ir likus daugiau kaip vienam etapui iki cempionato galo.
iXsas
IP: e0dcbd9 | 10/25 12:06 Atsakyti
RBR yra greitesni. LH talento neužtenka. Po šių varžybų, manau, britas titulą pralaimėjo. Jeigu Perezas pasitaisė, tai Bottas ne tai ir padeda Hamiltonui. Užtenka prisiminti, kaip lengvai suomis praleido Maxą, ir kaip atkakliai gynėsi meksikietis nuo Lewiso (kelios pastarosios varžybos).
evbi
IP: d9476a4 | 10/25 11:40 Atsakyti
Life
10/25 11:17

Pagal matematinius skaičiavimus Hamis turėtų laimėti titulą trim taškais. Meksikoje, Brazilijoje Maxas laimi, +12, persvara 24, bet likusios mersų tvirtovės, ten ima dublius, maxas maksimum FL, tada 24-27, Hamiui gaunasi +3. :)

Pagal matematinius skaičiavimus ir USA turėjo būti labiau mersų trasa. Be to, Abu Dabyje, skirtingai nei Saudo Arabijoje, mersu dublis tikrai sunkiai tikėtinas. O kur dar DNF tikimybė... Ir kažkaip Bortą pervertini. Kaip ir neįvertino fakto, kad Meksikoje antras gali būti Peresas, ne Hamis. Per daug kintamųjų kol kas.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas