L. Hamiltonas: tai buvo tragedija (31)

L. Hamiltonas: tai buvo tragedija
logo Birželio 18 d. 09:49, Steve Etherington for Mercedes-Benz Grand Prix Ltd.

Po penktadienį Monrealio trasoje įvykusių treniruočių Lewisas Hamiltonas teigė, kad komandos atlikti eksperimentai su automobiliu visiškai nepasiteisino, o visą situaciją apibÅ«dino vienu žodžiu - tragedija.

Britas dar prieš pirmuosius važiavimus teigė, kad ekipa toliau eksperimentuos su bolidu ir treniruočių metu išbandys keletą naujovių. Bet po antrųjų važiavimų sportininkas sakė, kad nei viena iš tų naujovių nepasiteisino.

„Galima sakyti, jog mums tai buvo įprastas penktadienis. Išbandėme daug įvairiausių dalykų. Mano automobiliui buvo sumontuotas naujas dugnas, kuris nepasiteisino. Tiesą pasakius, kad ir ką bedarytume, niekas neveikia“, - kalbėjo L. Hamiltonas.

„Bandėme skirtingus nustatymus. Aš ir George‘as pasirinkome skirtingas kryptis, nes norėjome pažiÅ«rėti, kuris variantas pasiteisins. Nežinau kokie George‘o atsiliepimai, bet mano situacija buvo visiška tragedija.“

„Susidaro toks vaizdas, jog kad ir ką bedarytume, bolidas darosi vis blogesnis ir blogesnis. Bet mes toliau prie jo dirbame. Tokį bolidą turėsime iki pat sezono pabaigos. Turime sunkiai dirbti, išsiaiškinti kuo daugiau ir kitiems metams paruošti geresnį automobilį.“

„Čia labai jaučiasi tai, jog šiemet naudojame daug kietesnę pakabą. Ratu palieti kelkraštį ir bolidas akimirkai pakyla į orą. O čia privalai išnaudoti kelkrašÄius. Tad tikrai nelengva. Tai ne tas Monrealis kurį pažinojau. Dar niekada taip prastai čia nesijaučiau vairuodamas F-1 automobilį. Tikiuosi, jog per naktį pavyks rasti tinkamą sprendimą ir kitiems važiavimams geriau sureguliuoti bolidą.“

Tai, jog „Mercedes“ bolidai buvo labai skirtingai sureguliuoti patvirtino ir G. Russellas.

„Kalbant apie nustatymus, antrose treniruotėse turbÅ«t buvo didžiausias skirtumas tarp mano ir Lewiso automobilių. Mes pasirinkome labai skirtingas kryptis“, - pasakojo G. Russellas.

„Tikiuosi, kad pavyks rasti tinkamą variantą tarp tų dviejų nustatymų. Tad ir toliau sunkiai dirbsime. Mums svarbu kvalifikacijoje pranokti rikiuotės vidutiniokus. Manau, kad lenktynėse turėsime geresnį bolidą. Bet jei kvalifikacijoje pasirodysime prasčiau, tada sekmadienį bus sudėtingesnė situacija.“

Lewisas Hamiltonas
Pilotas: Lewisas Hamiltonas 2022 sezono taškai: 77
Komanda: Mercedes Amžius: 37 m.
Plačiau
George‘as Russellas
Pilotas: George‘as Russellas 2022 sezono taškai: 111
Komanda: Mercedes Amžius: 24 m.
Plačiau

Komentarai (31)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
CHA
IP: 8c6f269 | 06/19 11:47 Atsakyti
Z karta mano, kad visur yra teisuoliai, nes intike info pasigauna "teisingą," o dar mąstymo pas daugelį nebuvimas... Štai ir susideda jų "bagažas"...
Lol
IP: 6e1d9de | 06/18 21:10 Atsakyti
Nu
06/18 20:35

Vargsas Hamis.. pas jis viena porposina masiniukas, pas kitus viskas ciki piki, visas F1 pries ji nusistates nes jis juodaodis, Rosbergui irgi kita masiniuka dave o jo pastatydavo ant DNF ribos nes nemego jo MB. FIA irgi bando suzlugdyti. Siaip neturim paaiskinimo..gal is tikro neteisus...Hamiltonas kovoja pries visus vienas, nes jis isrinktasis ir visi pries ji nusistate :(

Vaistus pamirsai ar ką?
Jo
IP: 181cb29 | 06/18 20:53 Atsakyti
Heiteris
06/18 20:14

https://vm.tiktok.com/ZMNYAPQQR/?k=1 grynai 🤣

Geras sitas :D
Nu
IP: 181cb29 | 06/18 20:35 Atsakyti
ddt
06/18 17:09

Paaiškink ne Z kartai, kuo kaltas Hamis, jei bolidas žiauriai porpoisina? Plaukai? Tatuiruotės? Žiedai? Gal Z karta turi kokį nors kitokį paaiškinimą, išskyrus žiaurų polinkį tyčiotis? Laukiu, ačiū.

Vargsas Hamis.. pas jis viena porposina masiniukas, pas kitus viskas ciki piki, visas F1 pries ji nusistates nes jis juodaodis, Rosbergui irgi kita masiniuka dave o jo pastatydavo ant DNF ribos nes nemego jo MB. FIA irgi bando suzlugdyti. Siaip neturim paaiskinimo..gal is tikro neteisus...Hamiltonas kovoja pries visus vienas, nes jis isrinktasis ir visi pries ji nusistate :(
Heiteris
IP: 8724c84 | 06/18 20:14 Atsakyti
YZF
IP: 20135ae | 06/18 19:35 Atsakyti
montoyja
06/18 18:13

Kaip istrinti komentara?

Uzsimerk
montoyja
IP: df8d586 | 06/18 18:13 Atsakyti
Kaip istrinti komentara?
Aivaras1
IP: ab48eef | 06/18 17:33 Atsakyti
ddt
06/18 17:20

Ji ir yra revoliucinė. Tik revoliucija panašu kad niekur nenuvedė - čia kitas klausimas. O kodėl nenuvedė - čia dar ir geras klausimas. Pavyzdžiui, jei jie turėtų ne dabartinį apgailėtiną testų ir aerodinaminių bandymų valandų skaičių, gal dalis komandų problemą ir būtų išsprendusi. Bet ne, geriau užsiimti politika ir taupymais ten, kur nereikia taupyti.

o kadangi visi kartu susede (tame tarpe ir mb) susitare, kad lubu f1 reikia, belieka uzsiimti politika, kad keistu reglamenta, nes nepataike cempionai si karta :)))
Aivaras1
IP: ab48eef | 06/18 17:26 Atsakyti
ddt
06/18 17:17

Problema yra gebėjime interpretuoti intonacijas ir informaciją. Z karta mėgsta rėksmingas šauktinines antraštes, iškart iš jų daro išvadas, o gebėjimo interpretuoti - nulis. Hamis pasakė kad "yra problema". Z karta sako "žliumbia žliumbikas". Wtf su ta Z karta ir jos mąstymu...

nesupratai, kad as ne apie si clicbaitini straipsni, o placiau. bet tiek to ;)
ddt
IP: 21ec4ad | 06/18 17:20 Atsakyti
maxpower
06/18 16:46

Tai gi čia revoliucinė koncepcija turėjo būti

Ji ir yra revoliucinė. Tik revoliucija panašu kad niekur nenuvedė - čia kitas klausimas. O kodėl nenuvedė - čia dar ir geras klausimas. Pavyzdžiui, jei jie turėtų ne dabartinį apgailėtiną testų ir aerodinaminių bandymų valandų skaičių, gal dalis komandų problemą ir būtų išsprendusi. Bet ne, geriau užsiimti politika ir taupymais ten, kur nereikia taupyti.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas