Lando Norrisas Austrijoje gavo vienintelį „McLaren“ bolido atnaujinimų paketą ir tai leido jam užimti 4 vietą pagrindinėje kvalifikacijoje, o sprinto starte Norrisas apskritai buvo trečias.
Kai „Red Bull“ sportininkai susirūpino tarpusavio kova pirmuose sprinto lenktynių posūkiuose, atrodė, kad Norrisas turės geras sąlygas palypėti dar aukščiau – tačiau britų lenktynininkas iš lyderių tarpo iškrito jau po trijų posūkių.
Norėdamas neatsitrenkti į Verstappeną ir Perezą, Lando turėjo ekstremaliai stabdyti ir tai buvo lemiamas jo nesėkmės momentas.
„Mašiną gerokai sumėtė, o elektronika variklį perjungė į saugų režimą, kad pastarasis neužgestų, - kalbėjo „McLaren“ sportininkas. - Man teko didinti apsukas ir aš viską praradau. Nežinau, kodėl taip įvyko.
Tame trečiame posūkyje viskas atrodė normaliai. Taip, mes buvome gana arti Verstappeno su Perezu, bet variklis persijungė į specialų režimą ir viskas buvo prarasta. Variklis kaukė, o visi važiavo pro mane“.
Norrisas pirmą ratą užbaigė dešimtas ir iki pat sprinto finišo sugebėjo atkovoti tik vieną poziciją ir negavo nė vieno taško – jis pasiliko su tarpinėmis padangomis ir paskutiniuose ratuose į priekį praleido Nico Hulkenbergą ir George'ą Russellą, kurie važiavo su „slick“ padangomis.
Kalbėdamas apie taktiką, Norrisas sakė: „Sprendimas buvo nelengvas. Tie, kas perėjo prie „slick“ padangų, laimėjo tik pačiame gale. Tokiais momentais niekada nežinai, ar tai tau padės. Tu gali tapti didvyriu, bet čia vienareikšmiško pasirinkimo nebūna. Esu patenkintas mūsų pasirinkimu.
Jei, tarkime, būtų pasirodęs saugos automobilis, tai sportininkai su tarpinėmis padangomis atrodytų kaip idiotai.
Bet kartais taip atsitinka. Paskutiniuose dviejuose ratuose aš praradau dvi pozicijas. Bet iš tikrųjų mums šis sprintas buvo prarastas dar pirmame rate“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |