Le Mane vėl nugalėjo „Audi“ (39)

Le Mane vėl nugalėjo „Audi“
logo 2005 Birželio 20 d. 23:16, Audi
Tomo Kristenseno, JJ Lehto ir Marco Wernerio pilotuotas „Audi R8“ prototipas nugalėjo 73-čiosiose Le Mano 24 valandų lenktynėse. Kristensenui tai buvo rekordinė – septintoji – pergalė šiame renginyje.
Tarp GT1 klasėje lenktyniavusių komandų greičiausi buvo „Corvette C6-R“ lenktyninį automobilį pilotavę Olivier Beretta, Olivier Gavinas ir „Formulėje-1“ lenktyniavęs Janas Magnussenas.
DTM čempionate lenktyniaujantis, istorinių Le Mano lenktynių nugalėjotas Tomas Kristensenas gyrė visus išskyrus save: „R8 automobilis keliaus į muziejų. Man buvo garbė jį vairuoti.
Starte JJ (Tomo komandos draugas JJ Lehto – red. past.) atliko puikų darbą kovodamas ir su už jį greitesniais automobiliais. Marco (Marco Werneris – red. past.) dirbo efektyviai, kaip visada.
Įdomu tai, kad kai tik iškovojome pirmąją lenktynių poziciją, spaudėme dar stipriau, nes supratome, kad turėjome labai daug ką prarasti“.
Ši pergalė buvo gražus „Audi R8“ automobilio palydėjimas į istoriją. R8 sportinių automobilių lenktynėse startavo 67 kartus. Iš jų laimėjo 54-ias. Kitais metais jį pakeis „Audi R10“ modelis.
Šių metų lenktynės žymėjo 50 metų sukaktį nuo siaubingos avarijos, kai „Mercedes 300 SLR“ automobilis įlėkė į žiūrovų tribūną priešais techninio aptarnavimo zoną. Nelaimės metu žuvo 80 žiūrovų ir šimtai buvo sužeisti. Ši avarija laikoma pačia baisiausia autosporto istorijoje.
Šiose lenktynėse dalyvavęs ekipažas, kurio vienas narių buvo Pasaulio ralio čempionas Sebastienas Loebas finišo nepasiekė po to vieno iš komandos pilotų patirtos avarijos. Pats prancūzas šiame renginyje nesužibėjo, nes važiavo darydamas nemažai klaidų.
Laimei šiais metais neįvyko jokių rimtesnių incidentų.
Lenktynių rezultatai:
1. Lehto/Werneris/Kristensenas (Audi R8) – įveikti 370 ratai.
2. Collardas/Boullionas/Comas (Pescarolo Judd) – atsiliko 2 ratais.
3. Biela/Pirro/McNishas (Audi R8) – 6 ratais.
4. Montagny/Gounonas/Ortelli (Audi R8) – 8 ratais.
5. Gavinas/Beretta/Magnussenas(Corvette C6-R) – 21 ratu.
6. Fellowsas/O‘Connellis/Papis (Corvette C6-R) – 23 ratais.
7. Lammersas/Julianas/Boschas (Dome Judd) – 24 ratais.
8. Schwageris/Frei‘us/Vannas (Courage Judd) – 31 ratu.
9. Brabhamas/Sarrazinas/Turneris (Aston Martin DBR9) – 37 ratais.
10. Hindery/Rockenfelleris/Liebas (Porsche 911 GT3 RSR) – 38 ratais.

Komentarai (39)
gedz
| 06/20 23:20 Atsakyti
galėtų audi ir formulėje 1 taip reikštis:)))
srt555
| 06/20 23:24 Atsakyti
ziuriu ziuriu ir prancuzpalaikio nematau, nu bet uztat matau Sarrazina, bent vienas Subaristas yra ;]
S_T_A_R
| 06/20 23:24 Atsakyti
Janas Magnussenas galbut lenkas? Tiesiog idomu pasidare :)
.:M.S:.
| 06/20 23:25 Atsakyti
Sveikinimai! Tik gaila, kad neturejau progos stebeti siu lenktyniu...
ArmagedOff
| 06/20 23:29 Atsakyti
80 ziurovu? kaip tai imanoma? gal kas daugiau apie tai zinot?
Mansell
| 06/20 23:31 Atsakyti
S_T_A_R>is pawardes matosi akd magnussenas skandinawas na tixliai neatsiemnu is kuriso salies :) O seip laukiu kada wel ferrari nugales Le Mane juk f-1 pasiekta jau wiskas gal laikas susigrazinti prarastus laurus kutose serijose?
carnifex
| 06/20 23:36 Atsakyti
ArmagedOff - ar bent nujauti kokie buvo prieš penkiasdešimt metų saugumo reikalavimai? Pervažiavo per skiriamąją juostą ir tiesiai į žmonių minią. Dar ten kažkaip užsidegė ar tai sprogo. Mačiau per Discovery kažkada. Kiek žinau, po to Šveicarijoje buvo išleistas įstatymas, draudžiantis automobilių lenktynes visoje Šveicarijos teritorijoje, kuris tebegalioja iki šiol. O gaila, Bremgartenas buvo įdomi trasa, mažai kuo nusileidžianti Spa...
Latasf1
| 06/20 23:42 Atsakyti
nemazai zinomu pavardziu
ArmagedOff
| 06/20 23:50 Atsakyti
Magnusenas yra is danijos.
cia apie ta avarija pats pasidomejau. Linkas butu toks: http://members.aol.com/healeypics/lemans.html
Mansell
| 06/20 23:51 Atsakyti
carnifex> tai as irg iskaiciau daug apie sia nelaime bet galiu patixlinti kad ar salia sweicarijos ar pacioj sweicarijoj 1982 wyko sweicarijos gp bent jau taip raso f-1 enciklopedijoj :)
×

TOP naujienos