Le Mane vėl nugalėjo „Audi“ (39)

Le Mane vėl nugalėjo „Audi“
logo 2005 Birželio 20 d. 23:16, Audi
Tomo Kristenseno, JJ Lehto ir Marco Wernerio pilotuotas „Audi R8“ prototipas nugalėjo 73-čiosiose Le Mano 24 valandų lenktynėse. Kristensenui tai buvo rekordinė – septintoji – pergalė šiame renginyje.
Tarp GT1 klasėje lenktyniavusių komandų greičiausi buvo „Corvette C6-R“ lenktyninį automobilį pilotavę Olivier Beretta, Olivier Gavinas ir „Formulėje-1“ lenktyniavęs Janas Magnussenas.
DTM čempionate lenktyniaujantis, istorinių Le Mano lenktynių nugalėjotas Tomas Kristensenas gyrė visus išskyrus save: „R8 automobilis keliaus į muziejų. Man buvo garbė jį vairuoti.
Starte JJ (Tomo komandos draugas JJ Lehto – red. past.) atliko puikų darbą kovodamas ir su už jį greitesniais automobiliais. Marco (Marco Werneris – red. past.) dirbo efektyviai, kaip visada.
Įdomu tai, kad kai tik iškovojome pirmąją lenktynių poziciją, spaudėme dar stipriau, nes supratome, kad turėjome labai daug ką prarasti“.
Ši pergalė buvo gražus „Audi R8“ automobilio palydėjimas į istoriją. R8 sportinių automobilių lenktynėse startavo 67 kartus. Iš jų laimėjo 54-ias. Kitais metais jį pakeis „Audi R10“ modelis.
Šių metų lenktynės žymėjo 50 metų sukaktį nuo siaubingos avarijos, kai „Mercedes 300 SLR“ automobilis įlėkė į žiūrovų tribūną priešais techninio aptarnavimo zoną. Nelaimės metu žuvo 80 žiūrovų ir šimtai buvo sužeisti. Ši avarija laikoma pačia baisiausia autosporto istorijoje.
Šiose lenktynėse dalyvavęs ekipažas, kurio vienas narių buvo Pasaulio ralio čempionas Sebastienas Loebas finišo nepasiekė po to vieno iš komandos pilotų patirtos avarijos. Pats prancūzas šiame renginyje nesužibėjo, nes važiavo darydamas nemažai klaidų.
Laimei šiais metais neįvyko jokių rimtesnių incidentų.
Lenktynių rezultatai:
1. Lehto/Werneris/Kristensenas (Audi R8) – įveikti 370 ratai.
2. Collardas/Boullionas/Comas (Pescarolo Judd) – atsiliko 2 ratais.
3. Biela/Pirro/McNishas (Audi R8) – 6 ratais.
4. Montagny/Gounonas/Ortelli (Audi R8) – 8 ratais.
5. Gavinas/Beretta/Magnussenas(Corvette C6-R) – 21 ratu.
6. Fellowsas/O‘Connellis/Papis (Corvette C6-R) – 23 ratais.
7. Lammersas/Julianas/Boschas (Dome Judd) – 24 ratais.
8. Schwageris/Frei‘us/Vannas (Courage Judd) – 31 ratu.
9. Brabhamas/Sarrazinas/Turneris (Aston Martin DBR9) – 37 ratais.
10. Hindery/Rockenfelleris/Liebas (Porsche 911 GT3 RSR) – 38 ratais.

Komentarai (39)


Andrejus
| 2005 Birželio 23 d. 08:09
Jo velniskai ziauri avarija.
Kimm.
| 2005 Birželio 22 d. 22:47
ai jo nemaciau!
_eXpert
| 2005 Birželio 22 d. 19:04
Idomu koke komanda pasipreisins Audi.
Mingva
| 2005 Birželio 22 d. 18:43
Nemažai exF1 pilotų dalyvauja LeMano lenktynėse.
roberman
| 2005 Birželio 22 d. 17:58
nepasiseke loebui...
Nixas
| 2005 Birželio 21 d. 23:28
SenisBS>>> kodel dabar taip? jis gerai pasirode!!! bet del techniniu problemu jo komanda turejo pasitraukt :
End of the race : while the Pescarolo no 17 was in fifth place, Soheil Ayari - who took over from Sébastien - lost control of the ill-handling car. He came back to the pits but the team decided to retire the car. That was Le Mans, on Sunday 19 June at 11h35.
Vytia
| 2005 Birželio 21 d. 23:19
carnifex>Dijone Sveicarijos GP vyko '82ais,tada kai jau buvo uzdetas draudimas vykdyti lenktynes salies teritorijoj. Tuo tarpu "tikri" Sveicarijos GP vyko 1950-55m-Bremgarten'e,t.y iki Le Mans'o avarijos.O '77tu lenktynes Dijone vadinosi kaip Prancuzijos GP.
Nixas
| 2005 Birželio 21 d. 23:04
Kimm>> tai juk linkas nurodytas!!!
Kimm.
| 2005 Birželio 21 d. 21:47
bet kas ten per avarija turejo but kad tiek mire gal kas zinot kur kokio foto galima gaut ar ka nors pns???
carnifex
| 2005 Birželio 21 d. 21:35
Mansell - ta prasme, tie etapai tikrai vadinosi Šveicarijos GP, bet jie vyko Dijone. Ir ne tik 1982, bet ir ar tik ne 1977 metais.
×

F-1.lt pulsas