Lenktynes Austrijoje iš „pole“ pozicijos pradės M. Verstappenas (90)

Lenktynes Austrijoje iš „pole“ pozicijos pradės M. Verstappenas
logo Liepos 03 d. 17:02, Red Bull Content Pool

Antrą savaitgalį iš eilės Austrijoje surengtoje F-1 kvalifikacijoje „pole“ poziciją iškovojo „Red Bull“ lenktynininkas Maxas Verstappenas. Olandas svarbiausiuose šios dienos važiavimuose pranoko antroje bei trečioje vietoje likusius Lando Norrisą ir komandos draugą Sergio Perezą.

Pirmoje kvalifikacijos dalyje pirmus du geriausius laikus užfiksavo M. Verstappenas ir L. Norrisas. Kova tarp šių dviejų sportininkų tęsėsi ir paskutinėje važiavimų dalyje. Pirmuoju bandymu M. Verstappenas užfiksavo geriausią rato įveikimo laiką ir pakilo į pirmą vietą. Tuo metu L. Norrisas nuo olando atsilikinėjo dviem dešimtosiomis sekundės dalimis.

Kvalifikacijos pabaigoje M. Verstappenui nepavyko pagerinti savo rezultato. Tuo tarpu L. Norrisas buvo greičiausias pirmame trasos sektoriuje, tad buvo vienintelis, kuris galėjo iš varžovo atimti „pole“ poziciją. Bet jaunajam britui iki pirmos pozicijos pritrūko 0,048 sek., tad teko pasitenkinti antra vieta. Tuo tarpu M. Verstappenas iškovojo trečią „pole“ poziciją iš eilės.

„Mercedes“ sportininkai Lewisas Hamiltonas ir Valtteri Bottas šį kartą liko tik ketvirtoje ir penktoje vietose, greičiu nusileidę ne tik minėtiems M. Verstappenui ir L. Norrisui, bet ir Sergio Perezui, kuris užfiksavo trečią rezultatą.

„AlphaTauri“ sportininkai Pierre‘as Gasly ir Yuki Tsunoda paskutinėje kvalifikacijos dalyje iškovojo atitinkamai šeštą ir septintą startines pozicijas.

Sebastienas Vettelis užfiksavo aštuntą rezultatą, bet greičiausiai praras iškovotą startinę poziciją, nes antroje kvalifikacijos dalyje sutrukdė „Alpine“ atstovui Fernando Alonso.

Šiandien kvalifikacijoje nustebino ne tik L. Norrisas, bet ir „Williams“ pilotas George‘as Russellas, kuris pirmą kartą atstovaudamas britų komandai pateko į paskutinę važiavimų dalį ir iškovojo devintą startinę poziciją, greičiu pranokęs dešimtoje vietoje likusį „Aston Martin“ pilotą Lance‘ą Strollą.

Vt.

Pilotas

Q1

Q2

Q3

Ratai

1.

Maxas Verstappenas

1:04.249

1:03.927

1:03.720

15

2.

Lando Norrisas

1:04.345

1:04.415

1:03.768

18

3.

Sergio Perezas

1:04.833

1:04.483

1:03.990

23

4.

Lewisas Hamiltonas

1:04.506

1:04.258

1:04.014

18

5.

Valtteri Bottas

1:04.563

1:04.376

1:04.049

19

6.

Pierre'as Gasly

1:04.841

1:04.412

1:04.107

21

7.

Yuki Tsunoda

1:04.967

1:04.518

1:04.273

21

8.

Sebastianas Vettelis

1:04.846

1:04.493

1:04.570

20

9.

George'as Russellas

1:04.907

1:04.553

1:04.591

15

10.

Lance'as Strollas

1:04.927

1:04.547

1:04.618

21

11.

Carlosas Sainzas

1:04.596

1:04.559

15

12.

Charlesas Leclercas

1:04.906

1:04.600

15

13.

Danielis Ricciardo

1:04.977

1:04.719

15

14.

Fernando Alonso

1:04.472

1:04.856

9

15.

Antonio Giovinazzi

1:04.782

1:05.083

15

16.

Kimi Raikkonenas

1:05.009

9

17.

Estebanas Oconas

1:05.051

6

18.

Nicholas Latifi

1:05.195

6

19.

Mickas Schumacheris

1:05.427

9

20.

Nikita Mazepinas

1:05.951

9

Trasa: „A1-Ring", Spielbergas (Austrijos GP)
Ilgis: 4,326 km Ratų skaičius: 71
Plačiau

Komentarai (90)
TomTom
IP: d1cf999 | 07/04 21:37 Atsakyti
eustachijus
07/04 21:19

Gatvė ne trasa todėl neprivalai visada stabdant stebėti galinį veidrodį, bet gatvėje privalai stebėti ne kas 10s kaip sakai, o stabdant, ypatingai, kai reikia staigiai stabdyti. Išgelbėsi save nuo smūgio šikną, gali minkščiau stabdyti, gali pasitraukti į šoną jei yra vietos, o jos beveik visada būna. Kartą buvo, pats kaltas per lietų laksčiau tarp mašinų nu ir priekyje durnius užstabdė staigiai. Auto iš galo buvo labai arti, tai stabdžiau ne kiek eina, o paspardydamas stabdį kad sustot maximaliai arti su viltim, kad iš galo spės sustoti. Rezultate priekinės mašinos bamperį paliečiau be įbrėžimo, o iš galo mašina faras truputį pasitrupino kitu atvėju būčiau gaves rimtą smūgį ir nuvažiaves į priekinę rimčiau

Nu va, reiskia ir mes sutinkam kai kuriais aspektais.
Pvz vaziuodamas autostrada per Lenkija, ypatingai Varsuva - Lodze, i prieki beveik visai netenka ziuret. Nezinau kaip jie ten vazineja... Bet jeigu nenori vaziuot 100km uz furos 85km/h tai tenka ziuret vien tik i gala, kitaip ten nevaziavimas. Apie uzsikabinima ant siknos is vis patyliu, jiem ar 90 ar 150, sedes ant buferio. Vat tada jo, ziurai i gala daugiau nei i prieki.
eustachijus
IP: 68c6fcd | 07/04 21:19 Atsakyti
Gatvė ne trasa todėl neprivalai visada stabdant stebėti galinį veidrodį, bet gatvėje privalai stebėti ne kas 10s kaip sakai, o stabdant, ypatingai, kai reikia staigiai stabdyti. Išgelbėsi save nuo smūgio šikną, gali minkščiau stabdyti, gali pasitraukti į šoną jei yra vietos, o jos beveik visada būna. Kartą buvo, pats kaltas per lietų laksčiau tarp mašinų nu ir priekyje durnius užstabdė staigiai. Auto iš galo buvo labai arti, tai stabdžiau ne kiek eina, o paspardydamas stabdį kad sustot maximaliai arti su viltim, kad iš galo spės sustoti. Rezultate priekinės mašinos bamperį paliečiau be įbrėžimo, o iš galo mašina faras truputį pasitrupino kitu atvėju būčiau gaves rimtą smūgį ir nuvažiaves į priekinę rimčiau
TomTom
IP: d1cf999 | 07/04 20:36 Atsakyti
Geras Nickas
07/04 14:07

Ar reikia būt arkliu, kad tik tiesiai žiūrėtum? Matau, kad ne :) Žvilgtelėjimas kas 5 skundes, o ne spoksojimas, yra labai sveikintinas dalykas ir tai tau patvirtins bet kuris vairavimo instruktorius, saugaus eismo specialistas ar lenktynininkas. Vairuodamas nuolat turi stebėt aplinką, tiek prieky, tiek šonuose, tiek gale. Žmogų gamta apdovanojo plačiu matymo kampu, periferiniu matymu ir kaklu, kurio pagalba gali sukinėt galvą, o inžinieriai surado puikų sprendimą - net tris galinio vaizdo veidrodelius. Užtenka į vieną žvilgtelet, kad savo matymo lauką praplėstum, tebūnie ne 180 laipsnių, bet pakankamai daug. Važinėjant mieste, kur kelios eismo juostos, skirtingi automobilių greičiai, išsukimai, įsukimai, greitėjimo, lėtėjimo jusostos, persirikiavimai, srabdymas, akseleracija ir krūva visko, sakai, kad žvilgtelėjimas kas 5 sekundes atgal yra blogas įprotis? Wuh... Stipru :)

Matau nesupratai. As nekalbu kad niekada gink dieve neziurek atgal, spoksok i prieki ir net nemirksek. Ne ne. Kaip sakai zmogaus matymas yra periferinis ir t.t. Tas tiesa. As su tavim SUTINKU - "kur kelios eismo juostos, skirtingi automobilių greičiai, išsukimai, įsukimai, greitėjimo, lėtėjimo jusostos, persirikiavimai, srabdymas, akseleracija ir krūva visko" - REIKIA ziureti i veidrodelius tuomet kai tau reikia atlikti tam tikra veiksma. Bet lieku ir toliau prie savo nuomones: jeigu tu vaziuoja ta pacia juosta, tuo paciu greiciu, neplanuoji ar neatlieki jokiu veiksmu, joks zvilgtelejimas atgal tau nieko neduos. O dar ir pakenks, nes kaip sakiau, uztenka ir sekunde neziuret i prieki, kazkas uzmins ant stabdziu, tavo reakcija bus sekunde letesne ir vsio, sedi kitos masinos siknoje. Aisku, normalioj saly kur zmones laikosi atstumu tas negalioja, nes laiko reakcijai bus uztektinai, bet mes tokiose salyse negyvenam.
Supratau apie ka tu :) tikiuosi kad irgi supratai apie ka as :)
Cheers!
TomTom
IP: d1cf999 | 07/04 20:30 Atsakyti
eustachijus
07/04 13:43

Neturi absoliučiai jokios patirties vairavime. Esu išgelbėjas daug mašinų ir žioplių, nes prieš stabdant, Visada! Žiūriu į galinius veidrodžius. Matydamas kliūtį priekyje visada pažiūri atgal ir sprendi kaip stipriai galima stabdyti. Kas to nedaro nemoka vairuoti. Mane žiauriai stebina poelgiais ne kmnentatoriai, kas juokinga, bet dažnai ir f1 pilotai... Trajektorijas idealias raižyti viena, bet šalto proto, galvojimo ne tik apie save dažnam trūksta

Pats tu neturi patirties vairavime. Nu tokia nesamone nuvemt tai... (cia as ne apie tavo teksta, bet apie ta viena teigini, pirma sakini).
Matydamas kliuti priekyje tu stabdai taip, kad neilektum i ta kliuti, o ne taip, kad visi kas vaizuoja uz taves, salia taves ar dar velnias zino kur spetu sustoti. Niekas nekalba apie sustojima 100m iki kliuties.
Va tau is mano patirties. Vaziavau dvieju juostu keliu, kamstis priekyje, sustojau gana arti priekyje stovincios masinos. Isgirdau ciuoziancius ratus, pasiziuriu i veidrodely pasatas atciuozia. Ka tokiu atveju tavo ziurejimas i galini veidrodeli kas 10s duoda? Kur as, pasoksiu su masina i ora ar ka? Kita patirtis: vaziuoju gatve, suku i desne i ivaziavima namo. Asilas gale vaziuojantis ziuri i telefona/radija ar pan. ir manes nuo atitinkamo atstumo stabdancio ir rodancio posuky nemato. Kerta ant stabdziu, ciuozia man i gala, bet visa laime speju nusukt. Siuo atveju mano ziurejimas atgal ka turejo duot? Galejau nebent ant saligatvio sokt ir ka nors nutrenkt arba sukt nestabdant ir slagbauma nusinest su savim. Cia apie toki kaip sakai ziopliu isgelbejima kalbi? Jeigu as savo kisene turiu juos apsaugot tai aciu ne. Tegul kala i masina, atsimokes karta tai prades galvot. Negali apsisaugot nuo visu idijotu kelyje. O vairuojant reikia ziureti i prieki. Nes didesni, daug didesni, sansai kad ten kazkas atsitiks o ne gale (kur jau pravaziavai).
Dainiue
IP: a2a8dd4 | 07/04 15:24 Atsakyti
Nuoroda i varžybas stebėti internetu ne LT, imeskit kas nors.
kart
IP: ff4c1cb | 07/04 15:06 Atsakyti
Misiulise
07/04 14:50

Gal kas girdet apie ora trasoj iki varzybu?

Kažkiek debesuota, bet sausa.
Instruktorius
IP: ea4d665 | 07/04 14:52 Atsakyti
.
Misiulise
IP: fc81773 | 07/04 14:50 Atsakyti
Gal kas girdet apie ora trasoj iki varzybu?
Geras Nickas
IP: 7696c8d | 07/04 14:07 Atsakyti
TomTom
07/04 11:29

Pasakyciau kad labai blogas iprotis kas 5 sekundes ziuret i galini veidrodeli. Dvi priezastys:
1. Tu neesi lenktynese ir tau nereik gintis nuo lenkimo. Be to pamates (jeigu aplinkybes sutaps) pvz britva uz 2s dedancia tau i sikna nieko ir taip nepadarysi. I galini vaizdo veidrodeli reikia ziuret tada kai nori atlikti su tuo susijusi manevra. Pvz vaziuojant autostrada, lenkiant furas kai didelis eismas.
2. Manau svarbesne priezastis yra ta, kad ziuredamas atgal tu nebematai i prieki. Ir vat kas 5s tu nematai kas dedasi pries tave. Mieste - i sikna kam ikalsi, nes niekada nezinai kas uzstabdys, sugalvos pasukt ar sustot keleivi ismest ant greitu.

Ar reikia būt arkliu, kad tik tiesiai žiūrėtum? Matau, kad ne :) Žvilgtelėjimas kas 5 skundes, o ne spoksojimas, yra labai sveikintinas dalykas ir tai tau patvirtins bet kuris vairavimo instruktorius, saugaus eismo specialistas ar lenktynininkas. Vairuodamas nuolat turi stebėt aplinką, tiek prieky, tiek šonuose, tiek gale. Žmogų gamta apdovanojo plačiu matymo kampu, periferiniu matymu ir kaklu, kurio pagalba gali sukinėt galvą, o inžinieriai surado puikų sprendimą - net tris galinio vaizdo veidrodelius. Užtenka į vieną žvilgtelet, kad savo matymo lauką praplėstum, tebūnie ne 180 laipsnių, bet pakankamai daug. Važinėjant mieste, kur kelios eismo juostos, skirtingi automobilių greičiai, išsukimai, įsukimai, greitėjimo, lėtėjimo jusostos, persirikiavimai, srabdymas, akseleracija ir krūva visko, sakai, kad žvilgtelėjimas kas 5 sekundes atgal yra blogas įprotis? Wuh... Stipru :)
eustachijus
IP: 0f9c7cf | 07/04 13:51 Atsakyti
Beje buvau eilinį kartą teisus dar prieš 3-4metus sakydamas, kad hamiltonas net batų verstapenui valyt netinkamas. Dar pasijungė norisas. Russelas. Juodis ir su alonso lietų penkioliktą prakaitą valydamas grumdamasis panašiom sąlygom. Aišku kitamet bus kita istorija ir mersai favorite ne dėl hamiltono jau tikrai, bet būtų idealu jei pastarasis susilygintų su kontūzytu taip ir liktu ten kur jam pasisekė atsidurti reikiamoje komandoje reikiamu metu. Ko nepavyko išties didiems pilotams sennai ir alonso. Nu ir dar gautų ko nusipelnė, kruopų nuo russelo sausai kaip gavo kumyras nuo barbės (kaip tai puikiai susiję)....
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas