„Liberty Media“ vadovas Chase‘as Carey, visų komandų direktoriai ir Rossas Brawnas Bahreine 90-čiai minučių prisėdo prie bendro stalo, kur aptarė galimus pokyčius, kurie įsigaliotų 2021-aisiais.
Penki svarbiausi aspektai, kurie buvo aptarti – pajamos, vadovavimas, sporto ir techninės taisyklės, varikliai bei kainos.
Buvo nutarta, kad varikliai turi būti pigesni, paprastesni, greitesni ir galingesni. Taip pat buvo aptartas variklių nuobaudų mažinimas.
Taip pat buvo teigiama, kad komandos turėtų turėti teisę gaminti unikalius variklius.
Taip pat bus siekiama, kad nujos variklių taisyklės būtų patrauklios potencialiems naujokams.
Kalbant apie kainas, „Liberty“ teigė, jog komandos turėtų turėti didesnę laisvę kaip leisti pinigus ir kiek jų leisti. Taip pat svarstomos ir biudžetų lubos.
Pajamos nuo 2021-ųjų metų turėtų būti labiau subalansuotos. O čia yra kalbama apie premijas, kurios turėtų būti atsižvelgtos į užimtas pozicijas bei įvairias reklamas.
Taip pat buvo kalbama apie itin garsiai apkalbėtą problemą – lenkimus. Bus siekiama, jog lenktynėse būtų atlikta daugiau lenkimų.
Bolidai ir toliau išliks skirtingi, kalbant apie išvaizdą, aerodinamiką ir kitus aspektus. Tiesa, vietos, kurios fanų nedomina, gali būti standartizuotos.
Tiesa, šis susirinkimas, kaip teigiama, labiau priminė pristatymą, o ne debatus.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |