Britų lenktyninių automobilių gamintoja „Lola“ rimtai svarsto galimybę nuo 2010 m. sugrįžti į „Formulės-1“ varžybas. Įmonė šiuo metu atlieka nuodugnų techninį, operacinį ir finansinį tokio projekto įvertinimą.
Kompanija neslepia, kad tokį jos žingsnį lėmė Tarptautinės automobilių federacijos (
FIA) sprendimas nuo 2010 m. sezono įvesti savanorišką metinio biudžeto apribojimą iki 30 mln. svarų sterlingų.
„Pranešimas, kad komandos nuo 2010-ųjų galės pasirinkti taupų ir finansiškai atsakingą ribotų kaštų rėžimą lėmė mūsų sprendimą nuodugniai įvertinti galimybes sukurti bolidą dalyvavimui FIA „Formulės-1“ pasaulio čempionate“, - pareiškė „Lola“ vadovas Martinas Birrane'as.
„Pasaulinės klasės inžinerinis meistriškumas, aukštos kokybės sprendimų pasiūla griežtai kontroliuojant finansus pastarąjį dešimtmetį yra vienos iš kertinių „Lola“ vertybių“, - teigė kompanijos atstovas.
„Dabartinė būtinybė „Formulei-1“ atsakingai prisitaikyti ekonominės nežinomybės laikais sukūrė idealias sąlygas mums svarstyti bolido kūrimą pasaulio čempionatui“, - pažymėjo jis.
Praeityje „Lola“ daugelį metų tiekė bolidus įvairioms „Formulės-1“ komandoms – jais buvo lenktyniaujama nuo 1962 m. 1997 m. kompanija mėgino sukurti savo ekipą, tačiau tai baigėsi visišku fiasko – po pirmųjų sezono lenktynių komanda pasitraukė iš sporto, o pačiai įmonei buvo iškelta bankroto byla.
„Lola“ jau dabar turi nemažai būtinų dalyvavimui „Formulėje-1“ išteklių – puikų vėjo tunelį, skaičiuojamosios termodinamikos pajėgumus bei gausybę specialistų. Pastarąjį dešimtmetį kompanija gamino bolidus „Formulės-3“, A1GP, „Formulės-3000“, „Formulės-Nippon“, „Champ Car World Series“ ir kitoms lenktynių serijoms.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).