M. Binotto: svarbiausias uždavinys – didinti patikimumą (1)

M. Binotto: svarbiausias uždavinys – didinti patikimumą
logo Lapkričio 22 d. 19:08, Pirelli

Ferrari“ pripažino, kad 2022 metais buvo priversti sumažinti variklio galią, nes pirmoje sezono pusėje komandą lydėjo visa eilė pasitraukimų iš lenktynių dėl techninių priežasčių. Todėl italų ekipos prioritetinis uždavinys tarpusezoniu – didinti bolido patikimumą.

Pradedant nuo Ispanijos GP etapo, kuriame Charlesas Leclercas pirmavo, bet buvo priverstas pasitraukti iš distancijos, iki etapo Austrijoje, kur Carloso Sainzo bolidas užsidegė, buvo trys variklio gedimai per šešis etapus.

Pavyzdžiui, Baku Leclercas kovojo dėl lyderystės, tačiau 20-tame rate jo F1-75 susprogo eilinis variklis, todėl kitame etape Kanadoje Charlesas startavo iš paskutinės eilės, kadangi visi planiniai jėgos agregatai jau buvo pasibaigę, nors tai tebuvo tik devintas sezono etapas.

Fiziniai „Ferrari“ variklio turbinos išmatavimai yra mažesni nei „Mercedes“ ir „Honda“ jėgainių, kurios oficialiai yra žymimos kaip RBPTH001 ir, ekspertų nuomone, tai leidžia pasiekti geresnių dinaminių charakteristikų, tačiau, norint užtikrinti reikiamą galingumo lygį, šis elementas turi dirbti kur kas didesnėmis apsukomis.

„Ferrari“ komandos vadovas Mattia Binotto pripažino, kad Meksikos GP etapo metu jiems teko sumažinti turbinos apsukas, kadangi Meksiko autodromas yra aukštai virš jūros lygio ir oras ten išretėjęs, todėl variklis dirba padidintu krūviu. Todėl Skuderijos bolidai ten gana daug nusileido pagal tempą pagrindiniams konkurentams, o Leclercas ir Sanizas Meksikoje turėjo tenkintis 5 ir 6 vietomis.

Net Abu Dabyje „Ferrari“ turėjo kiek prisukti variklį dėl saugumo, todėl Binotto, kalbėdamas apie užduotis tarpusezoniu, pagrindiniu prioritetu pavadino darbą didinant jėgainės patikimumą.

„Tai užduotis numeris vienas, nes norint kovoti dėl pergalių, būtina turėti labai patikimą motorą, o patikimumo mums šį sezoną trūko ir tai atsiliepė galutiniams rezultatams, - kalbėjo M. Binotto. - Antra užduotis – didinti mašinos greitį, nes nors mes ir buvome greiti kvalifikacijose, lenktynėse mums trūkdavo tempo, dar ir dėl to, kad buvo labai aukštas padangų degradacijos lygis ir mes negalėjome kovoti dėl dėl labai aukštų pozicijų.

Jei jums pavyksta sukonstruoti greitą ir patikimą bolidą, bet net tada, kai jūs darote klaidas pasirenkant taktiką arba sustojimų metu, jūs visada tai galite kompensuoti greičio dėka. Būtent tam turi būti nukreiptos visos jūsų pastangos“.

Anksčiau Binotto yra pripažinęs, kad „Ferrari“ šiemet gana anksti nutraukė F1 -75 bolido modernizaciją, kai „Mercedes“ ir Red Bull“ tęsė darbą ties techniniais atnaujinimais. Maranelle tikisi, kad tai leis komandai geriau pasiruošti naujajam sezonui.

Scuderia Ferrari
Komanda: Scuderia Ferrari 2022 sezono taškai: 554
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: F1-75
Plačiau


Komentarai (1)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Anyway
IP: 99a002e | 11/22 19:34 Atsakyti
Ne taip Ferrari išsireiškė. Turbūt turėjo omenyje “Svarbiausias uždavinys – pagerinti strategijas”
×

TOP naujienos