M. Budkowski: R.S.20 normaliai dirba visose trasose

M. Budkowski: R.S.20 normaliai dirba visose trasose
logo 2020 Lapkričio 07 d. 16:35, Renault Sport

Po pirmųjų keturių šio sezono etapų „Renault“ komanda teužėmė tik 6 vietą Konstruktorių įskaitoje, po aštuonių - penktą, o po Emilijos-Romanijos GP, kai prabėgo jau 13 sezono etapų, "Renault“ jau pakilo iki trečiosios komandinės įskaitos vietos.

Komandos technikos direktorius Marcinas Budkowski papasakojo apie tai, kaip jiems to pavyko pasiekti.

„Esmė ne tame, kad sezono pradžioje mes kažką darėme neteisingai, - specialistas pasakojo „Auto Motor und Sport“. - Mes įdiegėme visą eilę naujienų, kurios leido padidinti mašinos greitį ir dabar geriau suprantame R.S.20 ypatumus. Dabar bolidas dirba būtent taip, kaip žadėjo skaičiavimai, atlikti vėjo tunelyje.

Vėjo tunelyje yra išbandoma tos mašinos kopija, kuri realiai išvažiuoja į trasas lenktynėse. Pasiekti, kad vaizdas būtų kuo artimesnis prie realios situacijos yra savotiškas menas. Kuo mažiau mes galime rengti bandymų tikrose trasose, tuo svarbesnis yra toks instrumentas kaip vėjo tunelis.

Kuo geriau jūs suprantate savojo bolido charakteristikas, tuo lengviau jums jį reguliuoti varžyboms. Be to, jūs būnate mažiau priklausomas nuo konkrečios trasos ypatumų. Dabar mūsų mašina efektyviai veikia visų tipų trasose, nors sezono pradžioje taip nebuvo.

Tik Portimao mes turėjome kai kurių nesklandumų. Problema buvo susijusi su padangų temperatūra. Kai jos perkaista arba įkaista per mažai, jūs iš karto prarandate nuo sekundės iki pusantros...“

Nors „Renault“ užima trečiąją vietą Konstruktorių įskaitoje, „McLaren“ bei „Racing Point“ prancūzų komandai nusileidžia tik po vieną tašką ir ši įtempta kova tęsis iki pat sezono pabaigos.

„Racing Point“ turi gerą mašiną, bet keliose lenktynėse jie darė klaidų ir neuždirbo daugiau taškų, - komentavo M. Budkowski. - „McLaren“ mašina gerai tvarkosi su greitais posūkiais, bet kiek blogiau - su lėtais, o mūsų R.S.20 - kaip tik atvirkščiai. Bet mūsų jėgos palaipsniui vienodėja - tai normalus procesas. Jei mums pavyktų kiek daugiau pasitempti greituose posūkiuose, tai dėl to nukentėtų greitis lėtuose.

Tik tada, kai išsiaiškinate vieną ar kitą problemą, kuri reikalauja sprendimo, stengiatės surasti optimaliausią kompromisą. Bet esmė tame, kad mes darome pažangą. Tai matyti tiek iš rato įveikimo greičio, tiek ir pagal bendrus rezultatus“.

Tolesne R.S.20 modernizacija „Renault“ jau neužsiima, visos pajėgos mestos pasiruošimui kitam sezonui. Nors mašinos 2021 metais išliks beveik tokios pačios, tai nereiškia kad komanda turi mažiau darbo.

„Prieš etapą Sočyje mes žengėme paskutinį žingsnį modernizuojant dabartinį bolidą, nors ir šiuo metu dar yra gaminami keli nedideli komponentai. O darbas ties 2021 metų mašina vyksta pilnu tempu. Pagrindinė detalių dalis išliks tokia pati, todėl šia prasme mes turime mažiau laisvės. Iš kitos pusės, FIA pakoregavo kelis techninio reglamento punktus, susijusius su bolido dugnu bei galine jo dalimi. Jei nesiimsime kontrpriemonių, tai prarasime nemažą dalį prispaudžiamosios jėgos. Todėl, besiruošdami kitam sezonui, mes turėsime intensyviai tobulinti dabartinę mašiną“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983