M. Hakkinenas: tai buvo grynai lenktyninis incidentas (40)

M. Hakkinenas: tai buvo grynai lenktyninis incidentas
logo Liepos 20 d. 21:01, Daimler AG

Dukart F-1 čempionas Mika Hakkinenas išsakė savo nuomonę apie incidentą, kuriame savaitgalį Silverstoune vykusių lenktynių metu sudalyvavo dėl čempiono titulo kovojantys Lewisas Hamiltonas ir Maxas Verstappenas.

Ne vienas sportininkas iki šiol išsakė savo nuomonę apie įvykusią avariją ir daugelis jų tai apibÅ«dino kaip lenktyninį incidentą. Prie šių žmonių grupės prisijungė ir praeityje du čempionų titulus iškovojęs M. Hakkinenas.

„Sekmadienį įvykęs Maxo Verstappeno ir Lewiso Hamiltono susidÅ«rimas Didžiosios Britanijos GP lenktynių metu buvo grynas lenktyninis incidentas. Kai lenktyniauji tokiu greičiu ir sieki pergalės, tokie dalykai kartais gali nutikti“, - „Unibet“ skiltyje rašÄ— M. Hakkinenas.

„BÅ«damas geriausiu lenktynininku, siekiančiu titulo, nelenktyniauji tam, kad atsitrauktum. MÅ«sų darbas - lenktyniauti, ir iš savo patirties žinau, kad lenktyniaujant ratas į ratą visada yra galimybė bolidams susidurti.“

„Kai pamačiau kas nutiko, atsistojau ir pagalvojau: „O, Dieve mano“. Nes tai įvyko didelio greičio posÅ«kyje. Jis labai greitas ir ne toks, kuriame norisi atsidurti už trasos ribų. Labai džiaugiuosi, kad Maxas nenukentėjo, ir tai dar vienas ženklas, kokie stiprÅ«s yra F-1 bolidai ir kokį fantastišką darbą atlieka FIA, kad bÅ«tų užtikrinta, jog po tokio smÅ«gio bÅ«tų galima saugiai išlipti iš bolido. Esant 51G jėgai, anksčiau tokį smÅ«gį bÅ«tų buvę nelengva atlaikyti.“

M. Hakkinenas nesistebi, kad trasoje susidūrė du minėti sportininkai.

„Maxas jaučiasi labai užtikrintai. Šiemet jis laimėjo penkiose lenktynėse ir pirmauja čempionate. Jis puikiai startavo ir neketino labai lengvai užleisti pozicijos Lewisui, ypač tokiame greitame posÅ«kyje, kuris vėliau veda į trijų posÅ«kių kompleksą - Maggotts, Becketts ir Chapel - kur aplenkti tikrai neįmanoma.“

„Lewisas pasitiki savimi ir savo bolidu. Jis pasiekė tiek daug laimėjimų ir turi tiek daug patirties, todėl yra labai susikoncentravęs į pergalę ir į tai, kad užimtų geresnę poziciją nei Maxas. Ši avarija tikrai įžiebs dar didesnę ugnį tarp šių pilotų kovoje dėl čempiono titulo. Nė vienas iš jų nenorės pakartoti tos avarijos, tačiau jie bus dar labiau pasiryžę kitą kartą tokioje artimoje kovoje nesumažinti greičio. Matysime, kaip jie atkakliai kovos visą likusį sezoną. Bus tikrai įdomu.“


Komentarai (40)
Nustebes
IP: 89781b3 | 07/22 00:32 Atsakyti
Verstapeno darbeliai treniruoteje:
https://www.youtube.com/watch?v=2QJTAVnaLRI
Svarbiausiai garsiai isvadinti mongolu :D
https://www.f-1.lt/mongolija-reikalauja-m-verstappeno-atsiprasyti-n43312
Norge logo rėmėjas
IP: 2c62133 | 07/21 20:56 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
07/21 20:26

Žinoma, kad ne. Smagiausia, kai kova per visas lenktynes vyksta. Tik lyginu 2 situacijas: vienoj kova vyksta 1 ratą ir galiausiai baigiasi dnf, o kitoj lenktyninkai visas lenktynes tiesiog važiuoja netoli vienas kito, kaip pvz Monake dažnai būna. Šiuo atveju man įdomiau pirmas variantas

man atrodo, kad taip, kaip yra dabar taisykles +- viskas gerai ir nieko nereikia keisti. tik tas taisykles nuosekliai taikyti
tech
IP: c4754c7 | 07/21 20:26 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
07/21 18:47

va ant tu zodziu kaip tik montoya apie tai ;)
https://www.f1news.ru/news/f1-154362.html

1:1 mano nuomone sutampa 😀👍
Rokas1 logo rėmėjas
IP: 2621378 | 07/21 20:26 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
07/21 18:42

o as gal busiu nepopuliarus, bet man visiskai nesinori crashu ir dnf. todel, kad del to iskritus vienam is lyderiu, lenktynes praranda ne maziau nei 50% savo idomumo. ar tau labai idomu buvo ziureti kai ver iskirto jau pirmam rate?

Žinoma, kad ne. Smagiausia, kai kova per visas lenktynes vyksta. Tik lyginu 2 situacijas: vienoj kova vyksta 1 ratą ir galiausiai baigiasi dnf, o kitoj lenktyninkai visas lenktynes tiesiog važiuoja netoli vienas kito, kaip pvz Monake dažnai būna. Šiuo atveju man įdomiau pirmas variantas
Norge logo rėmėjas
IP: 2c62133 | 07/21 18:50 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
IP: 2c62133 | 07/21 18:47 Atsakyti
tech
07/21 18:13

5. Bolidas 33 suvokdamas kad 44 jau bet kuriuo atveju ilindes i posuki ir tikriausiai kazkiek slys, nedare nieko, jog to isvengti 😀vietoj to pasirinko vaziuoti ta pacia trajektorija lyg 44 ten nebutu

va ant tu zodziu kaip tik montoya apie tai ;)
https://www.f1news.ru/news/f1-154362.html
Norge logo rėmėjas
IP: 2c62133 | 07/21 18:42 Atsakyti
Rokas1 logo rėmėjas
07/21 18:36

Kad vadovai to nori tai net labai logiška. Nepamenu, kiek ten Wolfas sakė komandai kainavo Botto su Russell avarija, bet kainavo labai LABAI daug. Dabar tas pats rbr. Biudžetai spaudžiami, bet kokia panaši avarija komandai papildomas galvos skausmas, tad natūralu, kad jie nori griežtesnių baudų.
Aš kalbu iš savo, kaip fano pusės. Gal netaktiškai nuskambėsiu, bet man smagiau, kai agresyvi kova baigiasi avarija ir abiejų dnf, nei kai pilotai bijo rizikingą manevrą atlikt ir tiesiog viens kitą persekioja

o as gal busiu nepopuliarus, bet man visiskai nesinori crashu ir dnf. todel, kad del to iskritus vienam is lyderiu, lenktynes praranda ne maziau nei 50% savo idomumo. ar tau labai idomu buvo ziureti kai ver iskirto jau pirmam rate?
Rokas1 logo rėmėjas
IP: 2621378 | 07/21 18:42 Atsakyti
tech
07/21 16:24

kodel agresyvus stilius prades nykt? kas vaziavo agresyviai tas ir vaziuos. sakykim siuo atveju buvo labai normali bauda 10s + 2 baudos balai. gi ne kiekviena karta viskas nueina i crash, arba buna dvigubas DNF . juolab cia isvis kaip racing incident, tai labai adekvacios baudos buvo,nes vienas sienoj, kitas neprarado poziciju,naturalu ten kur 50/50 kaltes, vaziuojantis turi nusibausti, nes tam kuriam DNF jau ir taip nusibaudes :)

Šiuo atveju taip, bauda net nesugadino Hamio lenktynių. Bet tikrai būna atvejų, kai pilotai gauna baudas už veiksmus, kurie seniau nebuvo baudžiami, ir tos baudos gali pakenkt jų lenktynėm.
Dėl nykimo, tai man pvz Max todėl ir patinka, kad itin agresyviai lenktyniauja, ir nors seniau labai dažnai peržengdavo ribą, bet bent nebijojo ant jos balansuot. O kiek juk backlash buvo dėl to ir iš fanų ir iš kitų pilotų, nors bent kiek pats pamenu, tai Šumio laikais, kai jis kovodavo su Montoya, Raikonenu ir Alonso, visi jie taip pat ir lenktyniavo. Ir tada atrodė viskas normalu. O tokie manevrai kaip pvz Austrijoj, už ką buvo dalintos baudos, būdavo įprasta gynyba.
Bet gal ir senstu tiesiog, nostalgija jau ima viršų :D
Rokas1 logo rėmėjas
IP: 2621378 | 07/21 18:36 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
07/21 16:38

as dar karta paskaiciau massi interviu ir ten jis sako, kad patys komandu vadovai pries sezona norejo, kad butu baudziami tokie dalykai. ir net tie, kurie vyksta pirmajame rate. kaip jau ir minejau, taisykles - atskira diskusija. ir panasu, kad komandos taip pat nenori gladiatoriu kovu, kadangi tai nuvestu i anarchija ir nebaudziamuma visokiu banzai manevru. mano asmenine nuomone, didziausia dabartine beda yra nuoseklumo nebuvimas. turetu kiekvienose lenktynese panasius incidentus traktuoti vienodai.

Kad vadovai to nori tai net labai logiška. Nepamenu, kiek ten Wolfas sakė komandai kainavo Botto su Russell avarija, bet kainavo labai LABAI daug. Dabar tas pats rbr. Biudžetai spaudžiami, bet kokia panaši avarija komandai papildomas galvos skausmas, tad natūralu, kad jie nori griežtesnių baudų.
Aš kalbu iš savo, kaip fano pusės. Gal netaktiškai nuskambėsiu, bet man smagiau, kai agresyvi kova baigiasi avarija ir abiejų dnf, nei kai pilotai bijo rizikingą manevrą atlikt ir tiesiog viens kitą persekioja
Norge logo rėmėjas
IP: 2c62133 | 07/21 18:34 Atsakyti
tech
07/21 18:13

5. Bolidas 33 suvokdamas kad 44 jau bet kuriuo atveju ilindes i posuki ir tikriausiai kazkiek slys, nedare nieko, jog to isvengti 😀vietoj to pasirinko vaziuoti ta pacia trajektorija lyg 44 ten nebutu

visiskai teisingai ;) ir del to durnas, nes supalino visa iskaitos pranasuma :)))
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas