Apkrovos padangoms Vengrijoje paprastai būna didelės, dėl trasos specifikos ir dėl karšto oro. 2017 metų kvalifikacija netapo išimtimi – asfaltas buvo įkaitęs net iki 57 laipsnių - ne ką mažiau tikimasis ir per lenktynes. Padangų dėvėjimąsi nuspėti yra sunku, todėl komandoms su strategija teks apsispręsti jau pačių lenktynių metu...
„Pirelli“ autosporto padalinio vadovas Mario Isola: „Pačia puikiausia naujiena kvalifikacijoje tapo tas skirtumas, kuris atsirado šių metų rezultatus lyginat su pernykšte „pole“ pozicija – iš karto net šešios mašinos ratą nuvažiavo greičiau nei per 1:17.000 sek.
Trasos temperatūra viršijo 50 laipsnių, todėl lenktynėse mūsų laukia vienas arba du sustojimai priklausomai nuo padangų dėvėjimosi lygio – o tai įvertinti bus galima tik lenktynių eigoje“.
Vieno sustojimo strategijos atveju po pirmosios atkarpos su superminkštosiomis padangomis 33 rate pilotai pereis prie minkštųjų. Jei bus stojama du kartus, tai nuo superminkštųjų prie minkštųjų bus pereinama maždaug 24 rate, o po to vėl prie superminkštųjų – 55 rato rajone.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1174 |
2. | Tadux15 | 1155 |
3. | Giriby | 1151 |
4. | mantioras | 1151 |
5. | Modetas99 | 1140 |