Las Vegaso etape daugelis komandų skundėsi dėl greito padangų granuliavimosi ir sukibimo su danga trūkumo, tačiau „Pirelli“ mano, kad viskas buvo normalu.
„Pirelli“ sporto padalinio vadovas Mario Isola: „Tai buvo pusantros valandos įspūdingų lenktynių, kurios nudžiugino žiūrovus Las Vegase ir tuos, kurie stebėjo varžybas per TV. Lenkimai, susidūrimai, saugos automobilio išvažiavimai, klaidos ir sėkmingi lenktynininkų manevrai – visa tai geriausia, kas yra „Formulėje-1“, sutilpo į 50 ratų. Tai puiki „Formulės-1“ reklama JAV rinkoje, idealus šou ir sporto derinys, pavyzdžiu tapo nugalėtojų apdovanojimo ceremonija.
Pamatėme, kad mūsų prognozė buvo teisinga – skirtumai tarp vieno ir dviejų sustojimų strategijų buvo labai nedidelė. Kietosios padangos gerai dirbo lenktynėse, nors kažkiek ir kentėjo nuo granuliavimosi. Vidutinės padangos, kurias startui pasirinko trys ketvirtadaliai sportininkų, taip pat atrodė neblogai, nors ir reikalavo taupaus jų naudojimo, ypač ankstyvoje lenktynių stadijoje. Faktiškai net tie, kurie kovojo dėl pergalės (kaip Leclecras), pirmą atkarpą sugebėjo patęsti beveik iki pusės lenktynių.
Minkštosios padangos, kurias starte naudojo tik Strollas ir Tsunoda, užtikrino gerą tempą pirmuose ratuose, bet buvo mažiau konkurencingos ilgoje distancijoje.
Šiandien mes vėl pamatėme, kaip pasikeitė sąlygos trasoje dėl to, kad naktį ji buvo atvira transporto judėjimui, o tai tik padidino padangų granuliavimąsi“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | tundrinė | 3754 |
2. | Valode | 3719 |
3. | fandom | 3713 |
4. | Tadas Misevičius | 3703 |
5. | D27 | 3687 |