M. Isola: Saugos automobilis labai paveikė lenktynių strategiją

M. Isola: Saugos automobilis labai paveikė lenktynių strategiją
logo 2020 Lapkričio 05 d. 22:12, Pirelli

„Pirelli“ automobilių sporto padalinio vadovas Mario Isola mano, kad Emilijos-Romanijos lenktynėse numatytą vieno sustojimo techninio aptarnavimo juostoje strategiją pakeitė į trasą išvažiavęs saugos automobilis vėlyvojoje lenktynių stadijoje, taip pat suteikdamas lenktynėms netikėtumo efektą. 

Sprogus Maxo Verstappeno padangai 5 iš 19 lenktynių trasos posūkių, FIA lenktynių teisėjai išleido į trasą saugos automobilį, siekdama saugiai patraukti žvyre įstrigusį bolidą, o George'ui Russellui nesuvaldžius bolido ir atsitrenkus į apsauginę sienelę, jo fazė buvo pratęsta dar keliems ratams.   

Mario sakė, kad Enzo ir Dino Ferrari vardo autodrome padangos, ypač vidutinio mišinio ir kietosios, iki pat saugos automobilio atrodė taip, kad lenktynininkai galėjo su jomis įveikti likusius lenktynių ratus. 

„Saugos automobilis vėlyvoje lenktynių fazėje labai paveikė strategiją: iki tol daugumai lenktynininkų tai atrodė kaip vieno sustojimo lenktynės, iš dalies dėl to, kad stojant Imoloje prarandama daug laiko - maždaug 26 sekundės“, - sakė Isola.

„Dėl minkštojo mišinio padangų grūdėjimosi anksčiau numatytos strategijos iš esmės pasikeitė vidutinių mišinio ir kietųjų padangų naudai. „Mercedes“ lenktynininkai pasirinko startą su vidutinio mišinio padangomis, kurios net ir po didelio įveiktų ratų skaičiaus demonstravo minimalią degradaciją. Kietosios padangos, padėjusios įveikti daugiau kaip 40 lenktynių ratų, buvo daugelio lenktynininkų pasirinkimas.“

„Be abejo, turime išanalizuoti sprogusią vidutinio kietumo „Red Bull“ bolido padangą, įveikusią 32 ratus, kad tiksliai suprastume, kas nutiko. Atrodo, kad trasoje besimėtančios nuolaužos galėjo sukelti padangos sprogimą.“



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983