„Pirelli“ tradiciškai į Barseloną atveža pačius kiečiausius padangų mišinius – Ispanijos trasos asfatas yra labai abrazyvus ir apkrovos padangoms yra didelės.
Tačiau šiais metais, kadangi padangos tapo kiek kietesnės ir platesnės, pačios kiečiausios padangos pasirodė esančios per kietos Barselonai. Kaip pasekmė, skirtumas tarp minkštųjų, vidutinių ir kietųjų padangų pasirodė esantis pakankamai didelis...
„Pirelli“ sporto padalinio vadovas Mario Isola: „Stiprus, gūsingas vėjas neleido komandoms parodyti stabilių rezultatų antroje sesijoje, o jos pabaigoje dėl raudonų vėliavų teko nutraukti ilgų ratų seriją – surinkti duomenis tokiomis sąlygomis buvo labai nepaprasta.
Pirmoje treniruotėje mes matėme, kad skirtumas tarp kietųjų ir vidutinių padangų yra maždaug 1,8 sek, o tarp vidutinių ir minkštųjų - 1,5 sek. Būtent šie du mišiniai bus naudojami lenktynėse ir, kaip laukėme, buvo matomas kažkoks nusidėvėjimas. Šio nusidėvėjimo lygio nustatymas ir bus esminiu faktoriumi kuriant strategijas lenktynėms“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |