M. Krackas: pergyvenu dėl sprinto Baku

M. Krackas: pergyvenu dėl sprinto Baku
logo 2023 Balandžio 24 d. 17:27, Aston Martin F1

„Aston Martin“ komandos vadovas Mike'as Krackas pripažįsta, kad kiek nervinasi dėl to, kad į Azerbaidžano GP savaitgalį įeina šeštadienio sprinto lenktynės. Trumpos šeštadienio lenktynės Baku įvyks pirmą kartą, nors ankstesniais metais šioje trasoje būdavo rimtų avarijų.

Avarijų Baku neišvengė nei Lance'as Strollas, komandos iš Silverstouno pilotas, nei Maxas Verstappenas, kurio RB16B padanga sprogo lenktynių 45 rate, kai jis užtikrintai pirmavo varžybose.

„Labai pergyvenu dėl sprinto Baku todėl, kad ten paprasčiausiai nebus laiko remontuoti bolido, jei jis bus rimtai apgadintas, - kalbėjo M. Krackas.- Iškart po sprinto mes privalėsime bolidus uždengti audeklais ir po to šeštadienio ryte bus tik 3 ar 4 valandos, per kuriuos bus galima atlikti remonto darbus, jei technika būtų sugadinta, todėl visa tai susiję su labai didele rizika.

Beje, visi turės vienodas sąlygas ir Baku nėra jau taip sunku lenkti. Bet jei bus rizikingai vairuojama tose trasos atkarpose, kuriose daug posūkių, kuriose avarijų rizika dar didesnė, gali atsitikti visko. Kartu manau, kad artėjantį savaitgalį mūsų laukia neblogas šou“.

Kita vertus, pirmą kartą į Azerbaidžano GP programą įtrauktos dvi kvalifikacijos: pirmoje iš jų, kuri įvyks penktadienį, lenktynininkai, kaip įprasta, kovos dėl starto pozicijų sekmadienio lenktynėse. O šeštadienį vietoje treniruotės įvyks sutrumpinta antra kvalifikacija, kuri nustatys starto tvarką sprinte.

Komandų vadovai sutiko su savaitgalio formato pakeitimus dar per Australijos GP savaitgalį, tačiau tik rytoj įvyks „Formulės-1“ Komisijos posėdis, kuris turės visa tai patvirtinti, o dar vėliau viskam turi pritarti FIA Pasaulinė taryba, bet tai bus tik formalumas.

„Apskritai „Formulė-1“ turi vystytis, tačiau būtina išsaugoti jos DNR. - pakomentavo M. Krackas. - Mes turėjome keletą konstruktyvių diskusijų, stengdamiesi surasti būdus, kaip to pasiekti. Taip pat reikia paisyti visų čempionato akcininkų interesų ir mes tai darome. Kartu mes dirbame labai apibrėžtuose laiko rėmuose ir turime atsižvelgti į daugelį faktorių ir stengtis surasti protingą kompromisą.

Kartais kai kuriose situacijose tenka į antrą planą nustumti atskirų komandų interesus ir į bendrą vaizdą žvelgti apskritai. Šia prasme, diskusijos, mano galva, yra gana konstruktyvios“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794