M. Masi: buvo dvi priežastys išleisti saugos automobilį (5)

M. Masi: buvo dvi priežastys išleisti saugos automobilį
logo Spalio 12 d. 13:44, Racing Point

Kai Lando Norriso bolide per Eifelio GP iškilo problemos su jėgos agregatu, jis iš boksų gavo įsakymą sustoti - ir tai padarė 6 posūkyje, patogioje bolido evakuacijai vietoje. Maršalams beliko tik gesintuvu užgesinti degantį mašinos šoną ir nuridenti ją už poros metrų esančios sienos vartų, tačiau lenktynių direkcija netikėtai išleido saugos automobilį.

Po lenktynių daugelis kalbėjo, kad tame visai nebuvo būtinybės, o saugos automobilis įtakojo varžybų eigą - atotrūkiai tarp pilotų buvo likviduoti, atsiliekantieji ratu įgavo pranašumą, gerai įšildė padangas vydamiesi peletoną, tuo tarpu kai pirmojo penketuko padangos spėjo ataušti paskui saugos automobilį.

Maxas Verstappenas po finišo pareiškė, kad lenktynių direkcija išleido saugos automobilį vien tam, kad dirbtinai padidinti intrigą (tuo viršydama savo sportinius įgaliojimus), o ne saugumo sumetimais. Be to, taip ilgai važiuoti su šaltomis padangomis buvo pavojinga. Komentuodamas varžybų rezultatus, FIA lenktynių direktorius Michaelas Masi visa tai ryžtingai atmetė, kaip ir akivaizdų faktą, jog saugos automobilis trasoje liko per ilgai.

Michaelas Masi: „Mes turėjome dvi priežastis išleisti saugos automobilį. Pirmoji - mes matėme ugnį ir dūmus Lando Norriso bolide. Antroji - mes nebuvome įsitikinę, kad mašiną toje vietoje pavyks evakuoti.

Kai dėl ilgo saugos automobilio buvimo periodo - tai taisyklėse parašyta, kad atsiliekantieji turi pavyti peletoną, o atotrūkiai tuo momentu buvo labai dideli. Todėl laukti teko ilgiau nei įprasta“.


Komentarai (5)
kast1f logo rėmėjas
IP: ce20d33 | 10/12 15:30 Atsakyti
Hmm, let me think. Gal dėl to, jog visai fun buvo grąžinti kovą, galimybę, kad gal Verstapenas su Hamiltonu pakovos ir t.t. :)
Eilinį kartą, kaip ir praeitą savaitgalį, sprendimas tik dėl LH, believe it or not. Akivaizdu gi.
TomTom
IP: 089c815 | 10/12 15:05 Atsakyti
Zeto
10/12 14:44

as dar prisimenu laikus, kai sugede bolidai apskritai, nesant greitos evkuacijos galimybei, likdavo stoveti trasos pakrasciuose iki lenktyniu galo... Nors ir keista, bet turiu sutikti su Verstapeno mintimis sikart, nes kitu atveju butu pilnai pakake ir virtualaus SC

Blyn priminei :) is tikro, nudusdavo koks Hillas isvaziuodamas i tiesiaja, priparkuodavo salia sieneles, persokdavo ja ir eidavo boksais. Dabar masina pastate ten prie pat ivaziavimo i saugia vieta, o isleido SC. 100% but uzteke VSC.
Zeto
IP: de65b43 | 10/12 14:44 Atsakyti
as dar prisimenu laikus, kai sugede bolidai apskritai, nesant greitos evkuacijos galimybei, likdavo stoveti trasos pakrasciuose iki lenktyniu galo... Nors ir keista, bet turiu sutikti su Verstapeno mintimis sikart, nes kitu atveju butu pilnai pakake ir virtualaus SC
kart
IP: 79bea2e | 10/12 14:27 Atsakyti
Nelabai supratau, kaip ten gavosi su tuo peletonu, kad Leclercą su Sainzu prieš tai kovojusius dėl pozicijos, SC metu skyrė virš 1min gap'as. Ne vienodai vėliavos įsijungė dėl ko priekis nutolo?
Klepsidra
IP: a4134d4 | 10/12 14:18 Atsakyti
nuo siol zinosim, kad variklio gedimas ir dumai = SC. Masi paaiskinimai kaskart yra new low
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas