Kai Lando Norriso bolide per Eifelio GP iškilo problemos su jėgos agregatu, jis iš boksų gavo įsakymą sustoti - ir tai padarė 6 posūkyje, patogioje bolido evakuacijai vietoje. Maršalams beliko tik gesintuvu užgesinti degantį mašinos šoną ir nuridenti ją už poros metrų esančios sienos vartų, tačiau lenktynių direkcija netikėtai išleido saugos automobilį.
Po lenktynių daugelis kalbėjo, kad tame visai nebuvo būtinybės, o saugos automobilis įtakojo varžybų eigą - atotrūkiai tarp pilotų buvo likviduoti, atsiliekantieji ratu įgavo pranašumą, gerai įšildė padangas vydamiesi peletoną, tuo tarpu kai pirmojo penketuko padangos spėjo ataušti paskui saugos automobilį.
Maxas Verstappenas po finišo pareiškė, kad lenktynių direkcija išleido saugos automobilį vien tam, kad dirbtinai padidinti intrigą (tuo viršydama savo sportinius įgaliojimus), o ne saugumo sumetimais. Be to, taip ilgai važiuoti su šaltomis padangomis buvo pavojinga. Komentuodamas varžybų rezultatus, FIA lenktynių direktorius Michaelas Masi visa tai ryžtingai atmetė, kaip ir akivaizdų faktą, jog saugos automobilis trasoje liko per ilgai.
Michaelas Masi: „Mes turėjome dvi priežastis išleisti saugos automobilį. Pirmoji - mes matėme ugnį ir dūmus Lando Norriso bolide. Antroji - mes nebuvome įsitikinę, kad mašiną toje vietoje pavyks evakuoti.
Kai dėl ilgo saugos automobilio buvimo periodo - tai taisyklėse parašyta, kad atsiliekantieji turi pavyti peletoną, o atotrūkiai tuo momentu buvo labai dideli. Todėl laukti teko ilgiau nei įprasta“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |