M. Masi: į incidentus pirmame rate pažiūrėjome atlaidžiai (6)

M. Masi: į incidentus pirmame rate pažiūrėjome atlaidžiai
logo Spalio 27 d. 10:57, FIA

FIA lenktynių direktorius Michaelas Masi pakomentavo pačius svarbiausius Portugalijos GP etapo momentus, kurie pareikalavo akylo teisėjų dėmesio, o taip pat pranešė apie pasiruošimą lenktynėms Imoloje.

Lenktynių eigoje buvo nuspręsta, kad incidentas, kurio dalyviai buvo Maxas Verstappenas ir Sergio Perezas, nereikalauja tyrimo ir kokių nors sankcijų. O jei jis nebūtų pirmame rate, ar teisėjai jį traktuotų kitaip?

Atsakysiu labai paprastai: visai tikėtina. Suprantama, kad į incidentus pirmame rate mes žiūrime kur kas atlaidžiau, ten ir buvo būtent toks atvejis.

Incidentas tarp Lance‘o Strollo ir Lando Norriso labai priminė tą, kuris įvyko penktadienį tarp to paties Strollo ir Verstappeno. Tai kodėl penktadienį nebuvo imtasi jokių sankcijų?

Esmė tame, kad visa tai atsitiko per treniruotes. Sesijos visiškai skirtingos, aplinkybės, prie kurių tai įvyko - irgi.

Lenktynininkai mano, kad baudos balus reikėtų skirti tik pavojingų incidentų atvejais. Ar galima pasakyti, kad teisėjai į tai žiūri visai kitaip, mat trys lenktynininkai gavo baudos taškus už trasos ribų pažeidimus.

Ne, pasakysiu, kad aš taip nemanau. Antra, mes visa tai aptarėme su sportininkais. Metų pradžioje FIA kartu su komandų sporto direktoriais peržiūri baudos taškų lenteles, o taip pat aptaria instrukcijas teisėjams, kurių vėliau yra laikomasi. Taip mes pasiekiame konsensuso dėl baudų ir baudos taškų. Visa tai kiekvienais metais yra peržiūrima. Komandų požiūriu, nėra nieko stebėtino, kad už panašius pažeidimus skiriami baudos taškai. Taip pat šios temos yra keliamos per pilotų briefingus ir ruošiantis 2021 metams visa tai eilinį kartą bus peržiūrėta. Bet vienareikšimiška, kad sezono viduryje mes to nekeisime. Ir sportininkai apie tai yra informuoti.
Iki šiol labai daug kalbų dėl trasos ribų nepaisymo ir tokių pažeidimų šį savaitgalį buvo labai daug.

Kaip FIA tai ruošiasi kontroliuoti ateityje? Ar tam bus naudojami kokie nors nauji metodai, kuriuos žadate aptarti tarpusezoniu?

Tema išlieka aktuali jau kurį laiką, svarstomi įvairūs sprendimai - tai ir specialių jutiklių naudojimas, ir įvairių tipų kelkraščių naudojimas bei išlėkimo zonų pertvarkymas. Tačiau visa tai ne taip paprasta. Dabar yra naudojami jutikliai, tame tarpe ir Portugalijos trasoje, bet ar tai galima vadinti idealiu atveju? Tikėtina, kad ne. Jis yra geras tik konkrečiomis aplinkybėmis. Komandų požiūriu, dabar naudojamas teisingas požiūris, kuris liečia visas mašinas. Mes visada sakėme, kad jį naudosime su viena sąlyga: jei visa tai bus galima daryti nuosekliai ir nuolat. Nauji techniniai sprendimai ir kita, kas su tuo susiję, nuolat peržiūrimi ir tam nebūtina laukti tarpusezonio - mes tuo jau užsiimame ir užsiimsime ateityje.

Šeštadienį buvo incidentas, kai buvo sugadintos drenažo grotelės. Jei ateityje „Formulei-1“ teks grįžti į šią trasą, ar nežadate pareikalauti, kad trasos savininkai jas perdarytų. Arba, pavyzdžiui, pakoreguoti išvažiavimo iš serviso zonos konfigūraciją?


Komentarai (6)
Nieko baisaus
IP: 54474d4 | 10/27 16:36 Atsakyti
Senas_Kareivis
10/27 11:15

Šitas geras - viena pastraipa, du puslapiai tušti. Nice

Čia yra COVID-16 pašalinis efektas
Klepsidra
IP: 038e568 | 10/27 14:21 Atsakyti
zodziu, pirmam rate crashinti galima ka tik nori - nes Masis mano, kad tai normalu. likusiuose ratuose jau ir gintis nebegalima - gausi bent ispejima
moderator F1
IP: 5b574c6 | 10/27 12:39 Atsakyti
Atsiprašome, techninės atvaizdavimo problemos, tuoj pataisysime.
maxpower
IP: 86df0d7 | 10/27 12:18 Atsakyti
Po kiek mokat "zurnalistams" uz tokius straipsnius? :)
Marioks35
IP: 412e6a3 | 10/27 11:52 Atsakyti
Šitam puslapiui reikia ne materialinės pagalbos, o psichoterapinės.
Senas_Kareivis
IP: fa3679c | 10/27 11:15 Atsakyti
Šitas geras - viena pastraipa, du puslapiai tušti. Nice
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas