M. Masi: incidentą tarp Raikkoneno ir Alonso aptarsime su visais

M. Masi: incidentą tarp Raikkoneno ir Alonso aptarsime su visais
logo 2021 Spalio 25 d. 12:26, Alpine Racing

FIA lenktynių direktorius Michaelas Masi pakomentavo visą eilę epizodų, įvykusių per JAV GP etapą Ostine, bet daugiausiai klausimų buvo susiję su Fernando Alonso dalyvavimu juose...

  • Atrodo, kad po truputį tampate Fernando Alonso „geriausiu draugu“?

  • Įdomiai išeina su kai kuriais incidentais. Bet visus incidentus mes vertiname vienodai, nepriklausomai nuo to, kas juose dalyvauja.

  • Ar suprantate, kodėl Fernando taip pyksta?

  • Galiu jį suprasti. Jei prisiminsime incidentą pirmame posūkyje, kuriame dalyvavo jis ir Kimis, tai ten viskas buvo ant ribos ir kitame susirinkime su pilotais mes tai aptarsime visi kartu. Pasakysiu taip: šioje istorijoje buvo dvi dalys: iš pradžių buvo lenkimas, kuriame vienas sportininkas buvo išstumtas iš trasos, o po to buvo šio lenkimo pasekmės. Čia yra apie ką pakalbėti su visais lenktynininkais.

  • Ar galima sulyginti manevrą, kurį atliko Lewisas Hamiltonas prieš Maxą Verstappeną pirmame pirmojo rato posūkyje su tuo, kas įvyko tarp Fernando ir Kimio?

  • Ne, tai buvo visiškai skirtingi manevrai. Žodžiu, pirmame posūkyje bet kurioje trasoje įprastai vyksta įdomūs dalykai. Bet nemanau, kad šiuos du epizodus galima sulyginti.

  • Į eterį pateko kiek sarkastiška „Alpine“ technikos direktoriaus replika, adresuota jums dėl epizodų, susijusių su Alonso. Komanda užsiminė, kad lenktynių direkcija turi neteisingą požiūrį į Fernando – ar jums neatrodo, kad visa tai jau išeina už rėmų?

  • Visiškai ne. Mano santykiai su visų komandų sporto direktoriais yra labai geri. Kiekvienas gina savo interesus ir galima tikėtis, kad taip bus ir toliau.

  • Šį savaitgalį buvo aktyviai aptariamas trasos ribų paisymo klausimas...

  • Manau, kad čia apskritai negali būti diskusijų šiuo klausimu. Per JAV GP mes parodėme juodai-baltas vėliavas trims pilotams ir tokio pobūdžio pažeidimai buvo fiksuojami lygiai taip pat, kaip ir per visą šį sezoną, Sportininkai visada stengiasi važiuoti pažeisdami ribas, bet mes ne kartą sakėme, kad ieškome natūraliausių būdų šiems klausimams išspręsti, kur tik tai yra įmanoma. Bet jų realizacijai dar reikės kažkiek laiko.

  • Alonso aplenkė Giovinazzi toli už trasos ribų ir jam teko sugrąžinti poziciją, bet panašioje situacijoje Raikkonenas nubaustas nebuvo, todėl Alonso nepatenkintas apie tai per radiją kalbėjo...

  • Aš negirdėjau, ką Fernando kalbėjo per radiją. Kai jis išvažiavo už trasos ribų, aš pasiūliau komandai, kad jis sugrąžintų poziciją Antonio ir tai buvo padaryta. Tačiau po kelių ratų tas pats įvyko su Antonio ir mes instruktavome „Alfa Romeo“, kad jie sugrąžintų poziciją Fernando. Beje, mano kreipimaisi į komandas yra rekomendacinio pobūdžio. Jie patys turi nuspręsti, aš neturiu valdžios jų priversti. Jei jiems ką nors siūlau, tai jie sprendžia patys, o jei neklauso, aš pranešu teisėjams. Būtent jie nagrinėja visus incidentus ir priima sprendimus.

  • Ar jums neatrodo, kad prieš 10-15 metų, į incidentus, kurie įvyko tarp Alonso ir „Alfa Romeo“ sportininkų, niekas nekreiptų jokio dėmesio ir visi tęstų varžybas be jokių komentarų...

  • Geras klausimas. Čia reikia suprasti, kokia „Formulė-1“ buvo tada ir kokia ji yra dabar – kalbu apie tai, kad mes gauname kur kas didesnius informacijos kiekius, mes savo žinioje turime radiją, televiziją, kameras trasose, kurios duoda vaizdą iš įvairių rakursų, įrašus nuo pilotų bolidų kamerų. Taigi, turime gerokai daugiau duomenų nei prieš 15 metų. Tai būdinga bet kuriam sportui: informacijos gaunama vis daugiau ir daugiau, dar ir dėl to, kad ir sirgaliai reikalauja daugiau informacijos – jie nori daugiau žinoti, kad vyksta lenktynėse.

  • Jūs buvote praėjusią savaitę Katare?

  • Taip, praėjusį sekmadienį inspektavau trasą Katare, o antradienį aš jau buvau Majamyje. Pasiruošimas Katare vyksta gerai. Ten perdarytas įvažiavimas į serviso zoną, perdaryti kai kurie kelkraščiai, keliose vietose gerinamas trasos apšvietimas, vyksta verslo klubo remonto darbai. Trasa kol kas nehomologuota, finalinė inspekcija, po kurios įvyks FIA homologavimas, įvyks tą pačią savaitę kaip ir lenktynės, bet nematau priežasčių, kas gali sutrukdyti Katarui gauti „Grade 1“ lygio sertifikatą.

  • O kokia padėtis Majamyje. Daugelis mano, kad trasa, pastatyta automobilių stovėjimo aikštelėse, nebus įdomi...

  • Ten viskas puiku, Majamio GP nebus visiškai panašus į lenktynes stovėjimo aikštelėje. Ten vyksta didelis darbas, kuriama reikiama infrastruktūra ir ji bus unikali. Šią savaitę skrisiu į Saudo Arabiją, kur vyks finalinė Džidos trasos inspekcija.

„Circuit of the Americas", Ostinas
Trasa: „Circuit of the Americas", Ostinas (JAV GP)
Ilgis: 5,513 Ratų skaičius: 56
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983