M. Masi: incidentą tarp Raikkoneno ir Alonso aptarsime su visais (14)

M. Masi: incidentą tarp Raikkoneno ir Alonso aptarsime su visais
logo Spalio 25 d. 12:26, Alpine Racing

FIA lenktynių direktorius Michaelas Masi pakomentavo visą eilę epizodų, įvykusių per JAV GP etapą Ostine, bet daugiausiai klausimų buvo susiję su Fernando Alonso dalyvavimu juose...

  • Atrodo, kad po truputį tampate Fernando Alonso „geriausiu draugu“?

  • Ä®domiai išeina su kai kuriais incidentais. Bet visus incidentus mes vertiname vienodai, nepriklausomai nuo to, kas juose dalyvauja.

  • Ar suprantate, kodėl Fernando taip pyksta?

  • Galiu jį suprasti. Jei prisiminsime incidentą pirmame posÅ«kyje, kuriame dalyvavo jis ir Kimis, tai ten viskas buvo ant ribos ir kitame susirinkime su pilotais mes tai aptarsime visi kartu. Pasakysiu taip: šioje istorijoje buvo dvi dalys: iš pradžių buvo lenkimas, kuriame vienas sportininkas buvo išstumtas iš trasos, o po to buvo šio lenkimo pasekmės. Čia yra apie ką pakalbėti su visais lenktynininkais.

  • Ar galima sulyginti manevrą, kurį atliko Lewisas Hamiltonas prieš Maxą Verstappeną pirmame pirmojo rato posÅ«kyje su tuo, kas įvyko tarp Fernando ir Kimio?

  • Ne, tai buvo visiškai skirtingi manevrai. Žodžiu, pirmame posÅ«kyje bet kurioje trasoje įprastai vyksta įdomÅ«s dalykai. Bet nemanau, kad šiuos du epizodus galima sulyginti.

  • Ä® eterį pateko kiek sarkastiška „Alpine“ technikos direktoriaus replika, adresuota jums dėl epizodų, susijusių su Alonso. Komanda užsiminė, kad lenktynių direkcija turi neteisingą požiÅ«rį į Fernando – ar jums neatrodo, kad visa tai jau išeina už rėmų?

  • Visiškai ne. Mano santykiai su visų komandų sporto direktoriais yra labai geri. Kiekvienas gina savo interesus ir galima tikėtis, kad taip bus ir toliau.

  • ŠÄ¯ savaitgalį buvo aktyviai aptariamas trasos ribų paisymo klausimas...

  • Manau, kad čia apskritai negali bÅ«ti diskusijų šiuo klausimu. Per JAV GP mes parodėme juodai-baltas vėliavas trims pilotams ir tokio pobÅ«džio pažeidimai buvo fiksuojami lygiai taip pat, kaip ir per visą šÄ¯ sezoną, Sportininkai visada stengiasi važiuoti pažeisdami ribas, bet mes ne kartą sakėme, kad ieškome natÅ«raliausių bÅ«dų šiems klausimams išspręsti, kur tik tai yra įmanoma. Bet jų realizacijai dar reikės kažkiek laiko.

  • Alonso aplenkė Giovinazzi toli už trasos ribų ir jam teko sugrąžinti poziciją, bet panašioje situacijoje Raikkonenas nubaustas nebuvo, todėl Alonso nepatenkintas apie tai per radiją kalbėjo...

  • Aš negirdėjau, ką Fernando kalbėjo per radiją. Kai jis išvažiavo už trasos ribų, aš pasiÅ«liau komandai, kad jis sugrąžintų poziciją Antonio ir tai buvo padaryta. Tačiau po kelių ratų tas pats įvyko su Antonio ir mes instruktavome „Alfa Romeo“, kad jie sugrąžintų poziciją Fernando. Beje, mano kreipimaisi į komandas yra rekomendacinio pobÅ«džio. Jie patys turi nuspręsti, aš neturiu valdžios jų priversti. Jei jiems ką nors siÅ«lau, tai jie sprendžia patys, o jei neklauso, aš pranešu teisėjams. BÅ«tent jie nagrinėja visus incidentus ir priima sprendimus.

  • Ar jums neatrodo, kad prieš 10-15 metų, į incidentus, kurie įvyko tarp Alonso ir „Alfa Romeo“ sportininkų, niekas nekreiptų jokio dėmesio ir visi tęstų varžybas be jokių komentarų...

  • Geras klausimas. Čia reikia suprasti, kokia „Formulė-1“ buvo tada ir kokia ji yra dabar – kalbu apie tai, kad mes gauname kur kas didesnius informacijos kiekius, mes savo žinioje turime radiją, televiziją, kameras trasose, kurios duoda vaizdą iš įvairių rakursų, įrašus nuo pilotų bolidų kamerų. Taigi, turime gerokai daugiau duomenų nei prieš 15 metų. Tai bÅ«dinga bet kuriam sportui: informacijos gaunama vis daugiau ir daugiau, dar ir dėl to, kad ir sirgaliai reikalauja daugiau informacijos – jie nori daugiau žinoti, kad vyksta lenktynėse.

  • JÅ«s buvote praėjusią savaitę Katare?

  • Taip, praėjusį sekmadienį inspektavau trasą Katare, o antradienį aš jau buvau Majamyje. Pasiruošimas Katare vyksta gerai. Ten perdarytas įvažiavimas į serviso zoną, perdaryti kai kurie kelkrašÄiai, keliose vietose gerinamas trasos apšvietimas, vyksta verslo klubo remonto darbai. Trasa kol kas nehomologuota, finalinė inspekcija, po kurios įvyks FIA homologavimas, įvyks tą pačią savaitę kaip ir lenktynės, bet nematau priežasčių, kas gali sutrukdyti Katarui gauti „Grade 1“ lygio sertifikatą.

  • O kokia padėtis Majamyje. Daugelis mano, kad trasa, pastatyta automobilių stovėjimo aikštelėse, nebus įdomi...

  • Ten viskas puiku, Majamio GP nebus visiškai panašus į lenktynes stovėjimo aikštelėje. Ten vyksta didelis darbas, kuriama reikiama infrastruktÅ«ra ir ji bus unikali. Šią savaitę skrisiu į Saudo Arabiją, kur vyks finalinė Džidos trasos inspekcija.

„Circuit of the Americas", Ostinas
Trasa: „Circuit of the Americas", Ostinas (JAV GP)
Ilgis: 5,513 Ratų skaičius: 56
Plačiau

Komentarai (14)
Yuzefas
IP: af1347c | 10/26 17:26 Atsakyti
Pirštu parodai klaidas, bet vistiek neištaiso. Koks ten kaušas rašo tuos straipsnius su tom pačiom klaidom?
Yuzefas
IP: af1347c | 10/26 11:28 Atsakyti
Yuzefas
10/26 11:25

,,su tuo, kad įvyko tarp Fernando ,,....

jie nori daugiau žinoti, kad vyksta
Yuzefas
IP: af1347c | 10/26 11:25 Atsakyti
,,su tuo, kad įvyko tarp Fernando ,,....
tech
IP: bfb2e24 | 10/26 09:29 Atsakyti
pamanykit, toks baisus ivykis :)) "ALonso sensta" tik sugebejo surezisuot toki pat atvirkstini veiksma, kad paziuret kaip bus traktuojama. Maladec Alonso :)
Heiteris
IP: 1dbb9b3 | 10/26 08:47 Atsakyti
MNM
10/25 17:40

O man atrodo Alonzo sensta. Tokiu labai nebudingu sau klaidu padare ir nesamoniu. Iskaitant ta lenkima kai neapskaiciavo greicio per greitai ivazinejo i posuki.

Jis tik žaidžia su FIA
ddt
IP: 21ec4ad | 10/26 07:03 Atsakyti
O kas per nuostabi naujoji komanda "Apline"? Čia gal ta, kurioje važiuoja Vesrtappenas?
MNM
IP: 3d793b9 | 10/25 17:40 Atsakyti
O man atrodo Alonzo sensta. Tokiu labai nebudingu sau klaidu padare ir nesamoniu. Iskaitant ta lenkima kai neapskaiciavo greicio per greitai ivazinejo i posuki.
zexel
IP: a29e78b | 10/25 16:11 Atsakyti
Ecka
10/25 14:47

Išvis lenkimus uždrausti ie ženklą 70...

Ką tuo nori pasakyti? Aš juk ir sakau, kad su Kimiu viskas buvo normaliai, o su AG tai be komentarų.
Ecka
IP: 566c355 | 10/25 14:47 Atsakyti
zexel
10/25 13:05

Nors ir esu FA fanas, tačiau šiuo atveju su juo visiškai nesutinku. Čia net nėra ką lyginti, nes jis Kimiui tikrai nepaliko vietos, tuo tarpu prieš AG pats arimais pasiskraidė...

Išvis lenkimus uždrausti ie ženklą 70...
YZF
IP: 20135ae | 10/25 14:38 Atsakyti
zexel
10/25 13:05

Nors ir esu FA fanas, tačiau šiuo atveju su juo visiškai nesutinku. Čia net nėra ką lyginti, nes jis Kimiui tikrai nepaliko vietos, tuo tarpu prieš AG pats arimais pasiskraidė...

Nebuk naivus, FA puikiai zinojo ka daro. Jis ta atliko specialiai, ir ta padare taip kad pagal teiseju traktavima tai irgi butu analogiska situacija ('taisykle ant popieriaus'). Cia viskas buvo vaidyba, iskaitant ir GIO privertima padaryti lygiai toki pati platu manevra kaip pats su juo padare pries tai. Tiesiog belenktyniaudamas dar su teisejais 'zaide'.

Kitas dalykas, kad Masius eilini syki nusisnekejo, aiskindamas kad LH vs Max pirmame posukyje buvo 'visai kitokia situacija'. Ne, ne kitokia, LH lygiai taip pat isstume Max'a uz trasos (tik kad poto lenkimas neivyko). Cia jis varo savo eilini brieda
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas