M. Masi: lenktynininkai negalėjo pamiršti kaip reikia pilotuoti (1)

M. Masi: lenktynininkai negalėjo pamiršti kaip reikia pilotuoti
logo Gegužės 31 d. 09:17, Red Bull Content Pool / Getty Images

„Formulės-1“ pasaulio čempionato organizatoriai ir ateityje žada laikytis principo, pagal kurį lenktynininkams bus leista normaliai varžytis vienam su kitu trasoje, nežiūrint į tai, kad po to, kai po ilgesnės pauzės sezonas atsinaujins, sportininkai bus ne pačios geriausios fizinės formos ir tai galėtų privesti prie nepageidaujamų pasekmių. Tokį pareiškimą paskelbė FIA lenktynių direktorius Michaelas Masi.

„Nemanau, kad anksčiau kuris nors iš lenktynininkų nebuvo atsisėdęs prie automobilio ar karto vairo tokį ilgą laiką, - kalbėjo FIA lenktynių direktorius iš Australijos. – Antra vertus, mes jau Austrijoje laikysimės principo „leiskime jiems lenktyniauti“, kaip tai buvo praėjusio sezono pabaigoje. Aš nenumatau, kad čia gali būti kokių nors esminių pakeitimų.

Galų gale, mes turime reikalų su 20-čia pačių geriausių pasaulio lenktynininkų, kurie neatsitiktinai atsidūrė „Formulėje-1“. Ir jei jie nebuvo atsisėdę prie vairo pastaruoju metu, nemanau, jog tai atsilieptų jų sugebėjimams pilotuoti lenktyninę mašiną“.

Taip pat M. Masi gana ironiškai pakomentavo periodiškai skambančius siūlymus, kad kai kuriose trasose, pavyzdžiui, „Red Bull Ring“ ir Silverstoune, kur planuojama surengti po dvejas lenktynes paeiliui, varžybas būtų galima organizuoti važiuojant priešinga nei įprasta kryptimi.

„Visuose autodromuose visi saugumo infrastruktūros elementai – tie patys apsauginiai barjerai ar maršalų postai – suprojektuoti taip, kad mašinos juda viena kryptimi, - aiškino M. Masi. – Pavyzdžiui, jei sugenda mašina ir reikia pasitraukti iš trasos, galima pasinaudoti tarpu tarp apsauginių barjerų, tuo tarpu jei bus judama priešinga kryptimi, pilotas atsirems į akliną sieną.

Būtų labai šaunu, jei kuriose nors trasose būtų galima organizuoti varžybas abiem kryptimis, tačiau tai būtų labai sudėtinga užduotis, kuriai išspręsti reikėtų iš naujo perstatyti visus atitvarus, o tai būtų „kosminių apimčių“ darbas“.


Komentarai (1)
ddt
| 05/31 22:27
Turbūt lygiai taip pat manė Pakistan International Airlines pilotai, kurie prieš savaitę kartu su savim Karačyje į anapus nusivedė daugiau nei 90 gyvybių. Tik 3 mėnesiai neskraidymo pertraukos, ir...
×

TOP naujienos