M. Masi: M. Verstappeno avarijos priežastys bus ištirtos

M. Masi: M. Verstappeno avarijos priežastys bus ištirtos
logo 2020 Lapkričio 02 d. 12:08, Ferrari nuotr.

Po Emilijos-Romanijos GP etapo FIA lenktynių direktorius Michaelas Masi pakomentavo keletą svarbiausių Imolos varžybų epizodų ir pažadėjo, kad incidentas su sprogusia Maxo Verstappeno padanga bus nuodugniai ištirtas.

  • Kokiu būdu užtikrinsite komandų ir lenktynininkų atvykimą į likusius pasaulio čempionato etapus globalių apribojimų, susijusių su pandemija, sąlygomis?
  • FIA ir „Formulė-1“ tęsia darbą, kuris vyksta nuo tada, kai mes pradėjome nagrinėti viską, kas yra susiję su šia problema ir sukūrėme visą kompleksą priemonių, kurios leido atnaujinti automobilių sporto varžybas. Mes ir toliau bendradarbiausime su vietos valdžiomis, etapų organizatoriais bei vietiniais automobilių klubais, o taip pat su kitais šio proceso dalyviais, kad būtų užtikrintos saugios sąlygos visiems ir tai yra svarbiausias mūsų uždavinys.
  • Po Estebano Ocono pasitraukimo buvo įvestas virtualaus saugos automobilio (VSC) režimas. Tačiau tai įvyko ne iš karto, o pats VSC režimas truko labai trumpai - kaip galite tai pakomentuoti?
  • Mes matėme, kad Oconas nuvažiavo į kelkraštį ir buvo visai netoli nuo tarpo atitvaruose. Norėdami leisti visiems maršalams pasiekti tą vietą, dar iki to, kai jie išėjo į trasą, mes tą vietą pažymėjome dvigubomis geltonomis vėliavomis. Kai viskas buvo paruošta, kad mašina būtų greitai pašalinta ir prie jos galėtų prieiti maršalai, buvo įvestas VSC režimas. Jis tęsėsi, kol vyko bolido evakuacija, kuris buvo pašalintas saugiai ir greitai, po to buvo galima tęsti lenktynes. Nebuvo jokio tikslo toliau tęsti VSC fazės.
  • Medikai mano, kad COVID-19 užsikrėtimo pasekmės gali užtrukti labai ilgai - gal verta papildomai tirti pilotus, kurie jau sirgo šia liga, net po to, kai testai duoda neigiamus rezultatus?
  • Manau, kad būtų negerai, jei į tokį klausimą atsakinėtų lenktynių direktorius, juk aš ne medikas. Jį reikia užduoti sveikatos apsaugos specialistams.
  • Ar bus ištirtas epizodas, kurio auka tapo Maxas Verstappenas, pasitraukęs iš lenktynių dėl problemos su padanga?
  • Aišku, kad matyti panašius incidentus nėra malonu. Kaip ir visuomet panašiais atvejais, FIA kartu su „Pirelli“ ir „Red Bull“ komanda organizuos tyrimą, surinks visą turimą informaciją ir išsiaiškins, kas konkrečiai įvyko. Šis darbas vyks aktyviai dalyvaujant visoms trims pusėms.
  • Ar turite savo nuomonę, kiek efektyviai veikė DRS Imoloje, Portimao ir kitose trasose?
  • Po kiekvienų lenktynių, ar jos vyksta naujoje trasoje, ar jau gerai žinomoje, FIA specialistai, atsakingi už duomenų rinkimą ir jų analizę, o taip pat mūsų elektronikai iš techninio departamento analizuoja DRS darbą. Reikia išsiaiškinti, ar lenkti buvo labai lengva, ar nepakankamai lengva. Esant būtinybei, kiekvienais metais mes koreguojame DRS zonų konfigūraciją. Todėl dar anksti daryti kategoriškas išvadas, ar DRS veikė efektyviai šiose trasoje, ar ne.
  • Jei pilotas, važiuojantis paskui saugos automobilį, juda dideliu greičiu ir praranda bolido kontrolę, ar nereikia jo bausti už pavojingą vairavimą. Juk jei kas nors, važiuojantis paskui saugos automobilį, nepakankamai sulėtėja, jo laukia bauda...
  • Manau, kad klaida, kurią padarė George‘as Russellas, buvo visai nedidelė. Jis važiavo kartu su visais paskui saugos automobilį ir jo klaida buvo minimali. Visi per TV matė, kaip jis smarkiai nusivylė ir iš jo emocijų buvo matyti, kas ten įvyko.
  • Ant podiumo Lewisas Hamiltonas gėrė šampaną iš kito sportininko batelio. Ar tai nėra saugumo protokolo pažeidimas, kuris galioja COVID sąlygomis?
  • Turiu pripažinti, kad nuodugniai netyriau šio klausimo ir mes visai jo nesvarstėme.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553