FIA lenktynių direktorius Michaelas Masi, komentuodamas pagrindinius Olandijos GP etapo epizodus, su pasimėgavimu sakė, kad Zanvoorte viskas praėjo labai sklandžiai...
Ką galima pasakyti apie savaitgalio rezultatus? Nes tai buvo nauja trasa absoliučiai visiems, kuri turi savų ypatumų, tačiau viskas stebėtinai praėjo pakankamai sklandžiai...
Tai, labai sklandžiai. Labiausiai nustebino labai šilta atmosfera – visa tai pasijuto dar penktadienį. Manau, yra keli šio savaitgalio aspektai, kuriais Nyderlandų organizatoriai gali didžiuotis. Buvo linksma, šou buvo puikus, o tai labai gerai „Formulei-1“. Šią patirtį būtinai reikia naudoti ir kitose lenktynėse.
Jei prisiminsime, kaip prasidėjo savaitgalis, ar jūsų nenustebino, kad sekmadienį neišvažiavo saugos automobilis ir nepasirodė raudonos vėliavos?
Dėl to tik pajutau palengvėjimą. Mes visi norėjome, kad lenktynės įvyktų saugiai – taip ir buvo. Gerai, kad viskas apsėjo be sunkumų, mes pamatėme puikų vaizdą, kuris parodo „Formulę-1“ tik iš gerosios pusės.
Sugrįžkime prie įvykių per šeštadienio kvalifikaciją: kelios mašinos sustojo ties išvažiavimu iš serviso juostos, kad būtų sukurti reikiami intervalai. Ar manote, kad tokie veiksmai buvo teisingi?
Kelios komandos kreipėsi į mane šiuo klausimu ir aš pasakiau, kad dėl šios trasos ypatumų, pageidaučiau, jog jie sukurtų intervalus tokiu būdu, o ne išvažiavę į trasą. Visi su tuo sutiko ir veikė vienodai – toks požiūris buvo nulemtas šios trasos ypatumų.
O kokį požiūrį planuojate taikyti Monzoje?
Monzoje bus visai kitokios aplinkybės, ten mes veiksime kitaip, juolab, kad artėjantį savaitgalį mūsų laukia kvalifikacinis sprintas. Padirbėsime Monzoje, o kituose etapuose taikysime vienokį ar kitokį požiūrį priklausomai nuo trasos charakteristikų.
Keli sportininkai skundėsi, kad išvažiavimas iš techninio aptarnavimo zonos yra labai siauras – ar nėra plano jį čia praplatinti?
Taip, ten yra labai siaurų vietų, bet tai yra viena iš Zandvoorto charakteristikų. Kai mes svarstėme klausimus apie galimus pagerinimus, tai kartu su saugumo standartų paaukštinimo iki šiuolaikinio lygio, mes iš pradžių galvojome apie unikalios Zandvoorto gamtos išsaugojimą.
Ar galite paaiškinti, kuo jūs vadovavotės, parinkdami tokias DRS zonas. Ar jums neatrodė, kad aktyvacijos tašką būtų buvę logiška išdėstyti prieš paskutinį posūkį, kad būtų leista lenktynininkams naudoti DRS anksčiau?
Parinkdami DRS zonas mes visada remiamės skaičiavimais, kurie padaromi simuliatorių pagalba. Zandvoorto trasa ypatinga, čia yra visai naujų elementų (pvz. pasvirę posūkiai) ir iš pradžių reikėjo surengti pirmąsias lenktynes šiame autodrome, surinkti daugiau informacijos per treniruotes, kvalifikaciją ir lenktynes, po to viską nuodugniai išanalizuoti. Būtent taip mes elgiamės visose trasose. Po viso to tampa aišku, kokių pakeitimų reikia imtis rengiantis kitų metų varžyboms.
Bet kitais metais visi pereis prie naujos kartos bolidų ir juose bus visai kitokia aerodinamika – kiek bus galima remtis informacija, surinkta šiais metais?
Visa informacija leis mums kur kas geriau orientuotis. Taip, bolidai bus kitokie, bet mes jau turėsime įsivaizdavimą apie šios trasos ypatybes ir kaip čia reikia veikti.
Ar bus pakeitimų procedūrose, susijusiose su sprinto lenktynėmis, kurios įvyks Monzoje?
Ne, jokių pakeitimų nebus. Po pirmosios patirties, gautos Silverstoune, mes organizavome plačią diskusiją dalyvaujant FIA ir visoms komandoms ir visi sutarėme, kad Monzoje viskas turi vykti pagal tas pačias taisykles. Po Italijos GP mes vėl susirinksime ir pagalvosime, ar reikia kokių nors pakeitimų trečiosioms sprinto lenktynėms.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |