Prancūzijos GP lenktynių metu teisėjai 5 sek. bauda nubaudė Sergio Perezą dėl incidento starto metu – meksikietis išvažiavo už trasos ribų ir dėl to įgavo pranašumą. Sugrįždamas į trasą, Sergio veikė pagal lenktynių direkcijos instrukcijas ir apvažiavo ribojantį stulpelį iš teisingos pusės.
Lenktynių direktorius Michaelas Masi paaiškino, kad Perezas būtų išvengęs baudos, jei būtų sugrąžinęs pozicijas, kurias jis iškovojo būdamas už trasos ribų: „Jeigu Sergio, sugrįždamas į trasą šeštajame posūkyje į priekį būtų praleidęs du varžovus, tai mes prieitumėm išvados, kad jis neįgavo pranašumo ir atsidūrė toje pozicijoje, kurioje ir turėjo būti“.
Michaelas Masi taip pat papasakojo, kad „Racing Point“ komanda nesikreipė į lenktynių direkciją su klausimu, ar turi Perezas sugrąžinti pozicijas, kadangi manė, jog jis veikė teisingai. Kartu Masi pridūrė, kad jei tokia užklausa būtų buvusi, direkcija rekomenduotų sugrąžinti už trasos ribų iškovotas vietas.
Kai kas nors sugrįžta į trasą po išlėkimo, jis, visų pirma, tai turi padaryti saugiai, o antra – neturi įgauti pranašumo, - tęsė M. Masi. – Jei pažiūrėsime šio incidento įrašą iš Lance‘o Strollo mašinos, kuris važiavo iškart paskui Perezą, tai galime pamatyti, kad Sergio užblokavo ratus ir važiavo kairiau, apvažiavo ribojantį stulpelį ir sugrįžo į trasą pirmiau Elbono ir Magnusseno“.
Michaelas Masi taip pat pridūrė, kad šiais metais pirmą kartą buvo išbandyta nauja takelių konfigūracija, kuriais pilotai privalo sugrįžti į trasą nukirsdami posūkius, bet kitais metais ji bus peržiūrėta.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |