M. Masi: Perezas ir Kvyatas buvo nubausti pelnytai

M. Masi: Perezas ir Kvyatas buvo nubausti pelnytai
logo 2020 Rugpjūčio 17 d. 10:35, McLaren F1

Po Ispanijos GP FIA lenktynių direktorius Michaelas Masi pakomentavo keletą Barselonos varžybų epizodų, kurie pareikalavo teisėjų įsikišimo ir sprendimus, kuriuos jie priėmė.

  • Kai Charleso Leclerco mašiną apsuko ir ji sustojo trasos pakraštyje, kiek arti buvote sprendimo išleisti saugos automobilį?
  • Mes girdėjome Charleso pokalbį su komanda ir, suprantama, stebėjome situaciją su jo jėgos agregatu, kuris dar veikė. Nedelsiant susisiekėme su „Ferrari“, norėdami suprasti, ar galės lenktynininkas pratęsti judėjimą, todėl galiu pasakyti: mes tikrai buvome arti to, kad į trasą išvažiuotų saugos automobilis. Manau, tai būtų buvęs paprasčiausias kelias.
  • Kaip galite pakomentuoti 5 sek. baudą, kurią gavo Sergio Perezas? Per TV transliaciją nebuvo parodytas epizodas, kada jis pažeidė mėlynų vėliavų taisyklę...
  • Taip, žinoma. Tokias baudas gavo Sergio Perezas ir Daniilas Kvyatas, kadangi jie nepadarė to, ko iš jų buvo reikalaujama pasirodžius mėlynoms vėliavoms. Mano požiūriu, šie sportininkai labai ilgai nereagavo į šiuos signalus. Ši tema buvo svarstoma po pirmojo etapo Austrijoje per pilotų susirinkimą prieš Štirijos GP. Mes visus įsėjome, kad šiais metais mes už mėlynų vėliavų nepaisymą bausime kur kas griežčiau. Ir čia, Ispanijoje mes pirmą kartą užfiksavome tokius pažeidimus, todėl du lenktynininkai buvo nubausti. Taisyklėse yra pasakyta, kad ratu lenkiančią mašiną reikia praleisti atsiradus pirmai galimybei ir tokia formuluotė leidžia pakankamai laisvą taisyklės traktavimą, o tai leidžia priimti protingus sprendimus. Bet Perezo ir Kvyato atvejais abu vienareikšmiškai peržengė visas ribas. Apie tai buvo pranešta teisėjams ir, mano požiūriu, jie gavo pelnytas bausmes.
  • Daugelis atkreipė dėmesį, kad pastaruoju metu raudonos šviesos prieš startą dega labai trumpai - kuo tai galima paaiškinti?
  • Ne, viskas vyksta itin atsitiktinai. Pasakysiu taip: mes žinome, jeigu „Formulėje-1“ kažką darysime vienu ir tuo pačiu konkrečiu momentu, tai komandos pasistengs sugalvoti ką nors, kuo galėtų pasinaudoti savo interesams. Todėl mes stengiamės įgyvendinti atsitiktinumo momentus - tarp jų ir tai, kad starto šviesoforas gali degti trumpiau arba ilgiau.
  • Jūs jau pabuvojote Imoloje ir Mugello, kur inspektavote šiais trasas. Kokį įspūdį jos jums paliko ir ar teko prašyti ką nors perdaryti, kad trasos atitiktų šiuolaikinius reikalavimus?
  • Taip, po Vengrijos aplankiau abu autodromus. Aš ten anksčiau niekada nesu buvęs, todėl su įdomumu susipažinau. Abejose trasose reikia atlikti kai kuriuose pakeitimus, kurie padidintų varžybų saugumą. Abi trasos turi FIA Grade A sertifikaciją, bet reikia kai ką pagerinti ir tai bus padaryta tiek Imoloje, tiek ir Mugello. Abiejų trasų šeimininkai tai pripažino ir jau imasi darbų.
  • Ar bus kokių nors pakeitimų Spa trasoje?
  • Taip, galiu paminėti vieną esminį momentą: pakeista betoninės sienos, skiriančios serviso zoną, naudojamą ištvermės lenktynėse, konfigūracija. Tai yra pirmojo posūkio rajone. Kitokių pakeitimų nebus.
  • Ar planuojate inspekcijas Jerezo bei Stambulo trasose? Jei taip, tai kada tai įvyks?
  • FIA reguliariai inspektuoja vienas ar kitas trasas ir tai daroma vietinių automobilių klubų prašymu ir šis darbas bus tęsiamas.
  • FIA planuoja įvesti apribojimus, susijusius su tam tikrai variklių darbo režimais, ypač kvalifikacijose. Ar būtų sudėtinga tai kontroliuoti? Ar galite plačiau apie tai papasakoti ir ar šis ribojimas jau bus įvestas Belgijoje? Ar nesukels tai papildomų problemų?
  • Mes esame absoliučiai tuo įsitikinę, kitaip nebūtumėm ėmęsi tokios iniciatyvos. Mūsų techniniai specialistai jau atliko didžiulį parengiamąjį darbą, mes taip pat konsultavomės su jėgainių gamintojais ir jie irgi čia padėjo. Todėl esame visiškai užtikrinti, kad tokia techninė direktyva turi būti išleista prieš varžybų savaitgalį Spa trasoje.

 



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794