M. Masi: tirti „Ferrari“ incidento nebuvo reikalo

M. Masi: tirti „Ferrari“ incidento nebuvo reikalo
logo 2020 Liepos 13 d. 11:40, Pirelli

Po Štirijos GP etapo pabaigos FIA lenktynių direktorius Michaelas Masi komentavo teisėjų veiksmus ir svarbiausius sprendimus per antrąjį varžybų savaitgalį Spielbergo trasoje...

  • Kodėl nebuvo nubaustas Charlesas Leclercas, nors jis ir pripažino savo kaltę dėl susidūrimo su Sebastianu Vetteliu lenktynių pradžioje?
  • Kiek aš supratau, teisėjai iš karto atkreipė dėmesį į šį incidentą ir nuspendė, kad šio įvykio tirti nebuvo reikalo. Aš neturėjau galimybės su jais pabendrauti, nes jie buvo užsiėmę kitais svarbiais reikalais, todėl tiksliai atsakyti negaliu – toks buvo teisėjų sprendimas.
  • Tęsiant tą pačią temą: jei susiduria vienos komandos nariai, ar tai turi įtakos teisėjų sprendimams?
  • Žinoma, kad turi. Į tai atkreipiamas dėmesys, bet nemanau, jog tai būtų lemiamas veiksnys. Anksčiau esame matę, kad tos pačios komandos pilotus bausdavo už susidūrimus su ekipų partneriais, taigi visi šie momentai nelieka už akių, bet priimant sprendimus priklauso nuo incidento rimtumo ir įtakos rezultatams.
  • Kaip galite pakomentuoti incidentą tarp Lance‘o Strollo ir Danielio Ricciardo?
  • Taip, jis buvo iš karto išnagrinėtas ir po lenktynių aš radijo ryšiu apie tai kalbėjausi su teisėjais. Jų požiūris buvo toks: nė vienam iš šių dviejų lenktynininkų negalima versti didžiausios kaltės dėl incidento, o reglamente yra punktas, kuris skelbia, jog būtina nustatyti tą sportininką, kuris yra didžiausiu laipsniu kaltas dėl incidento. Kadangi išaiškėjo, kad nė vienam negalima nustatyti „didžiausios kaltės“, tai teisėjai konstatavo, kad taisyklių pažeidimo nebuvo ir tolimesnių sankcijų taikyti nereikia.
  • O ką galima pasakyti dėl incidento tarp S. Perezo ir A. Albono?
  • Mes jo net netyrėme, kadangi nė viena komanda to nereikalavo. Nei „Red Bull“, nei „Racing Point“ dėl to į mus nesikreipė.
  • Kažkuriuo momentu žiūrovai pamatė juodai-baltą vėliavą – su kuo tai buvo susiję?
  • Taip, tai buvo dėl Antonio Giovinazzi, kuris pažeidė trasos ribas. Dar prieš lenktynes buvo nutarta, kad jei pilotas GP metu tai padarys 9 ar 10 posūkiuose tris kartus, tai jam bus parodyta juodai-balta vėliava ir po kito pažeidimo jo pažeidimas bus perduotas nagrinėti teisėjams. Taigi, Giovinazzi buvo parodyta tokia vėliava, tačiau daugiau trasos ribų jis nepažeidė.
  • Kai kurie lenktynininkai buvo nepatenkinti dėl geltonų kelkraščių, pavyzdžiui, viename iš jų Maxas Verstappenas sugadino priekinį sparną. Kaip manote, ar jie nėra per daug agresyvūs?
  • Visų pirma, yra kalbama apie kelkraščius 6 ir 8 posūkiuose ir abiem atvejais jie yra tolokai nuo trasos ribų, kuri, kaip skelbia tarptautinis sportinis kodeksas, yra žymima dviem baltom juostomis. Sportininkams belieka laikytis šių linijų ir jei jūs neišvažiuojate už dvigubų kelkraščių, tai viskas bus tvarkoje. Minėtosios vietos neturi ypatingos svarbos pilotų kovoms trasoje. Norint išvardinti problemas čia, pakaks vienos rankos pirštų.
  • Norėtųsi paklausti ir apie kvalifikaciją: kiek buvo sudėtinga priimti sprendimą dėl jos, kad ji vis dėlto įvyktų?
  • Situacija buvo gana sudėtinga. Man pasisekė, kad su manimi dirba puiki specialistų grupė, šeštadienį mes matėme puikaus kolektyvinio darbo pavyzdžius. Teko bendradarbiauti su lenktynių direkcija, su „Meteo France“, oficialiu FIA partneriu, teikiančiu mums informaciją apie orą, su Berndu Maylanderiu, saugos automobilio vairuotoju ir Alainu va der Merve, vairuojančiu FIA medicinos automobilį. Žodžiu, mes gavome informaciją iš visur, operatyviai bendravome su visais ir galiausiai radome galimybę surengti kvalifikaciją. Gerai, kad ji įvyko – visos trys jos dalys, nors jei to manęs būtumėt paklausę šeštadienį rytą, tai tuo metu nebuvau įsitikinęs, kad apskritai mes galėsime dirbti trasoje...

 



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794