M. Mosley: F. Briatore neturėtų skųstis

M. Mosley: F. Briatore neturėtų skųstis
logo 2009 Gruodžio 17 d. 20:03, GEPA pictures/ Bildagentur Kraeling
Buvęs Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) prezidentas Maxas Mosley pasipiktino iki gyvos galvos iš autosporto pašalinto buvusio „Renault“ komandos vadovo Flavio Briatore jam mestais kaltinimais ir priminė ankstesnius skandalus, į kuriuos buvo įsipainiojęs skandalingasis italas.
Britas atkreipė dėmesį, kad iki šiol „Formulės-1“ lenktynes reguliuojanti organizacija visuomet patikėdavo šios asmenybės pateikiamomis įvykių versijomis. Funkcionierius priminė gausybę skandalų praeityje: 1994 m. Michaelio Schumacherio „Benetton“ bolide aptiktą traukos kontrolės sistemą, tais pačiais metais dėl tyčia modifikuotos kuro pylimo įrangos kilusį didelį gaisrą boksuose Hockenheime (Vokietija), 2006 m. „Renault“ bolidų masės amortizatorių istoriją bei 2007 m. šnipinėjimo epopėją, kai buvo nustatyta, jog pastaroji ekipa disponavo slapta „McLaren“ informacija.
„Briatore turėtų būti paskutinis skųstis tuo, kad FIA su juo pasielgė neteisingai“, - pareiškė M. Mosley, kalbėdamas apie teismuose diskvalifikacijos bausmę panaikinti bandantį ir jam kaltinimus asmeniniu susidorojimu svaidantį F. Briatorę.
„FIA juo ne kartą patikėjo abejotinose situacijose. Ji tai padarė tuomet, kai jo kontroliuojamame bolide buvo aptikta draudžiama programinė įranga, kai iš jo komandos kuro pylimo įrangos buvo pašalinta viena iš dalių, kai jo komanda nedeklaravo tikrosios tam tikro pakabos elemento paskirties ir kai jie buvo pagauti su neleistinai įgyta kitos komandos informacija.“
„Kiekvieną kartą, kai jo komanda buvo pagauta, FIA priėmė Briatore versiją, kad jis į tai nebuvo įsivėlęs. Jo standartinė istorija buvo ta, kad jis nesupranta techninių dalykų ir kad už viską atsakingas žemesnes pareigas užėmęs komandos darbuotojas, su kuriuo būdavo tinkamai susitvarkoma“, - pastebėjo buvęs FIA prezidentas.
„Šį kartą, vis dėlto, viskas buvo kitaip. Buvo gausybė įrodymų, kad jis buvo tiesiogiai susijęs nurodant Nelsonui Piquet jaunesniajam tyčia padaryti avariją. Jo elgesys buvo dar labiau smerktinas dėl to, kad jis buvo Piquet asmeninis vadybininkas – asmuo, į kurį jaunasis lenktynininkas būtų kreipęsis patarimo, jei komanda jam būtų liepusi padaryti ką nors pavojingo ar neetiško.“
„Kai FIA gavo rašytinius Nelsono Piquet jaunesniojo parodymus, patvirtinančius, kad jam buvo nurodyta padaryti avariją, nepriklausomų teisininkų atliekamas pilnas tyrimas buvo neišvengiamas. Tas tyrimas, kaip ir „Renault“ vidinis tyrimas, įrodė, kad dėl Briatore atsakomybės nėra jokių abejonių“, - pabrėžė britas.
„Teiginiai, esą visa tai buvo kažkaip sufabrikuota asmeninio keršto tikslais yra desperatiškas ir netvarus argumentas.“
Į lenktynių režisavimo – tyčinės avarijos sukėlimą 2008 m. Singapūro GP varžybose – skandalą įsivėlęs F. Briatore Prancūzijos teisme siekia visiško jam skirtos nuobaudos panaikinimo ir mažiausiai 1 mln. eurų (apie 3,5 mln. litų) kompensacijos už jo reputacijai padarytą žalą.
Nuosprendis italo byloje prieš FIA turėtų būti paskelbtas kitų metų sausio 5 d.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983