Tarptautinės automobilių federacijos (
FIA) prezidentas Maxas Mosley teigia, kad nusivils, jei 2009-ųjų metų taisyklėms įsigaliojus lenkimų varžybose nepadaugės.
Naująjį sezoną ekipos pasitiks visiškai naujais bolidais – nauja aerodinamika, „slick“ tipo padangos be griovelių, Kinetinės energijos regeneravimo sistema (KERS). FIA prezidentas mano, kad visa tai leis paįvairinti varžybas dideliu lenkimų kiekiu.
„Aerodinamikos reglamentas 2009-iems metams buvo kuriamas trijų aukščiausios klasės „Formulės-1“ inžinierių, jie taip pat vykdė intensyvią programą vėjo tunelyje“, - kalbėjo M. Mosley.
„Nenoriu spręsti, ar jie pasielgė teisingai, ar ne, bet jei ne – tai bus staigmena ir nusivylimas. Be to, KERS sistema, jei bus naudojama, turės reikšmingą skirtumą lenkimo metu, nes suteiks automobiliui papildomus 80 AG iki šešių sekundžių kiekviename lenktynių rate.“
M. Mosley taip pat mano, kad leidus „Renault“ patobulinti variklį iki kitų ekipų pasiekto lygmens taip pat sulygins rikiuotės galimybes. Jis aiškino šią išimtį tuo, kad daugelis ekipų rimtai padirbėjo gerinant motorų patikimumą, o „Renault“ šioje vietoje atsiliko.
Dar viena naujovė – teisėjavimo tvarkos patobulinimas, kuomet po nuobaudų paskyrimo visa vaizdo ar kita informacija, kurią rėmėsi teisėjai sprendžiant incidentą, bus prieinama visumenei.
„Pakeitimas buvo įgyvendintas, nes žiūrovai kritikavo teisėjų sprendimus nedisponuojant informacija, kurią turėjo teisėjai“, - aiškino FIA prezidentas.
„Akivaizdus kelias susitvarkyti su šia problema – pateikti informaciją viešai. Kai tik žmonės supras kodėl buvo priimtas sprendimas, jie nebus linkę kritikuoti arba kritika bus objektyvi, o ne paremta dezinformacija.“
Panašu, kad prieš naują sezoną M. Mosley yra nusiteikęs itin optimistiškai, tačiau optimizmo vaisius skinsime tik metų pabaigoje.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).