M.Mosley patenkintas taisyklių pakeitimais

M.Mosley patenkintas taisyklių pakeitimais
logo 2005 Kovo 25 d. 13:09, www.motorsportpressebild.com
Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) prezidentas Maxas Mosley išreiškė pasitenkinimą atliktais taisyklių „Formulėje-1“ pakeitimais.
2005 metais šiose lenktynėse lenktynininkai vieną variklį jau turi naudoti 2 lenktynių savaitgalius, o vieno padangų komplekto turi užtekti kvalifikacijai ir lenktynėms. Be to, buvo ženkliai apribota bolidų aerodinamika, dėl ko šie turėjo prarasti apie 20% prispaudžiamosios galios.
„Malaizija buvo pirmasis tikras naujųjų taisyklių išbandymas: ekstremalios sąlygos padangomis, antrosios lenktynės varikliams. Tie, kam pavyko finišuoti, gali dėkoti už puikų darbą savo padangų ir variklių tiekėjams“, – pareiškė M.Mosley.
„Greičio sumažinimas, prognozuotas „Formulės-1“ komandų technikos direktorių, pirmosiose dvejose lenktynėse buvo pasiektas. Jei taisyklės nebūtų buvusios pakeistos, ratų įveikimo laikai nuo 2004 iki 2005 metų būtų sutrumpėję (o greitis atitinkamai padidėjęs) analogiškai, kaip atsitiko nuo 2003 iki 2004 metų“, – pridūrė jis.
„Turint galvoje įprastinį progresą, kuris būtų vykęs, jei taisyklės nebūtų buvusios pakeistos, automobiliai Australijoje ir Malaizijoje buvo lėtesni atitinkamai 5,2 ir 3,5 sekundės per ratą“, – tikslius skaičius įvardino FIA prezidentas.
M.Mosley pabrėžė ne tik, kad automobiliai tapo lėtesni, bet ir tai, kad ženkliai sumažėjo komandų išlaidos.
„Kaštai taip pat ženkliai sumažėjo. Mūsų žiniomis, padangų tiekėjai į lenktynių savaitgalį atsiveža po 4 padangų komplektus vienam automobiliui, kai 2004 metais jie jų atgabendavo net 19. Be to, kiekviena komanda sunaudoja vos 2 variklius per 2 lenktynes. Jei taisyklės būtų išlikusios tokios pat, kaip 2002 metais, geriausios komandos per 2 lenktynes sunaudotų 12 variklių (1 lenktynėms 1 bolidui reikėtų 1 agregato treniruotėms, 1 kvalifikacijai ir dar 1 lenktynėms). Turint galvoje, kad vieno variklio perrinkimas kainuoja apie 200 tūkst. JAV dolerių (apie 520 tūkst. litų, – red. past.) bei išaugusį variklio resursą privačiuose bandymuose, lėšų sutaupoma itin daug“, – teigė jis.
„Be to, gerokai sumažėjo sandėliavimo išlaidos, nes kiekvienos komandos variklių bei ratų atsargos tapo mažesnės. Be to, mažiau lėšų išleidžiama transportui, nes gabenama mažiau agregatų ir padangų. Galiausiai, turiu pasakyti, kad dėka visų dalyvaujančių, sezonas prasidėjo puikiai“, – pridūrė federacijos vadas.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144