M.Mosley prieš autogamintojus

M.Mosley prieš autogamintojus
logo 2003 Gegužės 30 d. 19:46
FIA prezidentas Maxas Mosley išreiškė nerimą dėl kompanijų-automobilių gamintojų neigiamos įtakos „Formulei-1“.
Šis pareiškimas sekė po to, kai autogigantai vienas po kito atsisakė vykdyti M.Mosley planą tiekti savo variklius kitoms ekipoms už 10 mln. JAV dolerių kainą. Už tai FIA pažadėjo, jog sukibimo kontrolė (traction control) nebus uždrausta nuo kitų metų sezono.
FIA prezidentas išplatino pranešimą, kuriame apžvelgiama automobilių gamintojų „šokinėjimų“ į „Formulės-1“ pasaulį ir pasitraukimų iš jo chronologija.
Pranešime teigiama:
“Automobilių industrija yra sveikintina ir vertinama „Formulės-1“ dalis. Bet „Grand Prix“ lenktynės nėra tokios industrijos pagrindinis verslas ir iš jokios kompanijos nesitikima pastovaus dalyvavimo „Formulėje-1“. Kompanijos vadovai keičiasi ir tai, kas šiandien atrodo kaip pastovi politika, rytoj gali virsti buvusios administracijos klaida. Autogamintojai visuomet ateidavo ir išeidavo, taip visuomet ir bus.”
“Tie, kas mano, jog „Formulei-1“ nereikia nepriklausomų komandų ir kad F-1 gali gyvuoti vien tik automobilių gamintojų dėka, turėtų atsižvelgti į žemiau pateikiamą chronologiją.”
BMW – 1982-86, 2000-
“Fiat“ – 1904-14, 1922-24, 1927; „Alfa Romeo“ – 1923-25, 1929-32, 1937-40, 1947-51, 1979-85
“Ford“ – 1967, 1986-
“Honda“ – 1964-68, 1983-92, 1999, 2000-
“Lancia“ – 1954-55
Mercedes-Benz“ – 1900-09, 1913-14, 1922-24, 1931-40, 1954-55, 1993-
“Porsche“ – 1962-63, 1983-87, 1990
“Renault“ – 1899-1903, 1905-08, 1977-86, 1989-97, 2002-
Laiko sumetimais neminime visų detalių, kurias savo pranešime mini Maxas Mosley, aprašydamas kiekvieno gamintojo dalyvavimo „Formulėje-1“ etapus, tačiau, vien tik pažiūrėjus į įvairių gamintojų „svyravimus“, galima susidaryti tam tikrą nuomonę šiuo klausimu.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Kęstutis Šimkus 450
2. Giriby 441
3. mantioras 440
4. Gudas 435
5. f1a 433