M. Verstappenas: jau geriau jėgainė būtų sprogusi nei išsijungusi

M. Verstappenas: jau geriau jėgainė būtų sprogusi nei išsijungusi
logo 2017 Rugpjūčio 30 d. 06:00, Pixabay

Belgijos GP etapo 8 rate Maxas Verstappenas buvo priverstas sustabdyti savo bolidą kelkraštyje dėl problemų su jėgos agregatu. Likus kuriam laikui iki to, variklio galia sumažėjo ir jis persijungė į saugumo režimą – piloto žodžiais, įvyko gedimas programinėje įrangoje.

„Pirmadienio rytą buvau nuėjęs į bokso treniruotę – tai buvo puiku ir būtina man, - pareiškė Maxas Verstappenas laidai „Peptalk“ olandų TV kanale „Ziggo Sport“. - Tai nesėkmės yra tokios dažnos, ypač svarbu yra atsipalaiduoti, naudinga pamiršti apie viską bent valandai.

Lenktynėse išliko problemų su programine įranga. Komanda instruktavo mane radijo ryšiu, bet visos rekomendacijos nesuveikė. Kodėl variklis persijungė į saugumo režimą? Po kelių motoro sprogimų sezono pradžioje atsirado speciali sistema, kuri to neleidžia. Kai variklis pereina į šį režimą, jis nustoja veikęs.

Kai mašiną sugrąžino į boksus, komanda nuėmė uždegimo žvakę, o po to, ją vėl pastatė į vietą ir variklis iš naujo užsivedė. „Renault“ nori būti labai atsargiais ir išvengti variklių sprogimų, bet geriau jie jau sprogtų, nei paprasčiausiai išsijungtų, o po to vėl užsivestų po perkrovimo. Su labai stambios kompanijos produkcija taip neturėtų būti.

Aš neslėpiau savo apmaudo, bet taip buvo ir po pasitraukimo Austrijoje. Išeitų, viskas tampa tik blogiau. Aš vėl kalbėjausi su Helmutu Marko ir pasakiau, kad manęs netenkina tokia situacija ir aš daugiau nejaučiu malonumo iš lenktynių. Po prastokos pirmosios sezono dalies aš išvykau pailsėti, „perkrauti baterijas“, o po to sugrįžai į Spa – ir čia viskas susiklostė siaubingai.

Pasirašydamas kontraktą su „Red Bull“, jūs norite gauti mašiną, su kuria būtų galima kovoti dėl pergalių. Dabar mes jos neturime. Aš pasakiau komandai, kad esu nepatenkintas – kaip ir po prieš tai buvusio pasitraukimo, bet viskas eina tik blogyn. Aš suprantu, kad priežastis yra ne „Red Bull“, bet galų gale, jūs esate tiek geras, kiek jūsų mašina yra konkurencinga apskritai. Tas pats liečia ir ateinančius metus. Yra žinoma, kad „Formulėje-1“ labai daug kas priklauso nuo jėgos agregato – galios trūkumo negalima kompensuoti, net jei važiuoklė leidžia būti puse sekundės greitesniems.

Nutraukti kontraktą dabar? Ne, tai neįmanoma. Problema tame, kad „Formulėje-1“ labai didelis skirtumas tarp komandų. Jei būtų galima kovoti dėl pergalių bet kurioje komandoje, tai viskas būtų tvarkoje, tai būtų nereikėję nei pereiti iš „Toro Rosso“ į „Red Bull“.

Dabar mes ne tiek jau daug galime padaryti. Visi progresuoja, galiausiai mes atsidūrėme gale, o per trumpą laiką pasiekti pažangos yra neįmanoma. Tai nelabai gerai. Kas toliau? Pažiūrėsime, kai mano kontraktas artės į pabaigą“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983