M. Verstappenas: jau geriau jėgainė būtų sprogusi nei išsijungusi (7)

M. Verstappenas: jau geriau jėgainė būtų sprogusi nei išsijungusi
logo 2017 Rugpjūčio 30 d. 06:00, Getty Images / Red Bull Content Pool

Belgijos GP etapo 8 rate Maxas Verstappenas buvo priverstas sustabdyti savo bolidą kelkraštyje dėl problemų su jėgos agregatu. Likus kuriam laikui iki to, variklio galia sumažėjo ir jis persijungė į saugumo režimą – piloto žodžiais, įvyko gedimas programinėje įrangoje.

„Pirmadienio rytą buvau nuėjęs į bokso treniruotę – tai buvo puiku ir būtina man, - pareiškė Maxas Verstappenas laidai „Peptalk“ olandų TV kanale „Ziggo Sport“. - Tai nesėkmės yra tokios dažnos, ypač svarbu yra atsipalaiduoti, naudinga pamiršti apie viską bent valandai.

Lenktynėse išliko problemų su programine įranga. Komanda instruktavo mane radijo ryšiu, bet visos rekomendacijos nesuveikė. Kodėl variklis persijungė į saugumo režimą? Po kelių motoro sprogimų sezono pradžioje atsirado speciali sistema, kuri to neleidžia. Kai variklis pereina į šį režimą, jis nustoja veikęs.

Kai mašiną sugrąžino į boksus, komanda nuėmė uždegimo žvakę, o po to, ją vėl pastatė į vietą ir variklis iš naujo užsivedė. „Renault“ nori būti labai atsargiais ir išvengti variklių sprogimų, bet geriau jie jau sprogtų, nei paprasčiausiai išsijungtų, o po to vėl užsivestų po perkrovimo. Su labai stambios kompanijos produkcija taip neturėtų būti.

Aš neslėpiau savo apmaudo, bet taip buvo ir po pasitraukimo Austrijoje. Išeitų, viskas tampa tik blogiau. Aš vėl kalbėjausi su Helmutu Marko ir pasakiau, kad manęs netenkina tokia situacija ir aš daugiau nejaučiu malonumo iš lenktynių. Po prastokos pirmosios sezono dalies aš išvykau pailsėti, „perkrauti baterijas“, o po to sugrįžai į Spa – ir čia viskas susiklostė siaubingai.

Pasirašydamas kontraktą su „Red Bull“, jūs norite gauti mašiną, su kuria būtų galima kovoti dėl pergalių. Dabar mes jos neturime. Aš pasakiau komandai, kad esu nepatenkintas – kaip ir po prieš tai buvusio pasitraukimo, bet viskas eina tik blogyn. Aš suprantu, kad priežastis yra ne „Red Bull“, bet galų gale, jūs esate tiek geras, kiek jūsų mašina yra konkurencinga apskritai. Tas pats liečia ir ateinančius metus. Yra žinoma, kad „Formulėje-1“ labai daug kas priklauso nuo jėgos agregato – galios trūkumo negalima kompensuoti, net jei važiuoklė leidžia būti puse sekundės greitesniems.

Nutraukti kontraktą dabar? Ne, tai neįmanoma. Problema tame, kad „Formulėje-1“ labai didelis skirtumas tarp komandų. Jei būtų galima kovoti dėl pergalių bet kurioje komandoje, tai viskas būtų tvarkoje, tai būtų nereikėję nei pereiti iš „Toro Rosso“ į „Red Bull“.

Dabar mes ne tiek jau daug galime padaryti. Visi progresuoja, galiausiai mes atsidūrėme gale, o per trumpą laiką pasiekti pažangos yra neįmanoma. Tai nelabai gerai. Kas toliau? Pažiūrėsime, kai mano kontraktas artės į pabaigą“.


Komentarai (7)
saab
| 08/30 20:41 Atsakyti
nesuprantu kiek galima varyt ant reno, jei kad nuo to(shudo pylimo) visi apsisaugotu buvo pervadinta i TAG, bet kazkaip nepila ant Tagu kad blogus matarus sukiso(gal jie neapmokejo reno?:)), pila ant tu paciu reno, kaip ir budavo besivadinant rbr-reno...
Klepsidra
| 08/30 18:57 Atsakyti
A4
08/30 18:37

Šitas jaunuolis pastovei skundžiasi,geriau tegul susikaupe ir daro savo darbą,o nuo nesėkmiu niekas neapsaugotas,paprasčiausiai šiuo metu sekasi jo kolegai.

Kvalifikacijoje lenkia Ricciardo, o lenktyniu metu yra maziausiai ratu siemet nuvaziaves pilotas - bolidas sugedo daugiau nei puseje lenktyniu - ka tu jam siulai dirbti ir ties kuo susikaupti?
A4
| 08/30 18:37 Atsakyti
Šitas jaunuolis pastovei skundžiasi,geriau tegul susikaupe ir daro savo darbą,o nuo nesėkmiu niekas neapsaugotas,paprasčiausiai šiuo metu sekasi jo kolegai.
Force
| 08/30 13:52 Atsakyti
Nelabai supratau kokią ten uždegimo žvakę nuėmė, jų turėtų būti 6 ar 12 jei po dvi į cilindrą? Ir kaip jas nuimt ir įstatyt, gal išsuko/įsuko, o gal pypkę tik nuėmė?
Badoer
| 08/30 13:05 Atsakyti
Karma is a bitch :)
AdressUnknown
| 08/30 12:29 Atsakyti
MSC dvasia. Nieko Helmutas nesukeis, VER naudingas tiek red bull tiek f1. O va ALO tai jau niekas nebenori, nors jis gal ir geresnis už VER. Kimi naudingas f1, todėl važiuos ir kitais metais. Viskas paprasta, jei patinki žmonėms nesistengdamas - esi naudingas: reklamos pinigai, komandos garsinimas ir pan, o jei dar ir nemažai taškų atveži.
Micius
| 08/30 07:59 Atsakyti
Man rodos, kad Helmutas tuoj jį sukeis su Sainsu :D
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas