Automobilių lengvumas bei dydis pastaruoju metu „Formulėje-1“ yra gana opi tema.
Bolidų dydžio klausimą buvo iškelti šių metų Monako lenktynėse bei kvalifikacijoje, kur vietos tikrai buvo nedaug. Pavyzdžiui, Carlosas Sainzas siūlė kvalifikaciją padalinti į dvi dalis.
Šia tema pasisakė ir Maxas Verstappenas, kuris netiki F1 galimybėmis ateityje sumažinti automobilių dydžius.
„Atvirai kalbant, manau šiek tiek yra naivu tikėtis tai pasiekti, kadangi kitaip mes nebūtume tokie sunkūs, ar ne?“, – samprotavo „Red Bull“ žvaigždė.
2026 metais su didesne baterija sversime dar daugiau, todėl nesu tikras, ar tai bus žingsnis į tinkamą pusę.
Tačiau visada palaikysiu sprendimą daryti lengvesnius automobilius. Jau dabar galiu pasakyti, kad 2021 metų automobilis žymiau labiau patiko, kalbant apie mobilumą. Šiuo metu automobilis, važiuojant lėtai, jaučiasi šiek tiek kaip valtis“, – tvirtą savo nuomonę turėjo pasaulio čempionas.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |