„
Red Bull“ piloto Marko Webberio nuomone, nepaisant visų pastangų padidinti lenkimų skaičių, naujosios „Formulės-1“ taisyklės gali turėti neigiamos įtakos situacijai trasoje.
KERS sistema, smarkiai pakeista bolidų aerodinamika bei galimybė reguliuoti priekinio sparno pasipriešinimo kampą – visa tai turėtų pilotams palengvinti varžovo persekiojimą ir lenkimą.
Tačiau paklaustas, ar trasoje išvysime daugiau kovos, M. Webberis tuo suabejojo.
„Mano nuomone, padidės laiko skirtumai. Praėjusio sezono metu kvalifikacijoje bolidus skirdavo maždaug dvi dešimtosios sekundės dalys, šiemet tai gali virsti keturiomis dešimtosiomis. Galite nesunkiai paskaičiuoti, koks bus laiko skirtumas po trijų ratų“, – duodamas interviu „motorline.cc“, teigė australas.
„Visi sako, kad reikia gerinti šou, tačiau pernai turėjome puikių lenktynių. Paskutiniai pora sezonų buvo nuostabūs. Jie yra tikri svajotojai, jei mano, kad pavyks padaryti dar didesnį šou“, – ciniškai kalbėjo jis.
M. Webberis taip pat sukritikavo galimą per didelį lenkimų skaičių, kaip pavyzdį nurodydamas „IndyCar“ serija.
„Būtų neįdomu, jei matytume 10000 lenkimų per lenktynes – tai turi būti iššūkis. Jei ne, tai būtų lyg „IndyCar“ – per lengva ir neypatingai įdomu“, – toliau dėstė „Red Bull“ pilotas.
Australo nuomone, nors bolidų aerodinaminis profilis ir buvo radikaliai pakeistas, didžiausia kliūtis lenkimui – ypatingai trumpas stabdymo kelias – liko nepakitusi.
„Mes ir toliau stabdysim labai vėlai ir čia (Jereze – red. past.) rato įveikimo laikai yra ne ką prastesni nei pernai. Riba yra riba“, – pažymėjo sportininkas.
Tiesa, sunku būtų ginčytis, jog padidėjus laiko skirtumams, greitesniais bolidais bus lengviau aplenkti lėtesniuosius – ne taip, kaip 2008 m., kai rikiuotė buvo itin suspausta.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).