M. Webberis: geriausias Monake buvo D. Ricciardo

M. Webberis: geriausias Monake buvo D. Ricciardo
logo 2016 Birželio 02 d. 06:55, Getty Images
Buvęs F-1 lenktynininkas Markas Webberis neabejoja, kad geriausių lenktynininku pasibaigusiame Monako GP etapo lenktynininku buvo Danielis Ricciardo. Australas nevartojo kategoriškų teiginių ir apžvelgė pasibaigusių varžybų rezultatus.
M. Weberis: „Geriausiu pilotu sekmadienį Monake aš pavadinčiau D. Ricciardo. Problema tame, kad šioje trasoje negalima prarasti pozicijų. Gal kažkur kitoje trasoje jis ir būtų aplenkęs Lewisą ir laimėjęs, o Monake net ir DRS nieko nereiškia.
Red Bull“ surengė dvigubą sustojimą viename rate. Galbūt jiems Maxo Verstappeno sustojimą reikėjo surengti ratu vėliau, kad mechanikams nebūtų tekęs toks didelis spaudimas. Jie turėjo pakeisti padangas dviem mašinoms su 40 sek. intervalu. Tai yra įmanoma, bet labai sunku. Toje situacijoje komandai reikėjo susitelkti labiau ties Danieliu.
L. Hamiltono perėjimas nuo lietaus padangų iš karto prie „slick“ tipo byloja apie tai, kad labai neefektyvios yra tarpinės lietaus padangos. Hamiltonas pasielgė labai drąsiai, pasirinkdamas tokią strategiją ir jam viskas sekėsi puikiai. Incidentas „S“ formos posūkyje Ricciardo atakos metu? 2010 metais Nico Hulkenbergas prieš mane šį posūkį nukirto 4 kartus ir nieko neįvyko. Lewisas privertė Danielį pervažioti per šlapią trasos dalį. Tame nėra nieko neįprasto.
Sergio Perezas labai gerai pasirodė, panaudojo savo patirtį. Bet jam daug padėjo Felipe Massa, kuris už savęs laikė S. Vettellį su N. Hulkenbergu. Jei po sustojimo Vettelis nebūtų sugrįžęs į trasą paskui Massą, Sebastianui lenktynės būtų buvusios visai kitokios“.
Po finišo „Mercedes“ komanda padėkojo N. Rosbergui už tai, kad jis veikė kaip komandinis žaidėjas. Webberis mano, kad kitos išeities Nico paprasčiausiai neturėjo.
„Kai mašina smarkiai nusileidžia greičiu, laikyti už savęs Lewisą nebuvo kokios prasmės ir Nico priėmė labai teisingą sprendimą. Jis laiku suprato, kad gali sugadinti lenktynes visai komandai ir savo ekipos kolegai. Tokiu metu sunku paklausyti komandos įsakymų, tačiau tai buvo vienintelis galimas sprendimas, o ir Danielis tolo kiekviename rate.
Iki avarijos M. Verstappenas neblogai važiavo, o po to sugrįžo iš debesų ant žemės. Monako trasa yra pati sudėtingiausia psichologiniu požiūriu, ten visuomet lengva sudaužyti mašiną. Net mažiausia klaidelė priveda prie avarijos, o Maxas darė klaidas nuo pat savaitgalio pradžios – bolidą daužė tris kartus. Nors, beje, jis labai greitai mokosi ir daro išvadas“.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983