„
Red Bull“ pilotas Markas Webberis prisijungė prie kitų F-1 lenktynininkų, raginančių FIA pergalvoti reguliuojamo galinio sparno panaudojimo taisykles.
Australo teigimu, pilotams turėtų būti leista laisvųjų treniruočių ir kvalifikacijos metu šia sistema naudotis tik tam tikrose trasos vietose.
„Nesuprantu, kodėl reguliuojamu galiniu sparnu mes turime naudotis visos kvalifikacijos metu. Ši sistema tik trukdo susikoncentruoti, o to mums visiškai nereikia. Varžybų metu nori sutelkti visą dėmesį į trasą ir kuo greičiau įveikti vieną ratą“, - sakė M. Webberis.
„Red Bull“ pilotas mano, kad naudojimasis reguliuojamu galiniu sparnu tam tikrose trasose gali kelti pavojų saugumui kaip ir pernai naudota ortakio sistema.
„Mums patinka iššūkiai, tačiau kam apsunkinti situaciją? Leki Singapūro gatvėmis ir dar turi spaudinėti mygtuką....“, - duodamas interviu sakė australas.
„Lenktynių metu taisyklės galiniu sparnu leis pasinaudoti tik starto tiesiojoje. Kodėl taip nepadarius ir per kvalifikaciją? Jei pagalvotume apie „Eau Rouge“, „Copse“ ir „Becketts“ posūkius Spa trasoje – ši sistema ten didelės naudos neduos“, - teigė M. Webberis.
„Nesuprantu dėl ko turime lėkti „Eau Rouge“ posūkiu sumažinę galinio sparno atakos kampą. Taip jau darėme pernai kai naudojomės ortakiu. Buvo rizikinga ir Charlie Whitingas dėl to nebuvo patenkintas“, - pridūrė australas.
Komandos bei pilotai reguliuojamo galinio sparno sistemą išbandys jau šį penktadienį įvyksiančiose laisvosiose treniruotėse Melburno trasoje, Australijoje.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).