Trasos rato įveikimas su Jarno Trulli:
„Aš artėju prie pirmojo posūkio apytiksliai 295 km/h greičiu įjungęs aukščiausią pavarą. Pirmieji posūkiai sudaro gana sunkiai įveikiamą kompleksą, juos aš įveikiu įjungęs antrą pavarą. Pirmąjį posūkį į dešinę įveikiu maždaug 70 km/h greičiu, antrąjį posūkį – į kairę - 80 km/h greičiu.
Turiu būti labai atsargus su akseleratoriaus pedalu, nes ši vieta gana apgaulinga. Vėliau seka ilgas posūkis į dešinę, kurį įveikiu visą laiką greitėdamas. Trumpos tiesiosios pabaigoje mano greitis siekia maždaug 290 km/h, tada mažinu greitį iki 100 km/h ir, įjungęs antrą pavarą, įveikiu sekantį posūkį į dešinę. Po to mes turime keletą gana įdomių greitų posūkių, kuriuos įveikiame penkta pavara.
Pirmas įveikiamas maždaug 225 km/h greičiu visiškai nestabdant, antrame posūkyje greitis siekia 220 km/h. Šie posūkiai anksčiau buvo gana sunkiai įveikiami, tačiau atsižvelgiant į šių metų bolidų ir padangų pažangą - tai bus kiek paprastesnė užduotis.
Trumpoje tiesiojoje važiuoju įjungęs šeštą bėgį ir į dešinį posūkį įlekiu 275 km/h greičiu, tada įjungiu penktą pavarą ir baigiu posūkį sumažinęs greitį iki 165 km/h.
Kita trumpa tiesioji leidžia man pasiekti apytiksliai 275 km/h greitį, nors po jos sekantį labai staigų kairįjį posūkį turiu sumažinti greitį iki 70 km/h ir įjungti antrą pavarą.
Tada seka įdomus dešinysis posūkis, kurį įveikiu 230 km/h greičiu šiek tiek atleidęs akseleratorių, bet , manau, šįmet galėsime jį įveikti pilnai nuspaudus pedalą.
Vėliau posūkis šiek tiek siaurėja, ir kai aš jį pabaigiu, mano greitis siekia 145 km/h.
Sekantis yra greitas kairysis posūkis – greitis 250 km/h, penkta pavara ir šiek tiek atleistas akseleratorius. Eilinį ilgą dešinį posūkį įveikiu ta pačia penkta pavara pasiekdamas 270 km/h greitį ir stabdau iki 110 km/h, kai įveikęs šį posūkį išlekiu į ilgą paskutiniąją tiesiąją.
Priklausomai nuo šio posūkio įveikimo, tiesiojoje pasiekiu maždaug 310 km/h greitį, kurios pabaigoje stabdau iki 80 km/h ir, įveikęs paskutinįjį – kairįjį, apendikso formos posūkį, įlekiu į starto finišo tiesiąją.“
Nugalėtojai:
1999: E. Irvine’as „Ferrari”
2000: M. Schumacheris „Ferrari”
2001: M. Schumacheris „Ferrari”
2002: R. Schumacheris „Williams”
2003: K. Raikkonenas „McLaren"
2004: M. Schumacheris „Ferrari”
2005: F. Alonso „Renault”
2006: G. Fisichella „Renault”
2007: F. Alonso „Renault”
2008: K. Raikkonenas „Ferrari”
2009: J. Buttonas „Brawn”
2010: S. Vettelis „Red Bull"
2011: S. Vettelis „Red Bull"
2012: F. Alonso „Ferrari"
2013: S. Vettelis „Red Bull"
2014: L. Hamiltonas „Mercedes"
2015: S. Vettelis „Ferrari"
Lenkimai:
Dažniausiai lenkimams naudojamos vietos/posūkiai: Pangkor Laut, 2, Langkawi, Berjaya Tioman, Kenyir, 12, 15
Daugiausia lenkimų užfiksuota: Pangkor Laut, 15
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | mantioras | 2786 |
2. | Valode | 2783 |
3. | Darius Linkevicius | 2766 |
4. | gytisz | 2741 |
5. | Beržas | 2740 |