„Renault“ inžinerijos direktorius Patas Symondsas atskleidė, kad komandos pasirodymui šių metų „Formulės-1“ čempionate ženkliai pakenkė masės amortizatorių draudimas, pareikalavęs didelio ekipos darbuotojų dėmesio.
„Beveik ištisas dvi savaites rugpjūtį aš užsiėmiau tik dokumentų FIA (Tarptautinė automobilių federacija – red. past.) svarstymui rengimu. Tuo užsiėmė ir kiti inžinieriai, kai, tuo tarpu, jie galėjo užsiimti kitais dalykais, pavyzdžiui, didinant mūsų pajėgumą. Visas šis reikalas pareikalavo daug išteklių, kurie galėjo būti panaudoti kitur, bei ženkliai sulėtino mus trasoje“, - pareiškė P.Symondsas.
„Paskutinėms lenktynėms vėl sugebėjome optimizuoti bolidą, tačiau, be abejo, R26 Interlagose būtų buvęs greitesnis, jei jame būtų buvusi sumontuota ši sistema“, - pabrėžė vienas komandos vadovų.
P.Symondso tvirtinimu, masės amortizatorių netektis taip sulėtino „Renault“ bolidą, kad šis iki sezono pabaigos taip ir nepasiekė iki draudimo turėto greičio.
„Mes niekada nesusigrąžinome turėto pajėgumo lygio. Negana to, tuo metu didelę pažangą padarė „Bridgestone“, o tai dar labiau padėjo „Ferrari“, - pažymėjo jis.
P.Symondsas žurnalistams pabrėžė, kad šių metų „Formulės-1“ sezonų buvo vienas sunkiausių jo karjeroje.
„Visų pirma, kova trasoje buvo labai sunki. Tikrai sunki. Atrodė, kad mūsų varžovai neturi jokių silpnųjų vietų, beveik jokių. Turėjome pasinaudoti menkiausi atsiradusia galimybe“, - aiškino „Renault“ inžinerijos vadovas.
„Be to, sezonas buvo sunkus ir dėl politinių peripetijų. Buvo sunku susitaikyti su tokiais įvykiais kaip masės amortizatorių draudimas ar bauda Fernando (Alonso – red. past.) Monzoje (Italijos GP – red. past.)“, - pridūrė jis.
„Renault“ komanda inovatyvią masės amortizatorių sistemą naudojo dar nuo 2005 metų Brazilijos GP lenktynių, tačiau, kiek netikėtai, po šių metų Prancūzijos GP lenktynių FIA uždraudė šį irenginį, motyvuodama tuo, kad tai judantis aerodinamikos elementas. Ekipa bandė pasipriešinti tokiam federacijos sprendimui pateikdama apeliaciją, tačiau patyrė nesėkmę.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).