Pirmieji sezono bandymai bei rezultatai parodė, kad viltys, susijusios su „McLaren“ naudojamomis „Honda“ jėgainėmis, vėl napasiteisino. Britų komandos kantrybė jau beveik išseko – faktiškai dėl japonų gamintojų kaltės „McLaren“ trečius metus paeiliui priversti varžytis antrojo dešimtuko viduryje. Pagal naujausius gandus, „McLaren“ deda visas pastangas, kad greičiau atsikratytų japoniškų jėgainių nei užsibags ilgametis kontraktas su „Honda“.
Pagal „motorsport-total“ pranešimus, Melburne „McLaren“ lenktynių direktorius Ericas Boullieras bando susitarti, kad „Honda“ jėgainės kuo greičiau būtų perduotos „Sauber“ komandai – tokiu atveju „McLaren“ galėtų sugrįžti naudoti „Mercedes“ jėgos agregatus.
Toks variantas gali būti įdomus visoms pusėms, kadangi „Honda“ atsikratytų milžiniško prestingo, kurį jaučia pastaruoju metu, o „Sauber“ nereikėtų mokėti už variklius, bet to jie gautų labai rimtą finansinį partnerį.
Tiesa, jei tokiam sandoriui „pasirašytų“ tiek „Sauber“, tiek ir „Honda“, dar reikia užsitikrinti, kad jėgaines „McLaren“ komandai sutinka tiekti vokiečių motoristai. Techniškai po „Manor“ pasitraukimo „Mercedes“ tokią galimybę turi, tačiau komandos vadovybės nuomonės yra skirtingos. Toto Wolffas sutinka tai padaryti, o Niki Lauda – ne.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |