„Mercedes“ vyriausiasis strategas Jamesas Vowlesas atskleidė, kad dėl žemos oro ir trasos dangos temperatūros, Vokietijoje komandos pilotai DAS sistema naudojosi dažniau nei bet kuriame kitame etape.
Teigiama, kad minėtoji sistema buvo itin naudinga trasoje pasirodžius saugos automobiliui. Lewisas Hamiltonas pasinaudojo ja sušildant padangas ir sėkmingai startavo pratęsus lenktynes.
DAS leidžia pilotams važiavimų metu keisti priekinių ratų pasvirimo kampą. Sistema susilaukė varžovų dėmesio, bet FIA pripažino jos legalumą. Jokia kita komanda nenaudoja DAS ir neturi planų jos naudoti ateityje. Minėtos sistemos naudojimas bus draudžiamas kitų metų sezone.
„Vokietijoje DAS naudojome dažniau nei bet kur kitur. Pilotai ja pasinaudojo ne tik treniruotėse, bet ir kvalifikacijoje bei lenktynėse“, - sakė J. Vowlesas.
„Lenktynėse sportininkai sistema pasinaudojo apšilimo rate bei tuo metu, kai teko važiuoti paskui saugos automobilį. Turėjome įveikti kelis ratus, o temperatūra vis krito. Manau, kad DAS tikrai prisidėjo prie to, jog Lewisas sėkmingai išsilaikė rikiuotės priekyje pakartotinio starto metu.“
„Red Bull“ vadovas Christianas Horneris mano, kad „Mercedes“ turėjo pranašumą prieš varžovus naudodama minėtą sistemą.
„Kadangi saugos automobilis tiek ilgai laukė, kol visi išsirikiuos paskui jį, kilo rimtų problemų su padangomis. Manau, kad „Mercedes“, naudodama DAS, su ta problema susitvarkė geriau nei kiti. Tad pakartotinio starto metu mūsų situacija buvo sudėtingesnė.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |