„Mercedes“ naujas priekinis sparnas neatitinka reglamento

„Mercedes“ naujas priekinis sparnas neatitinka reglamento
logo 2022 Spalio 23 d. 10:39, Stephen Reuss for Mercedes-Benz Grand Prix ltd.

Mercedes“ komanda į Ostiną atsivežė modernizuotą priekinį sparną W13 bolidui, tiesa, tik vieną egzempliorių. Tačiau panaudoti jo anksčiau Meksikos GP nepavyks, nes reikės keisti šio sparno konstrukciją.

Apie naują „Mercedes“ priekinį sparną buvo žinoma anksčiau ir ekipos boksuose šį savaitgalį visi galėjo apžiūrėti naująjį W13 kūrinį. Vokiečių „Auto Motor und Sport“ rašo, kad pirmiausia dėmesį pritraukia penki būdingų formų stabilizatoriai, atsiradę tarp dviejų viršutinių plokštumų.

Jie nepanašūs į įprastinius jungiamuosius elementus, kurie sutvirtina minėtas plokštumas, bet primena mažus sparnelius, nedaug iškreiptus į išorines puses. Nereikia būti dideliu ekspertu norint suprasti, kad jie skirti į šalis nukreipti dalį oro srauto.

Techninis reglamentas šiemet leidžia naudoti specialius fiksatorius, kurie tarnauja sparno plokštumų stabilizacijai, tačiau „Mercedes“ atveju šie elementai ryškiai atlieka ir tam tikrą aerodinaminę funkciją.

Aiškindamas naujienos esmę, „Mercedes“ vyriausiasis inžinierius Andrew Shovlinas sakė: „Šie modernizuoti elementai leidžia sumažinti prispaudžiamąją jėgą, kuri veikia priekinio sparno galus, dėl to gerėja srauto kokybė, kuris nukreipiamas į stabdžių būgnus, o tai savo ruožtu, kur kas efektyviau kontroliuojama turbulencijos sritis aplink priekinius ratus ir toliau srautas nukreipiamas į galinę bolido dalį. Taip pat šie stabilizatoriai padidina dviejų viršutinių priekinio sparno plokštumų kietumą“.

Iki Ostino pavyko sukonstruoti tik vieną šio sparno egzempliorių, o antrasis kažkur įstrigo dėl logistikos problemų, todėl „Mercedes“ nutarė naują sparną naudoti tik nuo Meksikos. Be to, JAV dėl „Pirelli“ bandymų per treniruotes programa buvo trumpesnė ir nepavyko sulyginti dviejų priekinių sparnų versijų trasoje.

Taip pat paaiškėjo, kad FIA technikos ekspertai neleido naudoti šios naujienos: jų požiūriu, stabilizatorių išmatavimai yra per dideli. Tai nustebino komandą, kadangi visa informacija apie modernizuojamą sparną buvo iš anksto pateikta federacijai ir gavo pirminį patvirtinimą, kad viskas tvarkoje. Visi kiti tobulinimai „Mercedes“ gali kainuosi daug papildomų pinigų, kurie ir taip yra apriboti.

Iki Meksikos GP „Mercedes“ konstruktoriams ir inžinieriams teks mažinti stabilizatorių dydį, o tai, aišku, sumažins ir aerodinaminį efektą.

Spėjama, kad paskutinis atnaujinimų komplektas, parengtas komandos finalinei sezono daliai, leis pasiekti nedidelio W13 bolido pagreitėjimo. Be priekinio sparno, buvo atnaujintas ir galinis sparnas, o taip pat bolido dugnas ir tai leis mašinai pagreitėti apie 0,15 sek. kiekviename rate.

Mercedes-AMG Petronas Formula One Team
Komanda: Mercedes-AMG Petronas Formula One Team 2024 sezono taškai: 0
Variklis: Mercedes Važiuoklė: W13
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140