Nuo Vengrijos GP etapo įsigalioja nauja FIA direktyva, kuri kiek pailgins bolidų sustojimo boksuose laiką dėl pakeistų procedūrų. „Mercedes“ komandos vadovas Toto Wolffas spėja, kad šios permainos gali būti susijusios su saugumo sistemomis, kurios yra naudojamos sustojimų metu.
„Mes nusiuntėme FIA užklausą dėl vienos iš mūsų naudojamos saugumo sistemos – norime sužinoti, ar galima visa tai optimizuoti. Tai buvo technologinis klausimas ir nuo to laiko jau praėjo keturios savaitės. Ar būta kokių nors pasekmių? Gali būti. Aš nežinau, tačiau mes federacijai uždavėme būtent tokį klausimą.
Tai įdomus momentas, nes naujai direktyvai atsirasti turėjo būti kokios nors priežastys, bet aš nesu 100 proc. užtikrintas, kad direktyvos priežastimi buvo mūsų užklausa.
Darbas su veržliarakčiu ir mašinos išleidimas į trasą – labai sudėtingas procesas. Mes esame suinteresuoti lenktyniauti, tai patinka sirgaliams, tačiau pirmoje eilėje turi būti saugumas. Christianas Horneris taikliai pastebėjo, kad sustojimo metu daroma viskas, kad vėliau ratas nenulėktų nuo bolido, nes tokiais atvejais yra gaunamos itin rimtos baudos, o incidentai gali būti labai žiaurūs. Mes ir anksčiau stengėmės užtikrinti, kad to neatsitiks – mūsų sistemoje būdavo automatiniai išjungėjai. Dėl to sustojimai būdavo kiek ilgesni, bet tai buvo tik mūsų komandos sprendimas, visiškai nesusijęs su kitais.
Greitas sustojimas boksuose – tai gerai ir atrodo jis efektingas, tačiau aš nesu įsitikinęs, kad nauja direktyva smarkiai paveiks sustojimo laiką: kalbama apie vieną ar dvi dešimtąsias – tai labai mažas skirtumas, jei lyginsime su greičiausiu ir lėčiausiu sustojimais. Įdomu bus sužinoti, iš kur atsirado ši nauja FAI direktyva“.
Komanda: | Mercedes-AMG Petronas Formula One Team | 2024 sezono taškai: | 0 |
Variklis: | Mercedes | Važiuoklė: | W13 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |